ලංකාවේ කරපු සුපිරිම Dance Cover එකක්..

හදයා

Well-known member
  • Oct 14, 2011
    2,654
    379
    83
    මචං, ගොඩක් ඔෆිස් වල annual party වලට Sway dancing කෙල්ලොන්ට මාර ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ..

    වෙන කෙල්ලො වගේ මෙයාල leggins යටට අදින්නෙ නෑ බං.. කරකැවෙද්දි ගවුම උඩ ගිය ගමන් කෙලින්ම පෑන්ටි එක පේන්නෙ...
     

    Thun Kattuwa

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    560
    253
    63
    Pannipitiya
    හදයා;24142227 said:
    මචං, ගොඩක් ඔෆිස් වල annual party වලට Sway dancing කෙල්ලොන්ට මාර ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ..

    වෙන කෙල්ලො වගේ මෙයාල leggins යටට අදින්නෙ නෑ බං.. කරකැවෙද්දි ගවුම උඩ ගිය ගමන් කෙලින්ම පෑන්ටි එක පේන්නෙ...

    Hapoi.. ehemada? ;)
     

    gangsterz

    Well-known member
  • Dec 28, 2008
    3,677
    366
    83
    හදයා;24142227 said:
    මචං, ගොඩක් ඔෆිස් වල annual party වලට Sway dancing කෙල්ලොන්ට මාර ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ..

    වෙන කෙල්ලො වගේ මෙයාල leggins යටට අදින්නෙ නෑ බං.. කරකැවෙද්දි ගවුම උඩ ගිය ගමන් කෙලින්ම පෑන්ටි එක පේන්නෙ...

    :P:P