රෝයල් එකට ගිය උන් ළමයි යන උන් වරෙල්ලා ,දෙයක් දැනගන්න

salitha22

Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    ළමයෙක්ව එක වසරෙන් රෝයල් එකට දානවා නම් කොහොමද ප්රෝසිදියර් එක .මොන වගේ ගානක් යයිද .රෝයල් එකට අනුබද්ධ මොන්ටිසෝරි එහෙම තියනවද .නැත්නම් ඒ යන ගානෙන් ඉන්ටර්නැෂනල් එකකට දාන එකද හොද

    දැනගන්න හුට්ටෝ අහන්නේ කනා චාන්ස් එකක් වැදුනොත් එහෙම .
     

    gcloud

    Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,161
    858
    113
    ළමයෙක්ව එක වසරෙන් රෝයල් එකට දානවා නම් කොහොමද ප්රෝසිදියර් එක .මොන වගේ ගානක් යයිද .රෝයල් එකට අනුබද්ධ මොන්ටිසෝරි එහෙම තියනවද .නැත්නම් ඒ යන ගානෙන් ඉන්ටර්නැෂනල් එකකට දාන එකද හොද

    දැනගන්න හුට්ටෝ අහන්නේ කනා චාන්ස් එකක් වැදුනොත් එහෙම .
    ubata chance eka thiye nam Royal dapan. Good luck
     

    newbie22

    Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    Royal giyoth royal ungenmai goda yanna one.nattan wena kisima company ekkain ganne ne jealous hinda.ceo wath royal innawanan penaganna puluwan.nattam wena school walin apu HR eke un ehema patta jealous.kappannamai balanne.
    gal da
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    ළමයෙක්ව එක වසරෙන් රෝයල් එකට දානවා නම් කොහොමද ප්රෝසිදියර් එක .මොන වගේ ගානක් යයිද .රෝයල් එකට අනුබද්ධ මොන්ටිසෝරි එහෙම තියනවද .නැත්නම් ඒ යන ගානෙන් ඉන්ටර්නැෂනල් එකකට දාන එකද හොද

    දැනගන්න හුට්ටෝ අහන්නේ කනා චාන්ස් එකක් වැදුනොත් එහෙම .
    Laksha 12-15yi
     
    • Like
    Reactions: MihiCherub

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    radius eke nath nam 1 wasaren danna ba. 2 wasaren try karanna. OB nath nam father & mother degree holders la neme nam or civil power ekak nath nam minimum 2M yai.. purappaduwata try karana un godai. e nisa loku ganak yanawa.
     

    residue

    Well-known member
  • Oct 16, 2023
    472
    629
    93
    Royal giyoth royal ungenmai goda yanna one.nattan wena kisima company ekkain ganne ne jealous hinda.ceo wath royal innawanan penaganna puluwan.nattam wena school walin apu HR eke un ehema patta jealous.kappannamai balanne.
    sweating key and peele GIF