ලංකාවෙ ගන්න තියන හොඳම HDD brand එකේ model එක මොකද්ද?

ben kenoby

Junior member
  • Feb 1, 2013
    63
    7
    8
    ලංකාවෙ ගන්න තියන හොඳම HDD brand එකේ model එක මොකද්ද?

    ලංකාවෙ ගන්න තියන හොඳම HDD brand එකේ model එක මොකද්ද?(සාමාන්‍ය පාවිච්චියට):confused:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Segate, man laga ekk tiynwa 10year vanawa dawsema wada bad sector 7 tiynawa dan 5year edan eth aulk nathuwa wada