You can get gf experiance now.no difference than wife,
උබට ලොකු වෙන්න තව ටිකක් කල් යයි.

You can get gf experiance now.no difference than wife,

උබට ලොකු වෙන්න තව ටිකක් කල් යයි.![]()

දාර බූටක් කාල ගෑනු ඇලජික් වෙයි කියන බයට ගෑනියෙක් එක්ක කසාද සහතිකයක් අත්සන් කරල තියාගන්න පුළුවන්ද මචන්?Emois දාර බූටක් කාල ඒකයි ඕකට ගෑනූ ඇලජික්![]()
දැන් ලෝකේ ආදරය කියන දේ සංකල්පයක් විතරයි...ඊට එහා වටිනාකමක් නැහැ.
සල්ලි කියන්නේ හැමදේම නෙමේ උනාට ගොඩක් දේවල් කියන්නේ සල්ලි.....

පොදුවේ ගත්තම බොහෝ දෙනෙක් පිරිමි අදාළ මූලික ක්රියාවේදී අසමත්," ඇය පවසන්නීය.
ammoooo itin meka ,a kiyanne godak pirimi hariyata karannehe kiyala neda![]()





අද මගේ වයස අවුරුදු 25ක්. තව අවුරුදු 5 කින් මේ හැමදේම මම නවත්වන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.
මගේ targetඑක සතියකට රු ලක්ෂ 3ක්. හැම දවසෙම එහෙම නෑ. මාසෙකට කොහොමත් ලක්ෂ 15කට වඩා හොයනවා.
15 * 12 * 5 =900
අවෘදු 30 වෙද්දි කෝටි 9 හොයන් ලස්සනට කසාදත් බැදල සතුටින් ජිවත් වෙය් නේද සහොල....
අනේ ප්ලිස් කව් රුහරි මටත් පොරො පාරක් ගහන්න![]()

ටී ගර්ල්ස්ලට ඩිමාන්ඩ් එක වැඩියි මචන්.![]()
අද මගේ වයස අවුරුදු 25ක්. තව අවුරුදු 5 කින් මේ හැමදේම මම නවත්වන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.
මගේ targetඑක සතියකට රු ලක්ෂ 3ක්. හැම දවසෙම එහෙම නෑ. මාසෙකට කොහොමත් ලක්ෂ 15කට වඩා හොයනවා.
15 * 12 * 5 =900
අවෘදු 30 වෙද්දි කෝටි 9 හොයන් ලස්සනට කසාදත් බැදල සතුටින් ජිවත් වෙය් නේද සහොල....
අනේ ප්ලිස් කව් රුහරි මටත් පොරො පාරක් ගහන්න![]()

හිච්චි කොලුවො උබත් field එකට බැහැපන් සල්ලි තියෙන ඇන්ටල අල්ලපන්![]()



t girl ki kawuda mchn /????

මේක ගොඩක් වෙලාවට ඇත්ත
කලින් ඔෆිස් එකේ අන්ටෙක් හිටිය දවල්ට කෑම ගෙනල්ල දෙනවා ගෙදරින්
ඇන්ට කිව්වට ඉතින් වැඩි වයසක් නැ
කොම හරි අපේ එකෙක් ඕක අල්ලාගෙන ටික කාලයක් කෙටුව
ඌ ඉතින් අරම ගැහුවා මෙහෙම ගැහුවා උස්සන් ගැහුවා කියල කියනව අපිත් අහන ඉන්නවා
ඌ ඔෆිස් එකෙන් අයින් උනා ටික කාලෙකට පස්සේ
දවසක් ඔය ඇන්ට එක්ක කතා කරනකොට ෆිට් වෙලා ඔය සින් එක ගැනත් කතා කල
යාළුවා හම්බවෙන්නේ නැද්ද අනම් මනම්
යාළුවා එහෙට පෙරලනවා මෙහෙට පෙරලනවා දගලනවා විතරයි වැඩේ කරන්නේ නැ කිව්වා
අරුගේ රෙදි ගැලවෙනවා ඉතින් ඔෆිස් එකේ එහෙම හිටිය නම්![]()





: