ලංකාවේ වැඩියෙන්ම Reg වෙලා තියන අලුත් වාහන මොනවද ? Axio,Wagon R,Maruti,Aqua වගේ දැනට වැඩියෙන්ම ඔයාල හිතන විදියට Reg වෙලා තියන Model 5 මොනවද ? පොඩි සමික්ෂණයක් කරනවා එකටයි උවමනා.මේ වගේ විස්තර RMV එකෙන් ගන්න පුලුවන්ද ?
ow neda machan RMV eken deyak ganna giyama mahama ma neethi godayi,epa wenawa,oya wage details wena ratawal wala nam e site walama dala thiyanawa mama dakala thiyanawaRMV eken okak gannawata wada lesi wei meke register wela ekin eka search karala info tika collect karaganna eka
https://eservices.motortraffic.gov.lk/VehicleInfo/home
podi try ekak danna balanna script ekakin automate karanna puluwanda kiyala
සාමාන්යයෙන් මං හවසට කරන්නේ තේකක් එහෙම බීගෙන පාර දිහා බලන් ඉන්නවා. වැඩිපුර පාරෙ යන්නෙ වැගන් ආර් තමයි.

මම හිතන විදියට
WagonR
Alto
Vitz
Aqua
Fit

විට්ස්, ඇක්සියෝ, වැගන් ආර්, ඇල්ටො, ප්රිමියෝ, ඇලියොන්,
වගේ වාහන දහයක් විතර දාල පෝල් එකක් හැදුවනං හරි....
Thanks broaxio , vitz, premio thamai sinhalu asama

Bajaj 3 wheel thama eka model ekak widiyata wadima thiyana wahane. Bike unath model godak thiyenne.
Car nam Indian Alto

Axio ekanam gathi ban dan kotiyak wenawane..axio , vitz, premio thamai sinhalu asama
Alto ekata wada amw eke last 5 years kwid eka sell kerela tiyanawa and redi go eka..amw eke account kiwwe..atteda boruda danne na..kwid eka godak aran alto ekata wada options and comfortable nisa..alto n wagonr thamai waidiyen aitte.. ilagata vitz
legacy form submission එකක් තියෙන්නෙ, Reset API එකක් තිබ්බා නං මං දැං ස්ක්රිප්ට් එක හදලා දෙන්න කියලා හැදුවෙRMV eken okak gannawata wada lesi wei meke register wela ekin eka search karala info tika collect karaganna eka
https://eservices.motortraffic.gov.lk/VehicleInfo/home
podi try ekak danna balanna script ekakin automate karanna puluwanda kiyala