I am with my family. Mata ona mehe experiance eka lankawe yaluwantath kiyala denna. Lankawe nathi dewal gana eyalawa danuwath karanna. mata meken kohomawath adayamak enne na. Subscribersla 300k wath na. Mama danne just for fun . Mama lankawe innakota danne nathi ewa mehe awama danagaththa. a wage mata ona ewa lankawe ayatath penwanna. Lankawe idan 8laks walata bicycle ganne nane.
Mehe okkoma migrantsla inna nisa mehe Racisms aththe naha bro.