@Heshan Daminda dakkada? දක්කින්න ඇති නොදැකින්න විදියක් නැහැ 😬😬😬
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,846 113 මාලඹේ Aug 2, 2020 #21 jeffhardy said: @Heshan Daminda dakkada? Click to expand... දක්කින්න ඇති නොදැකින්න විදියක් නැහැ Reactions: Heshan Daminda
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,385 1 101,273 113 34 Kalutara Aug 2, 2020 #22 jeffhardy said: @Heshan Daminda dakkada? Click to expand... 2osama said: දක්කින්න ඇති නොදැකින්න විදියක් නැහැ Click to expand... Dakka dakka. Nidahas dineta nam thawath ratawal danawane ehema ad. Americawe ekatath danne. Meka nidahas dine tharam wishesha ekakda.
jeffhardy said: @Heshan Daminda dakkada? Click to expand... 2osama said: දක්කින්න ඇති නොදැකින්න විදියක් නැහැ Click to expand... Dakka dakka. Nidahas dineta nam thawath ratawal danawane ehema ad. Americawe ekatath danne. Meka nidahas dine tharam wishesha ekakda.
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,846 113 මාලඹේ Aug 2, 2020 #23 Heshan Daminda said: Dakka dakka. Nidahas dineta nam thawath ratawal danawane ehema ad. Americawe ekatath danne. Meka nidahas dine tharam wishesha ekakda. Click to expand... එක උබ ට අදාළ නැහැනේ බං . උන් සල්ලි ගේවලෙනේ ඔය AD එක දාලා තියෙන්නේ
Heshan Daminda said: Dakka dakka. Nidahas dineta nam thawath ratawal danawane ehema ad. Americawe ekatath danne. Meka nidahas dine tharam wishesha ekakda. Click to expand... එක උබ ට අදාළ නැහැනේ බං . උන් සල්ලි ගේවලෙනේ ඔය AD එක දාලා තියෙන්නේ
jeffhardy Well-known member Dec 2, 2006 5,268 528 113 CS OR DotA map eke Aug 2, 2020 #24 Heshan Daminda said: Dakka dakka. Nidahas dineta nam thawath ratawal danawane ehema ad. Americawe ekatath danne. Meka nidahas dine tharam wishesha ekakda. Click to expand... Diplomatic mission ekak karama samanyayen danawa machan. ekata lankawe patthara and journalist la allagena thiyenne. mama experience eken dannawa
Heshan Daminda said: Dakka dakka. Nidahas dineta nam thawath ratawal danawane ehema ad. Americawe ekatath danne. Meka nidahas dine tharam wishesha ekakda. Click to expand... Diplomatic mission ekak karama samanyayen danawa machan. ekata lankawe patthara and journalist la allagena thiyenne. mama experience eken dannawa
Randima3000 Well-known member Feb 2, 2010 1,166 237 83 අදාල නෑනේ Aug 2, 2020 #25 ජීවිතේට පත්තරයක් බලපු නැති එකෙක්. යටින් තියෙන්නේ දැන්වීමකි කියලා. අනිත් එක පත්තරවල ඔහොම දානවා. ජාතික දින, තානාපති විශේශ අවස්තා. ඕවා නිකක් දාන්නේ නෑ. ලක්ශ ගනන් වලට දන්නෙ. අවුරුදු 7ක් Ad Agency එකක වැඩකරපු නිසා කියන්නේ
ජීවිතේට පත්තරයක් බලපු නැති එකෙක්. යටින් තියෙන්නේ දැන්වීමකි කියලා. අනිත් එක පත්තරවල ඔහොම දානවා. ජාතික දින, තානාපති විශේශ අවස්තා. ඕවා නිකක් දාන්නේ නෑ. ලක්ශ ගනන් වලට දන්නෙ. අවුරුදු 7ක් Ad Agency එකක වැඩකරපු නිසා කියන්නේ