lol.. balapan itin ehema ekak kiyannawat kondak nati hati..Mamath government thamai. Government sector eka gena kiyala thiyena evva boho durata aththa. Meeta wadaa kiyanna ba, thaama service eke inna hinda.
Ubalage lamai gena dukai machan
lol.. balapan itin ehema ekak kiyannawat kondak nati hati..Mamath government thamai. Government sector eka gena kiyala thiyena evva boho durata aththa. Meeta wadaa kiyanna ba, thaama service eke inna hinda.
sl insurance eka aye gov eken gaththa neda? dan harry ge neme mama danna widiyata eka.ශ්රී ලංකා ඉන්සුරන්ස් එක ඉස්සර ආණ්ඩුවේ තිබුනේ පාඩුවට තමා තිබුනේ වැඩිපුර.
හැරී ජයවර්ධන කියල කෙනක් ඕක ගත්තා. වසර දෙකක් වෙනකොට ලාබ ලබන්න ගත්තා ලංකාවේ ලොකුම සහ හොදම ඉන්සුරන්ස් එක උනා. මම දන්නා විදියට වැඩක් නැති දේශපාලන සෙට් එක නම් ගෙදර යන්න උනා.
ඇපලෝ කියල හොස්පිටල් එකක් නුත් ගත්තා.
වාහන රෙපයා කරන තැනක් දැම්මා.
කොටස් වෙළද පොලේ සමාගම් වල කොටස් ගත්තා
පස්සේ ආපහු ආණ්ඩුවට ගත්තා. දැන් ආණ්ඩුවට අරගෙන වසර ගණනාවක් වෙනවා. පොඩි හොදකට තියන්නේ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ පලයට යනවා. තාම පාඩු ලැබුවේ නැ.
නිකමට වගේ දැම්මේ මේක තමා මම දැක්ක හොදම රාජ්ය සේවය සහ පෞද්ගලික අංශය අතර වෙනස.
ඔව් ඒක මටත් තේරිලා තියෙනව නිතර රජයේ සේවකයොත් එක්ක ගනුදෙනු කරන නිසා. දැන් ටික ටික රාජ්යය සේවය ඉස්සරට වඩා උඩට එනව. වයසක ගොඩක් අයට තාක්ෂණය එක්ක උඩට එන්න අමාරුකමක් තියෙනව. හැබැයි මෙනුවල් සිස්ටම් ගැන එයාලට හොඳ දැනුමක් තියෙනව ඒවගෙන් හරිට ප්රයෝජන ගන්න අය නැති එකයි ප්රතිපත්ති හරියට නැති එකයි දේශපාලන ඇගිලි ගැහිලියි තමයි අව්ලකට තියෙන්නෙ.දැන් account වලටනම් අලුත් system එකක් එනවා. මේ දවස්වල පුරුදු කරනවා. Water board , CEB එහෙමත් දන්න උන් ඉන්නව system develop කරන්න වෙනමම අරගේන.
උබ කියන කතාව හරි පරන අයට අලුත් system වල වැඩ කරන්න ටිකක් අමරු ඇති. හැබැයි උන්ගේ experience එක වටිනවා.
මේක මචන් ලේසි නෑ. මේ ඇමතියලා පගාකාරයෝ එක්ක ලේසිනෑ මේක ගොඩ ගන්න. යන්තන් ඔලුව උස්සන්න හදනකොට කොහෙවත් නැති සෙට් එකක් ගෙනත් අත අරිනවා. වැඩ කරන උන් ඔක්කොම අනාතයි. දැක්කනේ මේ පාර job දීපු සෙට් එක. හැබැයි මිනිස්සු බලාපොරොත්තු වෙන වේගෙට වඩා අඩුවෙන් හරි උන් පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ නැගිටිනවා.
එහෙමත් නෑ ගොට්ට අල්ල අල්ල සුදුසු නැති උං කොයි තරම් ප්රයිවට් සෙක්ට එකේ ඉන්නවද? දැනුත් එහෙම එකෙක්ව මතක් උනා නේද?කාර්යක්ෂම නැති අය ඕන තරම් ඉන්නවා. හැබැයි එ අයව තියාගන්නේ නැ Private sector එකේ. වැඩ අවුල් performance මදි නම් අයින් කරන්වා. Gov job වල එහෙම අයින් කරන්වා ද? මන් දන්න තරමින් නැ. අනිත් එක salary නිකන් වැඩි වෙන්නේ නැ. Performance අනුව වැඩි කරන්නේ.
ITMIS da?දැන් account වලටනම් අලුත් system එකක් එනවා. මේ දවස්වල පුරුදු කරනවා. Water board , CEB එහෙමත් දන්න උන් ඉන්නව system develop කරන්න වෙනමම අරගේන.
උබ කියන කතාව හරි පරන අයට අලුත් system වල වැඩ කරන්න ටිකක් අමරු ඇති. හැබැයි උන්ගේ experience එක වටිනවා.
මේක මචන් ලේසි නෑ. මේ ඇමතියලා පගාකාරයෝ එක්ක ලේසිනෑ මේක ගොඩ ගන්න. යන්තන් ඔලුව උස්සන්න හදනකොට කොහෙවත් නැති සෙට් එකක් ගෙනත් අත අරිනවා. වැඩ කරන උන් ඔක්කොම අනාතයි. දැක්කනේ මේ පාර job දීපු සෙට් එක. හැබැයි මිනිස්සු බලාපොරොත්තු වෙන වේගෙට වඩා අඩුවෙන් හරි උන් පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ නැගිටිනවා.

ow godak graduatela pvt sector eken ain wela DO awa weda adu nisa machan.. ein ithin samahara aya office service danawa.. eyalata weda wadi..na machan meka lankawe thiyena prasiddama company ekak. nama kiwwama lankawe ona kenek danna Telco company ekak.
lankawe henama reputed private company one tharam thiyenawa 35ta 40ta 10years 15years pawa wada ganna ewa.
echchara one na ape office eketh campus walin out wela 2years wage wada karapu salary 50k 60k wage ganna young commerce/ finance, arts graduates la 15k 20k withara set ekak ain una ara me anduwa patan ganna kale kiwwa DO gov job yanna. DO prob kale salary 20 or 25i ne permanent unama wadi athi. ekata private job dala giya, hethuwa ahuwama kiyanne ice parak gahala athal eke inna puluwan nisa kiyala, private wala marena marillata 60k 70k dunnath padui lu.
gov wala supiriyata work karana supiri bullet athi but godakma yannenam ice parak gahala athal eke idala sure ganak athata ganna.
Apollo hospital tamai dan lanka hospitals kiyanne .. Durdans ekath eyala gaththaශ්රී ලංකා ඉන්සුරන්ස් එක ඉස්සර ආණ්ඩුවේ තිබුනේ පාඩුවට තමා තිබුනේ වැඩිපුර.
හැරී ජයවර්ධන කියල කෙනක් ඕක ගත්තා. වසර දෙකක් වෙනකොට ලාබ ලබන්න ගත්තා ලංකාවේ ලොකුම සහ හොදම ඉන්සුරන්ස් එක උනා. මම දන්නා විදියට වැඩක් නැති දේශපාලන සෙට් එක නම් ගෙදර යන්න උනා.
ඇපලෝ කියල හොස්පිටල් එකක් නුත් ගත්තා.
වාහන රෙපයා කරන තැනක් දැම්මා.
කොටස් වෙළද පොලේ සමාගම් වල කොටස් ගත්තා
පස්සේ ආපහු ආණ්ඩුවට ගත්තා. දැන් ආණ්ඩුවට අරගෙන වසර ගණනාවක් වෙනවා. පොඩි හොදකට තියන්නේ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ පලයට යනවා. තාම පාඩු ලැබුවේ නැ.
නිකමට වගේ දැම්මේ මේක තමා මම දැක්ක හොදම රාජ්ය සේවය සහ පෞද්ගලික අංශය අතර වෙනස.
ඔවු. ඔක ආවම ගෙදර ඉදන් උනත් වැඩ කරන්න පුලුවන් නේද.ITMIS da?
anith eka tamai andu maru wenakota kalin anduwen patan gaththa serama govt projects aluth anduwen atherala dana eka..
koti keeyak e wage nasthi karanawada auruddakata me kalakanni
yahapalana anduwen e-smart circles kiyala ekak patan gatta ekata pvt company ekka join wela gam wala minissu train kala.. office ekata brnaded PC 2k dunna..
gotage anduwa awa witarai e projects kal
mekanam pililayak ban..ඔව් ගවර්මන්ට් එව්න් හරියට ප්රෆෝම් කරන්නෙ නැත්නම් අයින් කරන්න අමාරුයි තමයි. ඒක ඇත්ත.

https://cdn.cse.lk/cmt/upload_report_file/514_1636622676959.pdfApollo hospital tamai dan lanka hospitals kiyanne .. Durdans ekath eyala gaththa
------ Post added on Dec 25, 2021 at 9:43 PM
මචංල මම මේක කියන්න හිතුවෙ මේ කාලෙ ගොඩක් දෙනෙක් (වර්තමාන ආණ්ඩුවද ඇතුළුව) රාජ්ය සේවකයින් රටට බරක්.. 80%ක් රට කෑවෙ රාජ්ය සේවය.. වගේ කතා කියන නිසා සහ බහුතරයක් රාජ්ය සේවකයින් ගැන පිටස්තර අයට යම් අවබෝධයක් ලබාදෙන්න..
ඇත්තටම ගොඩක් දෙනෙක් කතාවෙන දෙයක් තමයි රාජ්ය සේවකයින් කියන්නෙ අඩු වැඩ කොටසක් කරල වැඩි වරප්රසාද ලබන කොට්ඨාසයක් කියන එක..
ඒකෙ ඇත්තක් නැත්තෙමත් නෑ.. ඒත් අද වෙනකොට අක්රමවත් බඳවාගැනීම් නිසා ඒ වරප්රසාද බොහෝ ප්රමාණයක් කප්පාදු වෙලා වගේම රාජ්ය සේවය අකාර්යක්ෂම වෙන්නත් බලපාල තියනව..
හරි දැන් අපි බලමු කොහොමද එකම මට්ටමේ අධ්යාපන සුදුසුකම් තියන දෙන්නෙක් රාජ්ය හා පෞද්ගලික අංශ වල රැකියාවලට ගියොත් ඒ දෙන්නට හිමිවන දේවල් ගැන..
ඒ සුදුසුකම සාමාන්ය උපාධිය කියල ගත්තොත් එයාලට රාජ්ය අංශයෙ සංවර්ධන නිලධාරී (අභාසලාභී පදනමින්), කළමනාකරණ සේවා නිලධාරී (උසස් පෙළ සමඟ තරඟ විභාගයකින්) වගේ තනතුරු වලට අයදුම් කරන්න පුළුවන්.. (උපාධිය ගත්ත ක්ෂේත්රය අනුව තවත් සීමිත තරඟ විභාග වලට අයදුම් කරන්න පුළුවන්.. ex: ගණිතය විෂය ආශ්රිත උපාධියක්නම් සංඛ්යාලේඛන නිලධාරී)
පෞද්ගලික අංශය ගත්තොත් production executive, branch officer, account assistant, business development executive වගේ විවිධ රැකියාවලට අයදුම් කරන්න පුළුවන්..
ඉතිං මේ වෙනකොට රාජ්ය අංශයෙ ඉහත තනතුරු වල ආරම්භක වැටුප සාමාන්යයෙන් රු.36,000ත් 41,000ත් අතර (සියළු දීමනා ඇතුළත්ව)..
එතකොට පෞද්ගලික අංශයෙ රු. 30,000ත් 60,000ත් අතර වගේ..
ඒත් වෙනස තියෙන්නෙ මෙතනයි.. රාජ්ය අංශයේ අවුරුද්දකට වැටුප් වර්ධකය රු. 100ත් 300ත් අතර වගේ..
එතකොට පෞද්ගලික අංශයෙ වැටුප් වැඩිවීම වාර්ෂිකව නොවුනත් ස්ථිර වීම සහ උසස්වීම් අනුව විශාල වශයෙන් වෙනස් වෙන්න පුළුවන්..
ඉතිං අපි හිතමු ඉස්සෙල්ල කතාකරපු දෙන්නම රු. 40,000ක ආරම්භක වැටුපකට එක්කෙනෙක් රාජ්ය අංශයටත් එක්කෙනෙක් පෞද්ගලික අංශයටත් ගියා කියල.. එහෙම ගත්තම අවුරුදු පහක් අවසානයේ මේ දෙන්නගෙ වැටුප පහල වගේ කියල අනුමාන කරන්න පුළුවන්..
රාජ්ය: 40,000 + 100 + 200 + 300 + 125 + 125 = රු. 40,850
පෞද්ගලික: 40,000 + 0 + 0 + 25000 (after probation and get permanent) + 5000 + 7500 (with promotion) = රු. 77,500
හරි දැන් බලමු මේ දෙගොල්ලන්ගෙ දීමනා ගැන..
රාජ්ය අංශයෙ කෙනෙක්ට විශ්රාම වැටුප (අවසන් මූලික වැටුපෙන් 2/3ක ප්රමාණයක්) හෝ සේවක අර්ථසාදක අරමුදලේ සාමාජිකත්වය හෝ ඒ දෙකම (රාජ්ය දෙපාර්තමේන්තු, සංස්ථා, මණ්ඩල අනුව වෙනස් වේ).. අග්රහාර රක්ෂණය, නිවාඩු (වසරකට අනියම් 21 සහ ලෙඩ නිවාඩු 24), දුම්රිය වාර ප්රවේශපත්ර (වසරකට කට්ටල 3) සහ විවිධ ණය පහසුකම් හිමිවෙනව..
පෞද්ගලික අංශයෙ කෙනෙක්ට සේවක අර්ථසාධක අරමුදලේ සාමාජිකත්වය, (පිළිගැනීමක් ඇති ආයතනයක නම්) රක්ෂණ ප්රතිලාභ, බැංකු ණය පහසුකම්, වසර අවසාන දීමනා, හෝටල් සවාරි/විනෝද චාරිකා වගේ දේවල් හිමිවෙනව.. ඒත් සාමාන්යයෙන් නිවාඩු රාජ්ය සේවයට සාපේක්ෂව අඩුයි (තිබුනත් ගන්න ලේසි නෑ)
ඉතිං ඔය සාධක සලකල බලනකොට රාජ්ය සේවකයෙකුට සාපේක්ෂව පෞද්ගලික අංශයෙ සේවකයෙක්ට අවුරුදු 3ක් 4ක් රැකියාව කලාට පස්සෙ තමන්ගේම නිවසක් හදන්න වාහනයක් ගන්න හැකියාව ලැබෙනව.. ඒ වගේම අවුරුදු 5ක විතර සාර්ථක සේවා කාලයකින් පස්සෙ වැඩි වැටුපකට වෙනත් ආයතනයක රැකියාවකට අයදුම් කිරීමේ අවස්ථාවත් ලැබෙනව
ඒත් ඔය තනතුරු වල රාජ්ය සේවකයින්ට අවුරුදු 10ක් 20ක් ගියත් යන්න වෙන්නෙ බස් වල, දුම්රියේ හෝ යතුරු පැදියක තමයි (පවුලේ ආදායම් තත්වය අනුව)..
සමහර සේවා ස්ථාන වල වැඩ අඩු උනත් සමහර සේවා ස්ථාන වල පෞද්ගලික අංශයෙ වගේම වැඩ තියනව..
මම ඔය කිව්වෙ පොදුවෙ කර්යාලගත සාමාන්ය රාජ්ය නිලධාරීන් ගැන විතරයි.. විධායක සේවාවල නිලධාරීන් මීට වඩා වැඩි වැටුප් සහ දීමනා ලබනව (ex: නිල වාහන, දුරකතන දීමනා වගේ).. එතකොට වසම් වලට අනුයුක්ත නිලධාරීන් ඉන්නව හරිහමං සේවා ව්යවස්ථාවත් නැති සතියට දවසක් පමණක් කාර්යාල වලට වාර්තා කලයුතු සහ වසම් වල ක්ෂේත්ර රාජකාරි කරන (පහුගිය කාලයේ අක්රමවත් බඳවාගැනීම් වල ප්රතිඵල ලෙස)..
ඊටපස්සෙ ලාබලබන රාජ්ය ආයතන සහ මණ්ඩල (ජා. ජල සම්පාදන මණ්ඩලය, රේගුව, ටෙලිකොම්, විදුලි බල මණ්ඩලය, තෙල් සංස්ථාව වැනි) වල සේවකයින්ට මීටවඩා ඉතා ඉහල වැටුප් සහ දීමනා ලැබෙනව (සාමාන්ය ලිපිකරුවෙක්ට මාසිකව රු. 75,000ක පමණ වැටුපක්)..
අනිත් පැත්තට සමහර පෞද්ගලික ආයතන වල සේවකයින්ටත් බොහෝ ප්රශ්න වලට මූණ දෙන්න සිද්ධ වෙනව (හදිසියේ සේවයෙන් ඉවත්කිරීම, ප්රමාණය ඉක්මවා වැඩ ගැනීම සහ ආයතන පරිපාලනයෙන් සිදුවෙන විවිධ පලිගැනීම් වැනි)
ඉතිං මමත් පිළිගන්නව ලංකාවෙ රාජ්ය සේවයට ක්රමානුකූල වැඩපිළිවෙලක් යටතේ ඉක්මන් සංශෝධනයක් අවශ්යයි කියල.. ඒ වගේම සියළු රාජ්ය ආයතනවල සම තනතුරු වල වැටුප් සමාන කරල සේවා ඵලදායීතාව සහ කාර්ය සාධනය අනුව වැටුප් වැඩිවීම් සිදුකිරීමේ වැඩපිළිවෙලක් සකස් කරන ඒක තමයි සුදුසු..
මේව කරන්න ඉතිං කිසිම පාලනයකට අවශ්යතාවයක් නැති නිසා තමයි රාජ්ය සේවය ක්රම ක්රමයෙන් පිරිහීමට ලක්වෙන්නෙ![]()
aniwa machan priorities dena eka nathi karanna one hamotama ekama widihata salakanna oneඑක නීතියක් තියෙන්න ඕන මුළු රටටම. රාජ්ය ද පෞද්ගලික ද කියලා නැතුව.
අවම පඩියක්
වැඩ කරන වෙලාව.
වැඩිපුර වැඩ කරන ඒවාට OT
OT හදන විදිය, allowances කොහොමද දෙන්නෙ, කොහොමද නොදී ඉන්නෙ
නිවාඩු මොනවද කොහොමද ගන්නෙ
ඔය කිසි දෙයක් හරියට නෑ ආණ්ඩුවේ වත් පෞද්ගලික අංශයේ වත් ලංකාවේ. දැන් වෙන රටක ඉන්න නිසාත් රටවල් දෙකේම ආණ්ඩුවේ, පෞද්ගලික අංශයේ වැඩ කරලා තියෙන නිසාත් දෙකේ වෙනස දන්නවා.
ලංකාවේ හොඳයි කියල හිතන් ඉන්න සමහර ආණ්ඩුවේ ජොබ් වලත් ඇති හොඳක් නෑ ඔය උඩ ඒවා ගත්තම. (උදා: දොස්තර)
mama durdans eke eye clinic yanne..https://cdn.cse.lk/cmt/upload_report_file/514_1636622676959.pdf
මම දන්නා විදියට නම් Durdans එක ලංකා හොස්පිටල් එකට කිසිම අඉතියක් නැ. කොහෙද එහෙම දැක්කේ ?
aniwaryenma ehenam me godak prashna wisadenawa machan..එක නීතියක් තියෙන්න ඕන මුළු රටටම. රාජ්ය ද පෞද්ගලික ද කියලා නැතුව.
අවම පඩියක්
වැඩ කරන වෙලාව.
වැඩිපුර වැඩ කරන ඒවාට OT
OT හදන විදිය, allowances කොහොමද දෙන්නෙ, කොහොමද නොදී ඉන්නෙ
නිවාඩු මොනවද කොහොමද ගන්නෙ
ඔය කිසි දෙයක් හරියට නෑ ආණ්ඩුවේ වත් පෞද්ගලික අංශයේ වත් ලංකාවේ. දැන් වෙන රටක ඉන්න නිසාත් රටවල් දෙකේම ආණ්ඩුවේ, පෞද්ගලික අංශයේ වැඩ කරලා තියෙන නිසාත් දෙකේ වෙනස දන්නවා.
ලංකාවේ හොඳයි කියල හිතන් ඉන්න සමහර ආණ්ඩුවේ ජොබ් වලත් ඇති හොඳක් නෑ ඔය උඩ ඒවා ගත්තම. (උදා: දොස්තර)
hospital ekakadi govt servantslata priorities denne na machan.. habai samaharu bank ekakata giyath polim penala lokko wage gihin cashier ta eya work karanne ara office eke kiyala wade karan enawa..aniwa machan priorities dena eka nathi karanna one hamotama ekama widihata salakanna one
hospital ekakata giyama government job karana kenek awoth priority denawa polime thiyanne nathiwa beheth denawa curfive kale government job karana ayata kochchara prathilaba labunada
mehemai mama kiyanne machan govt sector eke ice gahana ayata padi wadi karanna ona kiyala nemei..sahenna loku wenasak tynwa thama
hospital eke priority denawa mama government hospital project ekeka wada kala eyalage queue 3k thiyanawa normal,priority and emergency priority ekata gov serventla dannehospital ekakadi govt servantslata priorities denne na machan.. habai samaharu bank ekakata giyath polim penala lokko wage gihin cashier ta eya work karanne ara office eke kiyala wade karan enawa..
mamanam kohe giyath owa kiyanna yanne na.. polime idala mage wade karan enawa
ටිකක් හොදට බලන්න තියන්නේ Lanka Hospitals ද නැත්තනම් CEYLON HOSPITALS ද කියල..mama durdans eke eye clinic yanne..
diagnostic slips wala header eke thiyenne Durdans Hospital - Lanka Hospitals (pvt) ltd. kiyala
eka danan hitiye na..hospital eke priority denawa mama government hospital project ekeka wada kala eyalage queue 3k thiyanawa normal,priority and emergency priority ekata gov serventla danne
man hithanne mata weradila tamai ehenamටිකක් හොදට බලන්න තියන්නේ Lanka Hospitals ද නැත්තනම් CEYLON HOSPITALS ද කියල..