ලක්ශ 8 Bicycle - නවසීලන්තයේ සාප්පු සවාරියක්

RealityOfX

Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,893
    1
    15,234
    113
    නිකමට ආව ප්‍රශ්නයක්

    වෙන රටකට ගියාම සල්ලි හොඳට හම්බෙද්දිත් ඇයි මේ Youtube Channel අටවගන්ණෙ. ඕකෙන් ලංකාවට වීඩියෝ දැම්ම කියල ලොකු ආදායමක් නෑනෙ
     
    • Like
    Reactions: usa_nihaal

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    නිකමට ආව ප්‍රශ්නයක්

    වෙන රටකට ගියාම සල්ලි හොඳට හම්බෙද්දිත් ඇයි මේ Youtube Channel අටවගන්ණෙ. ඕකෙන් ලංකාවට වීඩියෝ දැම්ම කියල ලොකු ආදායමක් නෑනෙ
    Palui thanikama, showoff, suddo mittanwa care karanne
     

    motocar

    Active member
  • Nov 24, 2008
    185
    204
    43
    Sri Lanka -> New Zealand
    www.youtube.com
    Palui thanikama, showoff, suddo mittanwa care karanne
    I am with my family. Mata ona mehe experiance eka lankawe yaluwantath kiyala denna. Lankawe nathi dewal gana eyalawa danuwath karanna. mata meken kohomawath adayamak enne na. Subscribersla 300k wath na. Mama danne just for fun :-). Mama lankawe innakota danne nathi ewa mehe awama danagaththa. a wage mata ona ewa lankawe ayatath penwanna. Lankawe idan 8laks walata bicycle ganne nane.
    Mehe okkoma migrantsla inna nisa mehe Racisms aththe naha bro.