ලකේ පංකාවේ තැපැලක් වැඩක් තියේද ?

justinlk

Well-known member
  • Jul 15, 2021
    716
    933
    93
    දැන් රට ඉදන් එන පාර්සල් ටික ඩිලිවරි කම්පැණි එකකින් අරගන්නවා කියනවා නේද? ඒවාට මොකද වෙන්නේ තැපෑල වැඩ කරනකන් ඉන්නවද? නැතිනම් එකට අබසරණ ද?

    මාස දෙකකට පස්සේ එකේ ප්‍රින්ට් එක මැකුනාම එකටත් හරි.

    ලංකාවේ ඇතුලේ පාර්සල් යන්නෙත් නැහැ. ලොක්ඩවුන් එකට කලින් දුන්න ඒවා. ඒ ටික මියන්ට බාරයි ද ?

    මොකට මුන්ට පඩි දීලා තියන් ඉන්නවද මන්දා ? ඕකත් ප්‍රයිවට් කරන්න ඕනේ. කුරියර් උන් වැඩ මුන්ට වැඩ කරන්න බැහැ.
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,593
    1
    32,331
    113
    - උඩරට -
    දැන් රට ඉදන් එන පාර්සල් ටික ඩිලිවරි කම්පැණි එකකින් අරගන්නවා කියනවා නේද? ඒවාට මොකද වෙන්නේ තැපෑල වැඩ කරනකන් ඉන්නවද? නැතිනම් එකට අබසරණ ද?

    මාස දෙකකට පස්සේ එකේ ප්‍රින්ට් එක මැකුනාම එකටත් හරි.

    ලංකාවේ ඇතුලේ පාර්සල් යන්නෙත් නැහැ. ලොක්ඩවුන් එකට කලින් දුන්න ඒවා. ඒ ටික මියන්ට බාරයි ද ?

    මොකට මුන්ට පඩි දීලා තියන් ඉන්නවද මන්දා ? ඕකත් ප්‍රයිවට් කරන්න ඕනේ. කුරියර් උන් වැඩ මුන්ට වැඩ කරන්න බැහැ.
    ඩිලිවරි කම්පැනි කියන්නේ " ලංකා තැපැල් " තමා බන් :lol: :lol:


    රිෆන්ඩ් ගනින් ඕවා එන එක සුවර් නෑ..
     

    samsri

    Well-known member
  • May 15, 2018
    3,174
    2,421
    113
    Ali express eken daapu items set ekak giya mase iye awa gedarata , ea tikata kalin daapu tika thawama awe na , lankawata ewith kiyala nam wetenawa tracking wala. thaama na ewa nam passe dapuwa nam awa
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,593
    1
    32,331
    113
    - උඩරට -
    lankawata ewith nam refund ganna epa ban,
    ලංකාවට ඇවිත් තියෙන්නේ..
    ඒ උනාට තවම බඩු නෑ..
    රිෆන්ඩ් ගන්න පුලුවන් කාලසීමාව ආසන්න වෙනකම් බලලා ආවේ නැත්තම් රිෆන්ඩ් ගන්නවා
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    Lankawe thapal gana maru experience ekak tiyenawa mata.
    Mama eka awuruddaka wesak ekata card ekak damma kelaniye inna cousin kenek ge gedarata. Colombo 3 area eken tamai damme.
    Eka dala wesak poyath iwara wela sathi dekak wage giya tena mama giya e cousin lage gedara. Gihin innakota postman awit bell kara.
    Mama gihin liyuma gattama dakala purudu hand writing ekak.
    Belinnam mama ewapu wesak card eka.

    Antimata mama thapalata salli gewala athe gihin bara dunna wage wedak wune.
     

    justinlk

    Well-known member
  • Jul 15, 2021
    716
    933
    93
    ලංකාවට ඇවිත් ඕවාට රිෆන්ඩ් ගන්න ගිහින් තමා එන පොඩි දෙයක් වත් දැන් එවන්නේ නැත්තේ ලංකාවට . මොකටද නිකන් හොරු ටිකක් හදාගන්නේ තැපෑලෙන්ම

    Lankawe thapal gana maru experience ekak tiyenawa mata.
    Mama eka awuruddaka wesak ekata card ekak damma kelaniye inna cousin kenek ge gedarata. Colombo 3 area eken tamai damme.
    Eka dala wesak poyath iwara wela sathi dekak wage giya tena mama giya e cousin lage gedara. Gihin innakota postman awit bell kara.
    Mama gihin liyuma gattama dakala purudu hand writing ekak.
    Belinnam mama ewapu wesak card eka.

    Antimata mama thapalata salli gewala athe gihin bara dunna wage wedak wune.
    යකෝ එක.
    ------ Post added on Sep 12, 2021 at 12:32 PM
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,080
    48,517
    113
    ලංකාවට ඇවිත් ඕවාට රිෆන්ඩ් ගන්න ගිහින් තමා එන පොඩි දෙයක් වත් දැන් එවන්නේ නැත්තේ ලංකාවට (2)
     

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,880
    113
    EARTH
    දැන් රට ඉදන් එන පාර්සල් ටික ඩිලිවරි කම්පැණි එකකින් අරගන්නවා කියනවා නේද? ඒවාට මොකද වෙන්නේ තැපෑල වැඩ කරනකන් ඉන්නවද? නැතිනම් එකට අබසරණ ද?

    මාස දෙකකට පස්සේ එකේ ප්‍රින්ට් එක මැකුනාම එකටත් හරි.

    ලංකාවේ ඇතුලේ පාර්සල් යන්නෙත් නැහැ. ලොක්ඩවුන් එකට කලින් දුන්න ඒවා. ඒ ටික මියන්ට බාරයි ද ?

    මොකට මුන්ට පඩි දීලා තියන් ඉන්නවද මන්දා ? ඕකත් ප්‍රයිවට් කරන්න ඕනේ. කුරියර් උන් වැඩ මුන්ට වැඩ කරන්න බැහැ.
    සිරාවටම කාලකණ්ණි ආයතනයක්. පයිවට් කරන්න තියෙන්නෙ
     

    Darklord999

    Junior member
  • Apr 3, 2021
    14
    33
    13
    ලංකාවට ඇවිත් තියෙන්නේ..
    ඒ උනාට තවම බඩු නෑ..
    රිෆන්ඩ් ගන්න පුලුවන් කාලසීමාව ආසන්න වෙනකම් බලලා ආවේ නැත්තම් රිෆන්ඩ් ගන්නවා
    ඉක්මනට බඩු ඔීනිනම් DHL වගේ එකක් හරහා ගෙන්නන්න. Economy shipping වල ලාබෙට දාලා ලංකාවේ තැපැල් කාළකණ්නින්ගේ වැඩ නිසා delay උනාම බඩු ලංකාවට ඇවිත් තියෙද්දිත් refund ගන්නවානම් පිංසිද්ධවෙයි අඩුවට බඩුවක් ගන්න බලන් ඉන්න අනිත් මිනිස්සුන්ටත් තියෙන chance එක නැති කරන්නෙ නැතුව ආයේ බඩු order නොකර ඉන්න.
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,593
    1
    32,331
    113
    - උඩරට -
    ඉක්මනට බඩු ඔීනිනම් DHL වගේ එකක් හරහා ගෙන්නන්න. Economy shipping වල ලාබෙට දාලා ලංකාවේ තැපැල් කාළකණ්නින්ගේ වැඩ නිසා delay උනාම බඩු ලංකාවට ඇවිත් තියෙද්දිත් refund ගන්නවානම් පිංසිද්ධවෙයි අඩුවට බඩුවක් ගන්න බලන් ඉන්න අනිත් මිනිස්සුන්ටත් තියෙන chance එක නැති කරන්නෙ නැතුව ආයේ බඩු order නොකර ඉන්න.
    මම ඒක බලා ගන්නම් උබ හිටපන් උබේ පාඩුවේ ගෝතයා :angry:
     
    • Dislike
    Reactions: MySelf99

    Darklord999

    Junior member
  • Apr 3, 2021
    14
    33
    13
    මම ඒක බලා ගන්නම් උබ හිටපන් උබේ පාඩුවේ ගෝතයා :angry:
    උඔලා වගේ කරුමෙට ගහලා හම්බුන ගෝත හැත්ත මෙච්චරකල් බලාගත්ත හින්දා තමයි දැන් ‌ගොඩක් උන් DHLවත් ලංකාවට එවන් නැත්තේ.
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,593
    1
    32,331
    113
    - උඩරට -
    math damma dan masa 1.5 wadi badu taama na. lankawata awith nisa refund gannat ba. ussanna taram loku dewalut nemei order kare
    ෆේස්බුක් ගෲප් එකේ දැක්කා , ඔය පරක්කු වෙන සෙට් එකක්.. වෙනම ප්‍රයිවට් ඩිලිවරි කම්පැනි එකකින් ඇවිත්.. හැබැයි ඔරිජිනල් පැකට් එක කඩලා ඒක ආයේ වෙනම ලංකාවේ කවරෙක දාලා ඇඩ්‍රෙස් එක ගහලා..
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,339
    3,164
    113
    ලංකාවට ඇවිත් ඕවාට රිෆන්ඩ් ගන්න ගිහින් තමා එන පොඩි දෙයක් වත් දැන් එවන්නේ නැත්තේ ලංකාවට (3)
     

    kp_man

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    530
    412
    63
    Negombo
    ඩිලිවරි කම්පැනි කියන්නේ " ලංකා තැපැල් " තමා බන් :lol: :lol:


    රිෆන්ඩ් ගනින් ඕවා එන එක සුවර් නෑ..
    thopi wage ponna haththa hinda thamai dan $1 baduwalatath $50k withara shipping gahanne. thopi wage eun thamai balu bette thiyana rupiyalath diwen ganne. Thopi wage kalakanni innakan me ratawal goda yanne naha.