මෙතන ඉන්න උන් රෝමනියාවට සංක්රමණය උන හංගේරියන් සෙට් එකක් උන් බය වෙලා ලංකාවේ උන් නිසා කළු උන් එහෙ ඇවිත් පදිංචි වෙනවට 


nope still 100% relevant ,nothing has changedold rotten news
ඔවු බං මම කාලයක් යූකේ හිටියා. මම හිටිය සිටි එකෙ ගොන්නු ඉන්න තරමක් රුමේනියන් කෑලි. අපෙ උන් උන්ට පුදුම වදයක් දුන්නෙරුමේනියා කියන්නේ චාරයක් නැති ජරා උන් ඉන්න හිගන රටක්නේ. රුමේනියන් කාරයෝ යුරෝප් රටවලට ඇවිල්ලා හිගා කනවා ,හොරකන් කරනවා, පාලු තැන්වල මුඩුක්කු අටෝගෙන ජීවත් වෙනවා එකම දේ හම සුදුයි
Lankawata visit apu romanin baddak innay kannay denna kiwwaඔවු බං මම කාලයක් යූකේ හිටියා. මම හිටිය සිටි එකෙ ගොන්නු ඉන්න තරමක් රුමේනියන් කෑලි. අපෙ උන් උන්ට පුදුම වදයක් දුන්නෙ
හරි ස්වීට් ගෑනු හැබැයි![]()

උඹ ඔය කියන්නේ Romani උන් ගැනරුමේනියා කියන්නේ චාරයක් නැති ජරා උන් ඉන්න හිගන රටක්නේ. රුමේනියන් කාරයෝ යුරෝප් රටවලට ඇවිල්ලා හිගා කනවා ,හොරකන් කරනවා, පාලු තැන්වල මුඩුක්කු අටෝගෙන ජීවත් වෙනවා එකම දේ හම සුදුයි
Gypsy ewun wennathi bn un adu kuleඔවු බං මම කාලයක් යූකේ හිටියා. මම හිටිය සිටි එකෙ ගොන්නු ඉන්න තරමක් රුමේනියන් කෑලි. අපෙ උන් උන්ට පුදුම වදයක් දුන්නෙ
හරි ස්වීට් ගෑනු හැබැයි![]()
හැබැයි රුමේනියා යවන උන් හැමනිතරම කියන්නේ ඊළඟ අවුරුද්දේ schengen දෙනවා කියලා EU එකෙන්schengen area එකටවත් වද්දගන්නේ නැති අඩු කුලේ eastern european උන්ගේ සද්දේ යකෝ![]()
schengen අද නොවේ හෙටහැබැයි රුමේනියා යවන උන් හැමනිතරම කියන්නේ ඊළඟ අවුරුද්දේ schengen දෙනවා කියලා EU එකෙන්![]()

Ithin umbata kamarayak denna thibuna neLankawata visit apu romanin baddak innay kannay denna kiwwa
Sellama free


