ලංකාවේ වැඩියෙන්ම Reg වෙලා තියන අලුත් වාහන මොනවද ?

ලංකාවේ වැඩියෙන්ම Reg වෙලා තියන අලුත් වාහන මොනවද ?

  • Axio

    Votes: 1 1.6%
  • Alto

    Votes: 11 17.5%
  • Aqua

    Votes: 0 0.0%
  • Allion

    Votes: 1 1.6%
  • Fit

    Votes: 0 0.0%
  • Maruti

    Votes: 4 6.3%
  • Premio

    Votes: 2 3.2%
  • Vitz

    Votes: 4 6.3%
  • WagonR

    Votes: 36 57.1%
  • Other

    Votes: 4 6.3%

  • Total voters
    63
  • Poll closed .

001flyD

Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    ලංකාවේ වැඩියෙන්ම Reg වෙලා තියන අලුත් වාහන මොනවද ? Axio,Wagon R,Maruti,Aqua වගේ දැනට වැඩියෙන්ම ඔයාල හිතන විදියට Reg වෙලා තියන Model 5 මොනවද ? පොඩි සමික්ෂණයක් කරනවා එකටයි උවමනා.මේ වගේ විස්තර RMV එකෙන් ගන්න පුලුවන්ද ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Rankira

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    RMV eken okak gannawata wada lesi wei meke register wela ekin eka search karala info tika collect karaganna eka 😁

    https://eservices.motortraffic.gov.lk/VehicleInfo/home

    podi try ekak danna balanna script ekakin automate karanna puluwanda kiyala
    ow neda machan RMV eken deyak ganna giyama mahama ma neethi godayi,epa wenawa,oya wage details wena ratawal wala nam e site walama dala thiyanawa mama dakala thiyanawa
     

    sk_ralahami

    Well-known member
  • Mar 28, 2018
    3,312
    5,416
    113
    colombo
    Mewa tama me auruddenan wadima


    depositphotos_3617398-stock-photo-cow-and-cart.jpg
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    සාමාන්‍යයෙන් මං හවසට කරන්නේ තේකක් එහෙම බීගෙන පාර දිහා බලන් ඉන්නවා. වැඩිපුර පාරෙ යන්නෙ වැගන් ආර් තමයි.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,927
    113
    Gampaha
    විට්ස්, ඇක්සියෝ, වැගන් ආර්, ඇල්ටො, ප්‍රිමියෝ, ඇලියොන්,

    වගේ වාහන දහයක් විතර දාල පෝල් එකක් හැදුවනං හරි....
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    සාමාන්‍යයෙන් මං හවසට කරන්නේ තේකක් එහෙම බීගෙන පාර දිහා බලන් ඉන්නවා. වැඩිපුර පාරෙ යන්නෙ වැගන් ආර් තමයි.

    Thanks bro :)
    මම හිතන විදියට
    WagonR
    Alto
    Vitz
    Aqua
    Fit

    Thanks bro :)
    විට්ස්, ඇක්සියෝ, වැගන් ආර්, ඇල්ටො, ප්‍රිමියෝ, ඇලියොන්,

    වගේ වාහන දහයක් විතර දාල පෝල් එකක් හැදුවනං හරි....

    ehema kala bro,mata eka oluwata awe na ne Thanks bro :)

    axio , vitz, premio thamai sinhalu asama
    Thanks bro :)

    Bajaj 3 wheel thama eka model ekak widiyata wadima thiyana wahane. Bike unath model godak thiyenne.
    Car nam Indian Alto

    Thanks bro :)
     
    Last edited:

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    RMV eken okak gannawata wada lesi wei meke register wela ekin eka search karala info tika collect karaganna eka 😁

    https://eservices.motortraffic.gov.lk/VehicleInfo/home

    podi try ekak danna balanna script ekakin automate karanna puluwanda kiyala
    legacy form submission එකක් තියෙන්නෙ, Reset API එකක් තිබ්බා නං මං දැං ස්ක්‍රිප්ට් එක හදලා දෙන්න කියලා හැදුවෙ