රට ඉන්න කලුවන්ට ලංකාවේ ඉන්ෂුවරන්ස්

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,713
    113
    උබ දන්න මිනිස්සු හොද ඇති.

    මේක අපිට උන සීන් එකක්.

    හොදට දන්න පකයෙක් (මුගෙ වාහන 26ක් වගේ කරන්නෙ මූ.) ඉම්ශුවරන්ස් කරන ඒජන්තවරයා ලවා කාර් ඉන්ශුවර්න්ස් එකක් දාලා දෙවනි අවුරුද්දට රිනීවල් එක කරන්න එතනට ගියහම තමයි දන්නෙ මූ සල්ලි භාගයයි බැදලා තියෙන්නෙ කියලා.

    ක්ලේම් කරන්න එහෙම උනා නම් අරූව හොයංං ගිහිල්ලා මරලා තමා සල්ලි ගන්න වෙන්නෙ.😂
    හහා, ඔය සීන් එකනම් මචන් ගොඩක් වෙලා තියෙනවා. බුවෙක් හිටියා ඇහුවොත් කියන්නෙ "පට්ට සර්විස් එකක් දෙනවා" කියලා. කොටින්ම ප්‍රිමියම් එක මූලු කලෙක්ට් කරන්නෙ, ක්ලේම් වලට කෙලින්ම මූට කතා කලාම සල්ලි දානවලු බැංකුවට. ඇඬෙනවානෙ.

    පස්සෙ ඩයල් එක හොයන්න නැති හින්දා උගෙ කම්පනි එකට ගිහින් බැලුවාම උගෙ මැනේජර් අඬනවලු අරූ ඔක්කොම සල්ලි උගෙ එකවුන්ට් එකට දාගෙන රෝලක් ගහලා තමා ඉන්ශුරන්ස් දීලා තියෙන්නෙ. මැනේජර්ට පොලිසි යන්න වෙලා.

    ඔතන මිනිසුන්ගෙ බලපෑම තියෙන්නෙ ඕක හරියට තේරුම් ගන්න එකට විතරයි මොකද ලොකු ලොකු fine print තියෙනවා අපි හොඳට කියවන්න ඕන (මගෙ ත්‍රෙඩ් එක බලපන්). ඒ ඇරෙන්න හැම එකම ඩීල් කරන්න ඕන කම්පනි එකත් එක්ක මිසක් මිනිහෙක් එක්ක නෙවී. එතකොට සල්ලි නැති වෙන එක වෙන්නෙ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter and Bam

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    හැම රෙද්දටම දේශපාලන හුත්තවල් ඇදල ගන්න එපා. උබට වෙන කරන්න දෙයක් නැතිව මේකේ ලැගගෙන දේශපාලනේ කරාට අනික් උන්ට එන්න එපා කින්ඩි දාන්න. තමන්ට දෙයක් කරගනින් මුලින්. :-)
    View attachment 260708
    ඔය එකෙක්වත් එන්නේ නැ උබට උදව් කරන්න , උබ මාසෙට පඩියක් ගත්තට politics වලින් :Dඋබ මට කින්ඩි දැම්මට මේකේ අහල තිෙයන ප්‍රශ්නේ මොකද්ද කියලවත් තේරේන්නේ නැනේ :lol: 2020 වගේ මගේ රිප්ලයි බලපං ,ඒකාලේ ජෙප්පෝ කිවේ මම ටොයි කියල. මේකට ඇවිත් උබල වගේ කැම්පේන් පොන්නයන්ග් ආතල් එකක් ගන්න එක තමා කරන්නේ. මොකා හිටියත් අපිට අදාල නැ. අවුරුදු 34ට මම මගේ පාත් එක success කරගෙන තියන්නේ. උබ වගේ පොන්නයො දූපතට වෙලා ජෙප්පා,ටොයියා ,බයියා ගගා කින්ඩි දාදා එදාවේල ගැටගහගෙන් කොත්තුවක් රයිස් එකක් කාලා නිදාගන්නවා. මොන ජිවිතද ඕයි ඔවා


    මේකත් එක ලෙවල් එකක ඉන්වෙස්ට්ම්නට් එකක් වගේ. අනික මචං පොඩි ගානක් මෙහ මුදලින් බැලුවොත්. ඒකයි බැලුවෙ

    මේක වටිනවා. තැන්ක් මචං

    Imhi Imhi..ponnaya wage dan adanne jepponta puka deela..haali ponnaya🤣🤣

    Campaign kare thone ponnayo mamada?.🤣

    Tho malath mata moko ponnayo..guu jeppa doopathe insurance dannna hoyana higanna..thoge path eka success unath ekai naththath ekai apita kiyanne pakatada?mokekda tho😀
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Imhi Imhi..ponnaya wage dan adanne jepponta puka deela..haali ponnaya🤣🤣

    Campaign kare thone ponnayo mamada?.🤣

    Tho malath mata moko ponnayo..guu jeppa😀
    mama screenshot ekakuth daalama thibbe kalin reply eke :D ubada mamada campain karanne kiala penawane..ubata uuiya une ara mr.koththu thread eke neda. paw ban sirawata ubala wage political campaign karana un :( den ithin mahansi wela doopathe monahari karala ,rice ekak kaala dukwidala nidaganin. ubalata mona sepada :(
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    mama screenshot ekakuth daalama thibbe kalin reply eke :D ubada mamada campain karanne kiala penawane..ubata uuiya une ara mr.koththu thread eke neda. paw ban sirawata ubala wage political campaign karana un :( den ithin mahansi wela doopathe monahari karala ,rice ekak kaala dukwidala nidaganin. ubalata mona sepada :(

    Thread ekakata replay karahama campaign kara kiyannawanam tho meke haali liya liya jepponta puka dena un monada pako karanne?ane palayan JVP ponnaya..🤣
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Thread ekakata replay karahama campaign kara kiyannawanam tho meke haali liya liya jepponta puka dena un monada pako karanne?ane palayan JVP ponnaya..🤣
    :Dube thread wala reply dekkama hithaganna puluwan. hari mama jvp kiamuko.. eth ubata wada successne :( uba ithin doopathe mokektahari kade gihin edaa wela getagahagena duka widina ponnayekene..asarana gvtha..paw oooi
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,285
    12,346
    113
    Ohio, USA
    ඇයි රට ඉන්නවනම් ලංකාවේ ඉන්ෂුවරන්ස් දාන්නෙ?
    Lankawen Claim Karanna Lankawe seemawa Athule Wela thiyenna Oney kiyala Podiyata Daala thibunanam Ewarai Gewapu Salli Tika.
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    :Dube thread wala reply dekkama hithaganna puluwan. hari mama jvp kiamuko.. eth ubata wada successne :( uba ithin doopathe mokektahari kade gihin edaa wela getagahagena duka widina ponnayekene..asarana gvtha..paw

    Thoge reply dannada meke thota dan ewa mathaka nadda ponnaya?.apitath puluwan screenshot gahanna thota witharak nemei😀😀

    Ithin doopathe insurance danne ayi ponnayo??oheta welama hitapanko🤣
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    රට ඉන්නවා නම් ඒ ඉන්න රටේ ඉන්ශුවරන්ශ් දාන්න. ලකේ පංකාවේ නෙමෙයි :unsure: . ඒවා ලන්කාවේ පිලිගත්ත හොස්පිටල් වලින් ගන්න ට්‍රීට්මන්ට් වලට ක්ලේම් කරන්න පුලුවන්. ලකේ පංකාවේ ලයිෆ් ඉන්ශුවරන්ස් කියන්නේ තනිකරම බොරුවක් :baffled:.



    හැම රෙද්දටම දේශපාලන හුත්තවල් ඇදල ගන්න එපා. උබට වෙන කරන්න දෙයක් නැතිව මේකේ ලැගගෙන දේශපාලනේ කරාට අනික් උන්ට එන්න එපා කින්ඩි දාන්න. තමන්ට දෙයක් කරගනින් මුලින්. :-)
    View attachment 260708
    ඔය එකෙක්වත් එන්නේ නැ උබට උදව් කරන්න , උබ මාසෙට පඩියක් ගත්තට politics වලින් :Dඋබ මට කින්ඩි දැම්මට මේකේ අහල තිෙයන ප්‍රශ්නේ මොකද්ද කියලවත් තේරේන්නේ නැනේ :lol: 2020 වගේ මගේ රිප්ලයි බලපං ,ඒකාලේ ජෙප්පෝ කිවේ මම ටොයි කියල. මේකට ඇවිත් උබල වගේ කැම්පේන් පොන්නයන්ග් ආතල් එකක් ගන්න එක තමා කරන්නේ. මොකා හිටියත් අපිට අදාල නැ. අවුරුදු 34ට මම මගේ පාත් එක success කරගෙන තියන්නේ. උබ වගේ පොන්නයො දූපතට වෙලා ජෙප්පා,ටොයියා ,බයියා ගගා කින්ඩි දාදා එදාවේල ගැටගහගෙන් කොත්තුවක් රයිස් එකක් කාලා නිදාගන්නවා. මොන ජිවිතද ඕයි ඔවා


    මේකත් එක ලෙවල් එකක ඉන්වෙස්ට්ම්නට් එකක් වගේ. අනික මචං පොඩි ගානක් මෙහ මුදලින් බැලුවොත්. ඒකයි බැලුවෙ

    මේක වටිනවා. තැන්ක් මචං
    කැම්පෙන් පොන්සියෙක්ව ලිඳට දාලා නේද 😹😹😹
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    රට ඉන්නවා නම් ඒ ඉන්න රටේ ඉන්ශුවරන්ශ් දාන්න. ලකේ පංකාවේ නෙමෙයි :unsure: . ඒවා ලන්කාවේ පිලිගත්ත හොස්පිටල් වලින් ගන්න ට්‍රීට්මන්ට් වලට ක්ලේම් කරන්න පුලුවන්. ලකේ පංකාවේ ලයිෆ් ඉන්ශුවරන්ස් කියන්නේ තනිකරම බොරුවක් :baffled:.




    කැම්පෙන් පොන්සියෙක්ව ලිඳට දාලා නේද 😹😹😹

    Menna anik ponnaya..e kaale idanma meke campaign kara kara jepponta puka deela dan boruwata lapa aanduwata baninawa welawakata jeppek nemeyi kiyala pennanna..🤣🤣
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    Menna anik ponnaya..e kaale idanma meke campaign kara kara jepponta puka deela dan boruwata lapa aanduwata baninawa welawakata jeppek nemeyi kiyala pennanna..🤣🤣
    බත් පැකට් එකට, මාලු පාන් එකට, කසිප්පු කාලට, රුපියල් 500ට මේකේ පුක දිදී කැම්පේන් කරන නූගත් අඩුකුලේ අඩු ආදායම් ලාබී මෝඩ මූසල පොන්නයෝ. තෝ වගේ නෙමෙයි අනිත් මිනිස්සුන්ට වෙන වැඩ තියෙනවා මෙතන එක එක සක්කිලි දේශපාලුවන්ට පුක දෙන එක නෙමෙයි උන්ගේ ජීවිතේ පොන්නයෝ. දැන් අහගත්තා නේ. එහෙනම් පුක නොදී පලයන්. 😹 😹 😹
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    බත් පැකට් එකට, මාලු පාන් එකට, කසිප්පු කාලට, රුපියල් 500ට මේකේ පුක දිදී කැම්පේන් කරන නූගත් අඩුකුලේ අඩු ආදායම් ලාබී මෝඩ මූසල පොන්නයෝ. තෝ වගේ නෙමෙයි අනිත් මිනිස්සුන්ට වෙන වැඩ තියෙනවා මෙතන එක එක සක්කිලි දේශපාලුවන්ට පුක දෙන එක නෙමෙයි උන්ගේ ජීවිතේ පොන්නයෝ. දැන් අහගත්තා නේ. එහෙනම් පුක නොදී පලයන්. 😹 😹 😹

    Thone ballo meke jepponta haali liya liya puka didi campaign kare lat ponnaya...adu kule jeppa anik unta adu kule lu🤣🤣..tho henama salli karaya nisada wena rataka lat hodanne ballige putho??🤣

    Ponnaya illan kaaala dan buranawa🤣🤣
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    Thone ballo meke jepponta haali liya liya puka didi campaign kare lat ponnaya...adu kule jeppa anik unta adu kule lu🤣🤣..tho henama salli karaya nisada wena rataka lat hodanne ballige putho??🤣

    Ponnaya illan kaaala dan buranawa🤣🤣
    බෙරේ වැවේ වතුර පිට උගුරේ ගිහින් කැම්පේන් පොන්නයා අඬ අඬ පස්සෙන් එනවා. දුප් කැම්පේන් පොන්න හෑලි වේසාවා. 😹 😹 😹
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    බෙරේ වැවේ වතුර පිට උගුරේ ගිහින් කැම්පේන් පොන්නයා අඬ අඬ පස්සෙන් එනවා. දුප් කැම්පේන් පොන්න හෑලි වේසාවා. 😹 😹 😹

    Naki unta bere dala gahala hena wadak kara kiyalada ponnayo hithan inne?..haali ponnaya campaign kare thone sakkiliyo🤣..aawa methana kuliyata kahinna ponna jeppa🤣🤣
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    Naki unta bere dala gahala hena wadak kara kiyalada ponnayo hithan inne?..haali ponnaya campaign kare thone sakkiliyo🤣..aawa methana kuliyata kahinna ponna jeppa🤣🤣
    ඊයා සක්කිලි මැලේ පොන්නයෙක්ගේ කටට අරන් බෙරේ වැවේ නාලා වතුර බිව්ව කුණු කාණු බයියා. උන්ම හොරා, ලොල්ලා, සමනලයාකොටියා කියලා හංවඩු ගහපු රනිල්ගේත් ඉරුවා නේද තොපි. ඊයා හුත්තෝ ලැජ්ජවක් නැති පොන්නයෝ. 😹 😹 :sick: :sick:
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,402
    113
    Softlogic, AIA, ceylinco hondai. Salli tyenawa nam kohomat lankawe insurance ekak daana eka hondai ban pitarataka citizen tibunath. Samahara welawata e ratea queue eke indala govt hospital eken karaganna wena podi podi surgeries lankawe insurance ekak tyenawa nam patas gaala lankawata ewit private admit wela karaganna puluwan.