Then be kind enough and share them with us!
Then be kind enough and share them with us!
wahana genna හරි රටක් තියෙන්නෙ මහින්ද මහත්තයා යුද්ධෙ දිනල දීපු නිසා කියල බොලාට අමතකද?Hatchback ekak 85k unane ashik land eke.

මට ලක්ෂ 85 තිබ්බා නම් EVO 9 එකක් 65 වගේ අරගෙන ඉතුරු සල්ලි වලට තෙල් ගහලා පදිනව. පිස්සුද මේ වගේ පාන් බාග ගන්නපස්ස full Indian ලුක් එකක් තියෙන්නේ
65 ta EVO 9Assembled In India. Re-engineered to match Asian Standards. Oya vehichle ekei, Vitz interior ekei wensak na ban. Kisima aulak na hoda aftersales service ekak agent karanawanan. (Stafford eken dorak order karala masa 2k wenawa tama dora na). owa nisa tama itin Lankawe Toyota Lagadam hit wenneSkoda කියන්නේ හොද europe brand ekak. Czech Republic හදන්නේ volkswagen group eke ekak. හැබැයි ලංකාවට එන එක කොහේ හදනවාද දන්නේ නැ

Ona tharam tiyenne bun wahana. Dan nam ganan habyi. Subaru, Evo 7/8/9 wage wandiyak hoyaganna bari na.65 ta EVO 9
mama me 10M walata aduwen hoyanawa. ko bn eth nehene
Ona tharam tiyenne bun wahana. Dan nam ganan habyi. Subaru, Evo 7/8/9 wage wandiyak hoyaganna bari na.
skoda වල කොහොමත් පෙට්ටිටි ලුක් තමා තියෙන්නෙනෙ කර්වු අඩුයිස්කොඩ බ්රෑන්ඩ් එකනං යුරෝපියන්..
හැබැයි,
පෙනුමෙ හැටියට මේකනං ඉල්ලගෙන හදල වගේ..