kia picanto eka honda nadda keeyak veyda dan naa ??
jeep awlak nathi nam Vezel ekak ganin machan


ලක්ෂ 22 ට වගේ හොඳ කාර් එකක් කියපල්ලකෝකාර් ජීප් ඕනි එකක්
![]()

N♥K_forever;18824648 said:ගන්ජා paarak gahuwa neda
vezzel koheda ban 22ta ganne![]()

unregistered da ? koheda ganna thiyene ??![]()
22 cash + ithuru tika lease karala gamu![]()
