ලගදී ආපු ආසාව රොලෙක්ස් ඩේ ඩේට්

King kekille

Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    ලගදී ආපු ආසාව රොලෙක්ස් ඩේ ඩේට්.. euro 25000 ඉදල තියනව..
    (රු ලක්ෂ 57). ඉතින් මේ වගේ අත් ඔරලෝසවක් දාන්න මොන වගේ ලයිෆ් එකක් ඕනෙද? ඒ ගානට watch එකක් දාල වෙසල් එකක වගේ ගියාම කොහොමද?😂 අඩුම මොන්ටේරෝ එකක්වත් ඕනේ වෙයිනේ...අඩේ මහින්ද මහත්තය ලගත් තියේ බන්..ආසාවේ බෑ.
    5777536_xxl_v1578586843905.jpg
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Okak gannawata wada Rolex Submariner, salli thiyanawa nam Rolex Daytona 116500LN Ceramic Bezel wage ekak gathoth asaawa yanakan daala passe wadi ganata wikunannath puluwan. Used ekak gaththoth price adu wenne naha.
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,234
    113
    Forest
    You should have eveything else before buying an expensive watch :P That watch shows that you have everything else. Unless you have everything else buying that watch will label you as a bloody idiot. You should atleast have a reputed business, a big house, at least two expensive vehicles (v8, 7 series, s class etc), lands and properties etc. :rofl:
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    You should have eveything else before buying an expensive watch :P That watch shows that you have everything else. Unless you have everything else buying that watch will label you as a bloody idiot. You should atleast have a reputed business, a big house, at least two expensive vehicles (v8, 7 series, s class etc), lands and properties etc. :rofl:
    Answer that im waiting for
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    I can afford an expensive watch... But I always wore a casio f91w digital watch 2000rs coz its very practical
    Now coz of gf pressure i wear the same casio model with a silver color metal strap lol
    I could also go for a 5mn vehicle but i opted for a kwid am I an idiot? Maybe but i am happy
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,140
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    ඔකේ වෙලාවට අමතරව වෙන මොනවද පේන්නේ?
    ගොඩක් දේවල් පෙන්නන ඩිජිටල් වොච් එකක තියෙන දේවල් ඕකෙ නෑනෙ ස්ටේටස් විතරයි.

    67cfba7cf1577b9cf816df7d9eab5e14.jpg
     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    ගොඩක් දේවල් පෙන්නන ඩිජිටල් වොච් එකක තියෙන දේවල් ඕකෙ නෑනෙ ස්ටේටස් විතරයි.

    67cfba7cf1577b9cf816df7d9eab5e14.jpg
    issara mewata mara pissuwak ne thibba,
     
    • Love
    Reactions: kinkon