මට මාර ආසාවක් තියේ බන් peugeot 206 එකක් අරන් modify කරන්න. කීයක් වගේ යයිද? මට මෙන්න මේ වගේ හදාගන්න ඕනි. මේ වගේ හදන වැඩ්ඩො ඉන්නවද බන්. බඩු එහෙම අපි හොයලා දෙන්න ඕනිද.පොඩ්ඩක් දන්න කොල්ලො සප් එකක් දෙන්නකො. 










මචං ඔයා පග්ස් වලට ස්පෙයාස් නෑ කියන්නෙ අත්දැකීමෙන්ද ? මොකද්ද ඔයාගෙ තියන පග් එක ?මචං, ඔය ප්රශ්නෙට උත්තරේ මාත් හොයනවා... තාම එහෙම කෙනෙක් හම්බ උනේ නෑ.. බට් මේ කොම්පැණි ටික චෙක් කරලා බලපන්..
http://www.auto-lanka.com/Shops/?type=Car-Modification
මම ඒ ගැන නෙවෙයි කියන්න හැදුවේ. peugeot 206 වගේ වාහන modify කරන්න සෑහෙන වියදමක් දරන්න වෙනවා.. ඒත් Exterior විතරක් කරනවා නම් Fiber දාලා light ගහලා paint එකක් ගහලා විතරක් ගන්නවා නම් අවුලක් නෑ.. ඒත් ගත්තොත්,
ඔයා ඔකට ගන්නේ 2nd Hand වාහනයක්
අනිවා ඔය වාහනයක් විකුනන්නේ මොකක් හරි අවුලක් නිසා.
පුතේ Peugeot වල Spare parts නම් මලාට ලංකාවෙ හොයාගන්න බෑ.. පට්ට කට්ටක් කන්න වෙනවා ගරාජ් වලයි parts කඩවලයි. තියන පාට්ස් හෙන ගනන්.. Carmart කියන Company එක තාම ලංකාවේ Agent. උන්ගෙන් parts වල ගනන් ඇහුවම තරු පේන්නේ තරු, හඳත් එක්කම..
අනික තෙල් වැඩ කරන්නෙත් හෙන අඩුවෙන්. මෙහෙම කිව්වා කියලා උබේ ආසාව එක නම් අරන් modify කරපන්. ගන්න කලින් දන්න කෙනෙක් ලව්වා වාහනේ හොඳට check කරල ගනින්.
ඔයා කැමතිනම් විකල්පයක් කියන්නම්. Ford Focus
lankawe wahana modify karanawa kiyala karanne fiber walin body kit ekak gahala interior ekata gaudy color eken okoma hadala fat canon ekak gahna ekane ita wada hondai original ena wediya wahane.
