ලිංගික කැමත්තේ වයස අවුරුදු 15ට අඩුවෙයි

coolkasun

Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    ඇත්තටම සමාජ සංශෝෂනයක් අවශ්‍යයි , අපිට 18 බදින්න පුලුවන් වුනාට අපි තාම බැඳල නෑනෙ , ඒක තමන් අතේ පවතින කාරණාවක්, කොහොමත් ඔය වයසෙ උන් දැන් කොල්ලො එක්ක යාලුවෙනවා , එහෙ මෙහෙ යනවා ඉතින් හදිසියේ මොකක් හරි උනොත් හිරේ , අනික ග්‍රාමීය පැතිවල අවුරුදු 15-16 බන්දල දෙන්න පුලුවන්නම් දෙයි, මොකද එතකොට ඒ පවුල් වලට බරකුත් නෑ. යම්කිසි හොද තීරණයක් විදියටයි මටනම් පේන්නේ
     

    Ereshaz77

    Member
    Apr 3, 2010
    54,589
    3,750
    0
    Sri Lanka
    oops08.gif
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    මේක මට පෙන්නේ මානසික අසහනකරයෙක්ගේ වැඩක් වගේ
    යකෝ අවුරුදු 15 කියන්නේ OL / කරන වයස
    මෙහෙම අයට පුලුවන්ද පවුල් වෙලා ඒ ප්‍රශ්න වලට මුහුණ දෙන්න . ඒක බදිනවා වගේ ලේසි දෙයක් නෙවෙයි ඇදගෙන යන එක. එකට අනිවා මුහුකුරා යා යුතුයි
    මේක දෙකක් නැහැ එක්කෝ අපේ ලොන්තකුට තිරිහන් වෙන්න අවුරු 15 වගේ පොඩි කන්‍යාවක් එක්ක OFFICIALLY බුදියන්න කාන්තා සංවිදාන හරහා කඩේ යාමක්ද දන්නේ නැහැ
    නැත්තම් NGO කාරයොන්ට මේ පොඩි කෙල්ලෝ අවුරුදු 20 වෙනකොට DIVORCE උනාම DUP HOUSE දාන්න PLAN කරනවද දන්නේ නැහැ.
     

    Rushie510

    Member
    Jan 27, 2011
    1,046
    137
    0
    meka pissu kathawak. culture eka wath mokak wath gana kathawak nisa nevei. E wayase lamayekuta oya kisi deyak gana therum ganna mole morala nathi nisa. Western countries walath sex walata age of consent 16-18. Ehema kiyala e kisi rataka awurudu 15n kasada bandinna denne na. Ekata aduma gane 18k wenna ona. Ehema 17ka lamayek ekka hitiyath hire danawa America wala godak states wala. Owa karanawa ara middle east ratawala nam.

    Iskole yana wayase lamainta mona kasadada? E lamai igena ganna ona. Awurudu 15ka kellekuta lamayek hadanna puluwanda? Eka health risk ekak lamayatai ammatai dennatama. Owa kaloth ara gam wala lamai balenma iskola walin ayin karagena kasada bandala dei. E lamainta ehemawath igenaganna nathi wenawa.

    Awurudu 18 kalin drive karanna vote karanna bari ekata mature madi nisa ne. Ithin e hethuwa eetath wada kasadeta balapanawa. Awurudu 15 kiyanne thama iskole yanna ona lamayek. Pawul hadanna ona kenek nevei.
     

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    Lankawata owa hari yanne naha..

    මචන් මේවා ලංකාවට හරි ගිහින් තිබුනා වසර 50-60 කට කලින්.ඒ කාලේ අඩු වයසින් බඳිනවා.මේක ලාංකික සදාචාරයට සම්බන්ධ දෙයක් නම් මේක ඉතිහාසයෙත් තියෙන්න ඕනී.
    :lol:
     

    amila.ela

    Well-known member
  • Mar 24, 2010
    8,645
    626
    113
    මිහිමත
    meka pissu kathawak. culture eka wath mokak wath gana kathawak nisa nevei. E wayase lamayekuta oya kisi deyak gana therum ganna mole morala nathi nisa. Western countries walath sex walata age of consent 16-18. Ehema kiyala e kisi rataka awurudu 15n kasada bandinna denne na. Ekata aduma gane 18k wenna ona. Ehema 17ka lamayek ekka hitiyath hire danawa America wala godak states wala. Owa karanawa ara middle east ratawala nam.

    Iskole yana wayase lamainta mona kasadada? E lamai igena ganna ona. Awurudu 15ka kellekuta lamayek hadanna puluwanda? Eka health risk ekak lamayatai ammatai dennatama. Owa kaloth ara gam wala lamai balenma iskola walin ayin karagena kasada bandala dei. E lamainta ehemawath igenaganna nathi wenawa.

    Awurudu 18 kalin drive karanna vote karanna bari ekata mature madi nisa ne. Ithin e hethuwa eetath wada kasadeta balapanawa. Awurudu 15 kiyanne thama iskole yanna ona lamayek. Pawul hadanna ona kenek nevei.

    :P:P
     

    Core

    Member
    Jan 23, 2010
    3,120
    195
    0
    Milky Way/Local Cluster/Local Sol/Earth
    මචන් මේවා ලංකාවට හරි ගිහින් තිබුනා වසර 50-60 කට කලින්.ඒ කාලේ අඩු වයසින් බඳිනවා.මේක ලාංකික සදාචාරයට සම්බන්ධ දෙයක් නම් මේක ඉතිහාසයෙත් තියෙන්න ඕනී.
    :lol:

    ගොඩක් කෙල්ලෝ 14~15 වෙනකොට හොදට මෝරලා උන්ට ඕනේ එතකොට ලොකු කොල්ලෝ හොයාගන්නයි. 15 තමයි හරිනම් හරි වයස කරන්න ඕනේ. 18+ කරලා තියෙන්නේ ඔය කාන්තා සංවිදාන වල ඉන්න ගෑණු ටික කෑගහලාම තමයි අවුරුදු ගාණක ඉදල. :lol:
    ගම් වල තමයි ගොඩක් වැඩ වෙන්නේ. :P
     

    Rushie510

    Member
    Jan 27, 2011
    1,046
    137
    0
    hithan athi apitath muslim ganunta wage igenaganna denne nathuwa, rassawak karanna denne nathuwa, gewal walata hira karala lamai hadawanna.. Ewa karanna arabiyata yanna.. Mehe nam heenen thamai. :lol::lol::lol::lol::lol::P
     

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    hithan athi apitath muslim ganunta wage igenaganna denne nathuwa, rassawak karanna denne nathuwa, gewal walata hira karala lamai hadawanna.. Ewa karanna arabiyata yanna.. Mehe nam heenen thamai. :lol::lol::lol::lol::lol::P
    even in so called western countries boys, girls can leave their homes when they are 16 years old.
    :P
     
    Last edited:

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    මේක කවුරුවත් බලෙන් බන්දලා දෙන සීන් එකක් නෙවෙයි.කැමති අයට කර ගන්න පුලුවන්.අමාරුවේ වැ‍ටුන අයටයි, හුඟක් මෝල ඕන කෙල්ලන්ටයි මේක ප්‍රයෝජනවත්.
     

    Rushie510

    Member
    Jan 27, 2011
    1,046
    137
    0
    even in so called western countries boys, girls can leave their homes when they are 16 years old.
    :P



    Wasn't replying you buddy. Only said it to the idiot posters above who said women should only stay at home and take care of kids. :P:P

    Nope, they aren't legal adults at 16 in any western country. They may live away from home for some reason in certain cases, but they are under the legal guardianship of their parents until 18. Ever heard of juvenile crimes? A person who's 16 can't even be held responsible for a crime they commit, let alone a marriage. :D:D