Money Marketing danawa num Sampath,Com bank da hoda HNB eke dammoth awlak nadda.?
oya kochra kalayakatada dala thiyenne?
bank wala thiyena money market account waladi wenneth cal or softlogic wala money market funds wage fund ekakin maintain wena ekakda machan?HNB aulak na. ( CAL / NDBwealth unath hodai )
ehema kalayak na dan oni nam dan ganna puluwan.
bank wala thiyena money market account waladi wenneth cal or softlogic wala money market funds wage fund ekakin maintain wena ekakda machan?
oya bank wala thiyena money market accounts arenn cal, softlogic, ndb wealth wala thiyena money market funds wala invest karala nadda?ow ow. issara oka thibbe 7 day call deposit kiyala. samahara bank wala thama athi man hithanne.
oya bank wala thiyena money market accounts arenn cal, softlogic, ndb wealth wala thiyena money market funds wala invest karala nadda?

2 days wage delay ekak thiyena eka neda? instant withdrawal karanna bari eka neda?ndbwelath kalin kara. funds walata instant access nane![]()
For what duration ?mamath damma ban last week NSB ekata special rate ekak denawa 25ta wadi ayata . mata labbuna 11.5
anek ewage 8-9 wage yanne .
2 days wage delay ekak thiyena eka neda? instant withdrawal karanna bari eka neda?
machan ndbwealth wage danawata wada fd wala interest wadi neda?
fd wala normal 10% wage ne, arawaye 15% wage neda? ehenam fd walata wada eka godak hodai thama.fd interest adui neda dan. money market funds wala compound interest + oni welawaka withdraw karanna puluwan eka thama wadagath.
fd ehema gov bank wala withdraw karanna amarui tikak.
https://www.investor.gov/financial-tools-calculators/calculators/compound-interest-calculator
fd wala normal 10% wage ne, arawaye 15% wage neda? ehenam fd walata wada eka godak hodai thama.
Earthquake ekak awoth?Eka depositer kenekta 11 lakhs wenakam maximum insuarance eken gewanawa.Banks collapse wenne na ban dan godak ewa patta stable.![]()
මුන් මාර පීඩනයක් නේද බන් දෙන්නේ මිනිස්සුන්ට. අරගලයක් කරපු හරියක්
ගොඨාභයට අත තිබ්බ දවසට තමයි සිංහලයාගේ තරම දැන ගන්න පුලුවන් වෙන්නේ..