තමන් මාර serious කියල පේන්න බොරුව දාන උන් නේද ඉන්නේ වැඩිපුර
Mr.Curious Well-known member May 22, 2022 5,421 5,120 113 Mar 3, 2025 #1 තමන් මාර serious කියල පේන්න බොරුව දාන උන් නේද ඉන්නේ වැඩිපුර Reactions: NaOH, jhnnwp, supun_sg and 1 other person
Mr.Curious Well-known member May 22, 2022 5,421 5,120 113 Mar 3, 2025 #3 හෙළයෙක් said: ඔව් Click to expand... Camri sinhalu
Janatha Jhon Well-known member Nov 24, 2023 10,570 14,443 113 Mar 3, 2025 #4 ඔව්. Reactions: Mr.Curious
supun_sg Well-known member Sep 5, 2010 16,296 25,075 113 tracing Geo-location.. ... ... Mar 3, 2025 #5 ඔව්..
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,478 32,216 113 Mar 3, 2025 #6 Mr.Curious said: තමන් මාර serious කියල පේන්න බොරුව දාන උන් නේද ඉන්නේ වැඩිපුර Click to expand... Gov haththa amu boruwa, bottom ekema inna grama niladari, development officer balapanko Lol Munwa office ekka danna ona thanak welawak dila naththan wadi hariyak gedara inna un Reactions: supun_sg
Mr.Curious said: තමන් මාර serious කියල පේන්න බොරුව දාන උන් නේද ඉන්නේ වැඩිපුර Click to expand... Gov haththa amu boruwa, bottom ekema inna grama niladari, development officer balapanko Lol Munwa office ekka danna ona thanak welawak dila naththan wadi hariyak gedara inna un
Mahesh Wanasinghe Well-known member May 28, 2023 15,043 15,553 113 New Zealand Mar 3, 2025 #7 jhnnwp said: Gov haththa amu boruwa, bottom ekema inna grama niladari, development officer balapanko Lol Munwa office ekka danna ona thanak welawak dila naththan wadi hariyak gedara inna un Click to expand... ඩොකෙක් චැනල් කරනැක මීට වඩා ලේසියිබන්. ග්රාමයව අල්ලගන්න හෙනම අමාරුයි. ගොඩක් උන් ඔෆිස් එකෙත් නෑ. තනිකර බුල කෙලින්නේ. ------ Post added on Mar 3, 2025 at 11:23 PM Reactions: Jihadi john and jhnnwp
jhnnwp said: Gov haththa amu boruwa, bottom ekema inna grama niladari, development officer balapanko Lol Munwa office ekka danna ona thanak welawak dila naththan wadi hariyak gedara inna un Click to expand... ඩොකෙක් චැනල් කරනැක මීට වඩා ලේසියිබන්. ග්රාමයව අල්ලගන්න හෙනම අමාරුයි. ගොඩක් උන් ඔෆිස් එකෙත් නෑ. තනිකර බුල කෙලින්නේ. ------ Post added on Mar 3, 2025 at 11:23 PM
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,478 32,216 113 Mar 4, 2025 #8 Mahesh Wanasinghe said: ඩොකෙක් චැනල් කරනැක මීට වඩා ලේසියිබන්. ග්රාමයව අල්ලගන්න හෙනම අමාරුයි. ගොඩක් උන් ඔෆිස් එකෙත් නෑ. තනිකර බුල කෙලින්නේ. ------ Post added on Mar 3, 2025 at 11:23 PM Click to expand... Sirawata mehema unwath COPE genna ona, bottom eke un mehema hasireddi, top eka gana hithaganna puluwanne
Mahesh Wanasinghe said: ඩොකෙක් චැනල් කරනැක මීට වඩා ලේසියිබන්. ග්රාමයව අල්ලගන්න හෙනම අමාරුයි. ගොඩක් උන් ඔෆිස් එකෙත් නෑ. තනිකර බුල කෙලින්නේ. ------ Post added on Mar 3, 2025 at 11:23 PM Click to expand... Sirawata mehema unwath COPE genna ona, bottom eke un mehema hasireddi, top eka gana hithaganna puluwanne