ලැප වැඩ නෑ!! උදාව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්!!!

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,978
    10,256
    113
    අපේ පැත්තෙනම් ඉන්නව සුපිරි බුවෙක්.රට වටේම තියෙන හදන්ඩ අමාරු ෆෝන් එහෙම ඌ තමයි හදන්නෙ.මං ලඟ තිබ්බ ෆෝන් එකත් ඔන් වෙන්නෙ නැතුව තිබ්බෙ.අනුරාධපුර,කුරුණෑගල යවල බැලුව.හදන්ඩ බෑම කිව්ව.පස්සෙ මුට කිව්ව.(කලින් කිව්වෙ නැත්තෙ මූ ලඟ ටිකක් *රි වැඩ තියෙනව.)මූ කිව්වනෙ බන් තව දවස් දෙක් තුනකින් එන්ඩය කියල.ගිහින් බැලින්නම් හරි.හදල අවුරුදු 2ක් විතර වෙනව තාම අවුලක් නෑ.කොම්පියුටර් කියල වෙනසක් නෑ උට.හැබැයි පුතො මම කලාවැව Area ඉන්නෙ.
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    mama nam one magulak wenna kiyala galawanawa.. kohomahari awl unu lap dekama goda dagatta.. :)

    2016_06_13.jpg


    2016_06_13_1.jpg


    2016_06_13_2.jpg
     

    janish05656

    Well-known member
  • ඇත්තටම මචෝ ලැප් එකේ Mother Board අවුලක් නම් හොඳම වැඩේ එක තමා.
    මං ලැප් එක රෙපයාර් කරන්න දීලා 12000 කට කෙලෝ ගත්තා. :( :growl: :sorry:
    අන්තිමට කලේ Hard Drive එක තියාගෙන අනිත් ඒවා ටික විකුණලා දාපු එකයි.:(

    මම හිතන් ඉන්නේ වෙන එකක් ගන්න බන්.. මට ඩිස්ප්ලේ රිබන් දාලා, මදර් බොර්ඩ් දාලා තේරුමක් නැතිවේ කියලා ඔක්කොම කියන්නේ..නිකන් සල්ලි කන වැඩක්..බලමු..අත අරින්නේත් නෑ..ඉස්තූති සහෝ
     

    janish05656

    Well-known member
  • අපේ පැත්තෙනම් ඉන්නව සුපිරි බුවෙක්.රට වටේම තියෙන හදන්ඩ අමාරු ෆෝන් එහෙම ඌ තමයි හදන්නෙ.මං ලඟ තිබ්බ ෆෝන් එකත් ඔන් වෙන්නෙ නැතුව තිබ්බෙ.අනුරාධපුර,කුරුණෑගල යවල බැලුව.හදන්ඩ බෑම කිව්ව.පස්සෙ මුට කිව්ව.(කලින් කිව්වෙ නැත්තෙ මූ ලඟ ටිකක් *රි වැඩ තියෙනව.)මූ කිව්වනෙ බන් තව දවස් දෙක් තුනකින් එන්ඩය කියල.ගිහින් බැලින්නම් හරි.හදල අවුරුදු 2ක් විතර වෙනව තාම අවුලක් නෑ.කොම්පියුටර් කියල වෙනසක් නෑ උට.හැබැයි පුතො මම කලාවැව Area ඉන්නෙ.

    මම අනුරධපුරේ ඇවිත් ගියා මචන්..දැන් අර්ත් එන්න වෙන්නේ නෑ..බලමු,,ඉස්තූති කොල්ලා