ලංකාවේ ගැහැණු දරු උපත් අනුපාතය වැඩි වෙලා&#3503

මෑතකදී marry කරපු couple වල&

  • මම දන්න ගොඩක් couple වලට ගෑනු දරුවෝ ඉපදුනේ..

    Votes: 134 79.8%
  • මම දන්න ගොඩක් couple වලට පිරිමි දරුවෝ ඉපදුනේ..

    Votes: 34 20.2%

  • Total voters
    168

funkyguy89

Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    kello vadi vela kollo adu vena tharamata hodai yam kaleka apith vayasai kiyala balanne nathuva kello ei passen mokada polu thiyana un adui ne

    ඔය කියන දේ කොල්ලො වශයෙන් අපිට ආතල් එකක් උනාට, දෙමාපියෙක් උනාම ඒ view එක මුලුමනින් කනපිට හැරෙනව මචං.. දුවෙක් ඉපදුනාට පස්සෙ තමයි ඕක තේරෙන්නෙ...
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    මොනවද මේ ලිංගවිපර්යාසයට හේතු වන බලවත් අකුශල

    All the time craving for a pussy
    Craving for women body
    Craving for women smell
     

    24X7

    Well-known member
  • Oct 22, 2017
    740
    569
    93
    යුද්දෙන් පස්සේ තිබුන සන්ගනනයන් 51% හිටියේ ගැහැණු...
    මම දන්න ගොඩක් couple වලට ගෑනු දරුවෝ ඉපදුනේ... මෙහෙම වෙන්නනේ female sperm වල life එක වැඩි හින්ද වෙන්න පුළුවන් check "male sperm vs female sperm"
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    මේ කතාව ඇත්ත දැනට බදුල්ල , ගාල්ල දිස්තික්ක වල ගැහැණු දරු උපත් ප්‍රතිශතය වැඩියි
    මම අහල තියෙන විදිහට නිරෝගිමත් හා ශක්තිමත් ශ්‍ර්ක්රනුවකට විතරයි පිරිමි දරුවෙක් බිහිකරන්න පුළුවන්. අපේ එවුන් දරුවා හදන එක පරක්කු කරලා වයස ගිහිල්ල දරුවෝ හදන නිසා වෙන්න ඇති මෙහෙම වෙන්නේ.
     

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    mama danna couples 5k gattot including me.

    Freind 1 - Girl
    Freind 2 - Girl
    Freind 3 - Boy
    Freind 4 - Boy
    me - Boy :)

    Stats within 2 years.
     

    the_Guy

    Well-known member
  • Feb 23, 2019
    1,481
    60
    48
    මම දකින දෙයක් තමා පිරිමි දැං ගෑනු වගේ ලාමක වෙලා

    ගෑනු කලිසං ගහගෙන බයික් පදිනව වාහන එලෝනව.. නිකං පිරිමි වගේ
     

    rusiruprasad

    Junior member
  • Jan 28, 2011
    35
    3
    8
    මම දකින දෙයක් තමා පිරිමි දැං ගෑනු වගේ ලාමක වෙලා

    ගෑනු කලිසං ගහගෙන බයික් පදිනව වාහන එලෝනව.. නිකං පිරිමි වගේ


    දැන් යන රටාව අනුව බලපුවම කොහොමත් ඉස්සරහට ඔක්කොම කෙල්ලොන්ට යයි වගේ කියල තමා මට නම් හිතෙන්නේ.
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    මේ කතාව ඇත්ත දැනට බදුල්ල , ගාල්ල දිස්තික්ක වල ගැහැණු දරු උපත් ප්‍රතිශතය වැඩියි
    මම අහල තියෙන විදිහට නිරෝගිමත් හා ශක්තිමත් ශ්‍ර්ක්රනුවකට විතරයි පිරිමි දරුවෙක් බිහිකරන්න පුළුවන්. අපේ එවුන් දරුවා හදන එක පරක්කු කරලා වයස ගිහිල්ල දරුවෝ හදන නිසා වෙන්න ඇති මෙහෙම වෙන්නේ.

    ඒක නම් ඇත්ත.. අපි ඉගෙනගෙන, ගෙවලුත් හැදුවට පස්සෙ නෙ ලමයෙක් හදන්න හිතන්නෙ.. එතකොට පරක්කුයි
     

    HHBD

    Active member
  • Jun 21, 2016
    382
    77
    28
    ඔව් ගැහැණු ළමයි ඉපදෙනවා වැඩි ගතියක් මටත් තේරුණා ....
     
    • Like
    Reactions: Elysium

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    Ipadunath dan inna okoma un rata paninna tamai balanne,ubakage podi unwath tution class dada nikan boru weda karanna epa.kelinma ratak target karala ekata pr set karanna weda hadapan podi kale idan.lankawe labbawal ugannane nethuwa
     
    Last edited:

    animation

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    16,057
    9,369
    113
    Microsoft
    කාමයේ වරදවා හැසිරීම වගේ අකුශල කර්ම නිසා ඒවට සම්බන්ද පිරිමි පුද්ගලයන් ස්ත්‍රී භාවයන් ලබල:yes:
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    කාමයේ වරදවා හැසිරීම වගේ අකුශල කර්ම නිසා ඒවට සම්බන්ද පිරිමි පුද්ගලයන් ස්ත්‍රී භාවයන් ලබල:yes:

    මාත් හිතන්නෙ එහෙමයි.. ඒ ගැන හරියට විස්තර කරන ලිපියක් තියෙනවද මචං?
     

    Razman

    Banned
    Apr 22, 2019
    11
    1
    0
    BROTHER ACCORDING TO THE ISLAM ITS A MINOR SIGN OF LAST HOUR,

    """The population of men will decrease, and women increase till fifty women shall be for every man.""



     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    යුද්දෙන් පස්සේ තිබුන සන්ගනනයන් 51% හිටියේ ගැහැණු...
    මම දන්න ගොඩක් couple වලට ගෑනු දරුවෝ ඉපදුනේ... මෙහෙම වෙන්නනේ female sperm වල life එක වැඩි හින්ද වෙන්න පුළුවන් check "male sperm vs female sperm"

    ඒක එහෙනම් ලෝකෙටම පොදු දෙයක් වෙන්න ඕනෙනේද?