ලංකාවෙ ප්රයිවෙට් Mechatronics ඉන්ජිනියරින් කරන්න &a
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියන්නකො ලංකාවෙ Mechatronics ඉන්ජිනියරින් කරන්න හොඳ ප්රයිවෙට් කැම්පස් එකක්.... ගොඩක් අය කියනව SLIIT (හෙට registration closing date ) හරි KDU (KDU සිලෙක්ට් වෙලා කියල අද ආව) හරි දෙකෙන් එකකට යන්න කියල. Lab\Workshop Facilities,Lecturers,Research සහ පිලිගැනීම වගේ දේවල් අනුව ගත්තොත් හොඳ කෝකද?
ලොකු උදව්වක්...
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියන්නකො ලංකාවෙ Mechatronics ඉන්ජිනියරින් කරන්න හොඳ ප්රයිවෙට් කැම්පස් එකක්.... ගොඩක් අය කියනව SLIIT (හෙට registration closing date ) හරි KDU (KDU සිලෙක්ට් වෙලා කියල අද ආව) හරි දෙකෙන් එකකට යන්න කියල. Lab\Workshop Facilities,Lecturers,Research සහ පිලිගැනීම වගේ දේවල් අනුව ගත්තොත් හොඳ කෝකද?
ලොකු උදව්වක්...
