



ඔහොම මරණ වෙන්නෙ කර්මය නිසා නෙවෙයි kidඑහෙම තමයි.කර්මය අනුව ආයුෂ ඉවරයි
http://www.lakehouse.lk/budusarana/2009/05/08/tmp.asp?ID=vision04
රත්තරං;17277272 said:මේ නංගිව මම දන්නවා බන්. තාත්තා නෑ. අම්ම විතරයි ඉන්නේ.පව්ලේ එකම ලමය. මියුසියස් එකට ඉස්කෝලේ ගියේ. ලංකාවේ මෙඩිකල් කොලෙජ් යන්න මදි උනා. ඊට පස්සේ චයිනා ගිහින් මෙඩිසින් කලේ. වයස 26යි නෙමේ 27යි. ගෙවල් රාගම
හොද ලමයෙක්.
නිවන් සැප ලැබේවා!!

ekane yako mamath baluwelassana,tharuna,vaidyavariyak kiyala ubala active voice eken liyala.
Keth,mahalu job ekak nethi kenke meruna nam a maraneta vatin kamak ne vage.
Ubala thamai kiuve ,harakagen help tiyena nisa harak mas kanna epa,kukulagen help nethi nisa kukullu meruvata kamak ne kiyala.

lassana,tharuna,vaidyavariyak kiyala ubala active voice eken liyala.
Keth,mahalu job ekak nethi kenke meruna nam a maraneta vatin kamak ne vage.
Ubala thamai kiuve ,harakagen help tiyena nisa harak mas kanna epa,kukulagen help nethi nisa kukullu meruvata kamak ne kiyala.



