umba hoyapu ganen 20% wage tawa wiyadam karala oka goda daaganna beri weida?
umbata me site eka godadaaganna keeyak witara wiyadam unada?
Kalin rank wenna karatath wada seo kara eth kisima improve ekak na machan
aduyi kiwwe kiyak wagerda daily ?
Issara daily 60K page views 20K visitors hitiya
Dan daily 3K page views 1.5K visitors wage inne
Kalin maseta 1M traffic thibba dan 50K wath na ban


