Lankawata owa hari yanne naha..

meka pissu kathawak. culture eka wath mokak wath gana kathawak nisa nevei. E wayase lamayekuta oya kisi deyak gana therum ganna mole morala nathi nisa. Western countries walath sex walata age of consent 16-18. Ehema kiyala e kisi rataka awurudu 15n kasada bandinna denne na. Ekata aduma gane 18k wenna ona. Ehema 17ka lamayek ekka hitiyath hire danawa America wala godak states wala. Owa karanawa ara middle east ratawala nam.
Iskole yana wayase lamainta mona kasadada? E lamai igena ganna ona. Awurudu 15ka kellekuta lamayek hadanna puluwanda? Eka health risk ekak lamayatai ammatai dennatama. Owa kaloth ara gam wala lamai balenma iskola walin ayin karagena kasada bandala dei. E lamainta ehemawath igenaganna nathi wenawa.
Awurudu 18 kalin drive karanna vote karanna bari ekata mature madi nisa ne. Ithin e hethuwa eetath wada kasadeta balapanawa. Awurudu 15 kiyanne thama iskole yanna ona lamayek. Pawul hadanna ona kenek nevei.


දැනටමත් ඕක විනාශ වෙලා ඉවරයි බංඅපේ රටෙ CULTURE එක විනශ වෙන වෑඩක් !!!!!

මචන් මේවා ලංකාවට හරි ගිහින් තිබුනා වසර 50-60 කට කලින්.ඒ කාලේ අඩු වයසින් බඳිනවා.මේක ලාංකික සදාචාරයට සම්බන්ධ දෙයක් නම් මේක ඉතිහාසයෙත් තියෙන්න ඕනී.
![]()


දැනටමත් ඕක විනාශ වෙලා ඉවරයි බං![]()


even in so called western countries boys, girls can leave their homes when they are 16 years old.hithan athi apitath muslim ganunta wage igenaganna denne nathuwa, rassawak karanna denne nathuwa, gewal walata hira karala lamai hadawanna.. Ewa karanna arabiyata yanna.. Mehe nam heenen thamai.![]()

even in so called western countries boys, girls can leave their homes when they are 16 years old.
![]()



