ලිංගික ශ්‍රමය සපයන ශ්‍රී ලාංකික විශ්වවිද

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,963
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    හැබැයි පොදුවේ ගත්තම බොහෝ දෙනෙක් පිරිමි අදාළ මූලික ක්‍රියාවේදී අසමත්," ඇය පවසන්නීය.

    15.gif


    හත්තිලව්වයි... බලහංකො ඒකෙත් හැටි...

    dan mokadda ban karanney kiyanne ?

    ahawal ekata mal pahan puja karala salli kola mitiyak thiyannada kiyanne kakul deka palal karala :baffled::baffled::baffled:
     

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ


    එමෙන්ම කිසියම් අහඹු සිදුවීමකින් හෝ අතවරයකින් මේ රැකියාවට ඇදවැටුණු බව නොපවසන්නීය.

    ඇය පවසන්නේ, තම ස්වාධීන කැමැත්ත සහ යහපත් ආර්ථික ශක්තියක් ගොඩනගා ගැනීම උදෙසා මේ රැකියාවට යොමුවූ බවය.



    "මාව ගණිකාවක් කළේ පිරිමි""පිරිමියා ලිංගික අසහනයෙන්"



    :shocked::shocked::confused::confused::rofl::rofl:
     

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    හැබැයි පොදුවේ ගත්තම බොහෝ දෙනෙක් පිරිමි අදාළ මූලික ක්‍රියාවේදී අසමත්," ඇය පවසන්නීය.

    15.gif


    හත්තිලව්වයි... බලහංකො ඒකෙත් හැටි...


    ඒක තමයි බන්ලා කියන්නේ උන් ඩොක්ස්ලා කිව්වුට පෝන් වැරදි කියලා ඒකේ තමයි ආතල් එක තියෙන්නේ..අන්තිමට කියනවා ගෑනු පිරිමි අසාර්ථකයිලු. මොන පුකේ කතාවක්ද බන් ඒක...පිරිමියටා උන විදියට ගහන්න දෙන්නේ නැතුව මෙික් පස්සේ කියනවා අසාර්ථකයිලු..:yes::yes:
     

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    Educated prostitute bn ...kuda bn danne eki phd ekta research krnwa athi:lol:

    කොහොම හරි ඉස්කොලවලලට සෞඛ්‍ය මිස්ලා විදියට ගණිකාවො එනවා ෂුවර්..මොකද ඉන්න එවුන්ට උගන්නන්න පන නැහැ උන් උගන්නදි බඩු යනවා...
     

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    මේක ගොඩක් වෙලාවට ඇත්ත
    කලින් ඔෆිස් එකේ අන්ටෙක් හිටිය දවල්ට කෑම ගෙනල්ල දෙනවා ගෙදරින්
    ඇන්ට කිව්වට ඉතින් වැඩි වයසක් නැ
    කොම හරි අපේ එකෙක් ඕක අල්ලාගෙන ටික කාලයක් කෙටුව
    ඌ ඉතින් අරම ගැහුවා මෙහෙම ගැහුවා උස්සන් ගැහුවා කියල කියනව අපිත් අහන ඉන්නවා
    ඌ ඔෆිස් එකෙන් අයින් උනා ටික කාලෙකට පස්සේ
    දවසක් ඔය ඇන්ට එක්ක කතා කරනකොට ෆිට් වෙලා ඔය සින් එක ගැනත් කතා කල
    යාළුවා හම්බවෙන්නේ නැද්ද අනම් මනම්
    යාළුවා එහෙට පෙරලනවා මෙහෙට පෙරලනවා දගලනවා විතරයි වැඩේ කරන්නේ නැ කිව්වා
    අරුගේ රෙදි ගැලවෙනවා ඉතින් ඔෆිස් එකේ එහෙම හිටිය නම් :lol:


    කොහොමද බන් එහෙම ඇන්ටලා උඳුර ගන්නේ...සෙට් කරගන්නේ....
     

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    හිච්චි කොලුවො උබත් field එකට බැහැපන් සල්ලි තියෙන ඇන්ටල අල්ලපන්:lol:

    කොහොමද බන් එහෙම ඇන්ටලා අල්ලන්නේ...පොඩි ට්‍රික්ස් ටිකක් කියපල්ලා...කොහොමද ලයින් කරලා ටෝක් කරන්නේ..උන් සබ්ජෙක්ට් එකේද කියලා..අනික ඔය කම්පැනිවල ලොකු පෝස්ට් ඉන්නේ ඇන්ටලා පොඩි කොල්ලොන්ට කියලා ගහගන්නවාලු නේද...උන්ව ටාගර්ට් කරන්නේ කොහොමද
     
    Sep 16, 2006
    28
    6
    0
    කොහොමද බන් එහෙම ඇන්ටලා අල්ලන්නේ...පොඩි ට්‍රික්ස් ටිකක් කියපල්ලා...කොහොමද ලයින් කරලා ටෝක් කරන්නේ..උන් සබ්ජෙක්ට් එකේද කියලා..අනික ඔය කම්පැනිවල ලොකු පෝස්ට් ඉන්නේ ඇන්ටලා පොඩි කොල්ලොන්ට කියලා ගහගන්නවාලු නේද...උන්ව ටාගර්ට් කරන්නේ කොහොමද

    yalu wela fit vela sex jokes karana evata reply karoth go to next step
    ignore karoth she doesn't like.... step back and wait until the right moment
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    dan mokadda ban karanney kiyanne ?

    ahawal ekata mal pahan puja karala salli kola mitiyak thiyannada kiyanne kakul deka palal karala :baffled::baffled::baffled:


    නැහැ බන්... මේකිට ඒ වගේ තක්සේරුවක් දෙන්න බෑ මොකද එයා කරන්නෙ මුදලට සේවයක්. එතනදි පුරුෂයා බලාපොරොත්තුවෙන්නෙ මෝචනයක් මිසක් ආදරයක් නෙවෙයි. අනික වැඩි වාර ගනනක්, පිරිමියෙක් අසාර්ථකයි කියන්න බෑ ඒකෙන් ...
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,963
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    හිච්චි කොලුවො උබත් field එකට බැහැපන් සල්ලි තියෙන ඇන්ටල අල්ලපන්:lol:

    ammapa ban... komath ma colombo ena eke salli tiyena antala inna places tikak hoya ganna ona :yes::yes:

    api me patta kattak kala earn karanne un kakul deka palal karanawa :baffled::baffled:

    ath mata bari wey ban , ara pahu giya video eke hitiya 2003 mallita nam hodata earn karanna puluwan...
     
    Last edited:

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    yalu wela fit vela sex jokes karana evata reply karoth go to next step
    ignore karoth she doesn't like.... step back and wait until the right moment

    1. මේකයි සීන් එක පොඩ්ඩක් උඹ පැහැදිලි කරපන් මේක. අපේ ඔපිස් එකේ ඇන්ටලා ඉන්නවා උන් බැඳලා ළමයි ඉන්නවා බට් මචන් උන් ෆීල්ඩ් වැඩ, ගෙවල් වල වැඩ මිනිහාගේ වැඩ එහෙම ඔලුවෙ තියන් ඉන්නේ. එහෙම ඔය සබ්ජෙක්ට් එකට ඉන්න ඇන්ටලා අඳරගන්නේ හව්? පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්.

    2. දෙවන එක තමයි ඇන්ට කෙනෙක් අඳ෦ුරගත්ත කියමු. උන් එක්ක නෝමල් කතා කරනවා කියමු. උන්ට කියන්න ඕන සෙක්සි නමක් එහෙම තියෙනවා උදා -බබා, අක්කා එහෙම. මොකද මගේ එවුන් ටිකක් ඉන්නවා උන් කියන්නේම අක්කා කියලා ඇන්ටලාට. මට හිතෙන්නේ ඒකට අරුන් කැමති නැතිව ඇති කියලා මොකද උන්ට රෙස්පෙක්ට් නැ කියලා උන් හිතනවා ඇති කියලා. අනික උන්ගේ නෝමල් කතාවකට කොහොමද සෙකස් ටෝක් ඇදලා මිකිස් කතා කියන්නේ ඩබල් මීනින්..උන්ව මෝල් වෙන කතා එහෙම. උදා ටිකක් කියපන් එතකොට හොදට පැහැදිලියි. උන්ගේ ඇඳ ගැනද කතාව, නැත්තම් හුකන සීන් ගැනද කතාව, නැත්තම් කිස් කරන සීන්, නැත්තම් බොරුවට කෙල්ලෙක් හිටියා ඒකි මට කිස් එකක්වත් දීලා නැහැ එහෙම කතා ඇදලා ගන්නද...ටිකක පැහැදිලි කරපන්.උන්ව අල්ලනවද නෝමල් කතා කරද්දි එහෙම...

    එක්ස්පීරියන්ස් නැති නිසයි අහන්නේ මේවා..

    3. උන්ව මෝල් කරන්න එය වගේ කතාවක් ඇරදා ගත්තම උන් බැන්ද මිනිහට එහෙම ඕවා කියන්නේ නැ කියලා විශ්වාස කරපන්න පුළුවන්ද...

    ඔන්න ඕවා තමයි මට මතක් වුනේ මිල්ෆ් හුකන්න කල්පනා කැරද්දි...
     

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    ammapa ban... komath ma colombo ena eke salli tiyena antala inna places tikak hoya ganna ona :yes::yes:

    api me patta kattak kala earn karanne un kakul deka palal karanawa :baffled::baffled:

    ath mata bari wey ban , ara pahu giya video eke hitiya 2003 mallita nam hodata earn karanna puluwan...

    කොහොමද බන් ඇන්ටලා අල්ලන්නේ ක්‍රමය පොඩ්ඩක් විස්තර කරපන්...උන් කම්පැණි හෝ එදිනෙදා මීට් වෙන කොල්ලො එක්ක සෙකස් කරන්නේ පටන් ගන්නේ කොහොමද ටෝක් කරලා මොනවා ටෝක් කරලද බන් එහෙම සෙට් වෙන්නේ...
     

    BigWillJrCock

    Member
    Mar 9, 2019
    404
    43
    0
    Colombo
    හිච්චි කොලුවො උබත් field එකට බැහැපන් සල්ලි තියෙන ඇන්ටල අල්ලපන්:lol:


    1. මේකයි සීන් එක පොඩ්ඩක් උඹ පැහැදිලි කරපන් මේක. අපේ ඔපිස් එකේ ඇන්ටලා ඉන්නවා උන් බැඳලා ළමයි ඉන්නවා බට් මචන් උන් ෆීල්ඩ් වැඩ, ගෙවල් වල වැඩ මිනිහාගේ වැඩ එහෙම ඔලුවෙ තියන් ඉන්නේ. එහෙම ඔය සබ්ජෙක්ට් එකට ඉන්න ඇන්ටලා අඳරගන්නේ හව්? පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්.

    2. දෙවන එක තමයි ඇන්ට කෙනෙක් අඳ෦ුරගත්ත කියමු. උන් එක්ක නෝමල් කතා කරනවා කියමු. උන්ට කියන්න ඕන සෙක්සි නමක් එහෙම තියෙනවා උදා -බබා, අක්කා එහෙම. මොකද මගේ එවුන් ටිකක් ඉන්නවා උන් කියන්නේම අක්කා කියලා ඇන්ටලාට. මට හිතෙන්නේ ඒකට අරුන් කැමති නැතිව ඇති කියලා මොකද උන්ට රෙස්පෙක්ට් නැ කියලා උන් හිතනවා ඇති කියලා. අනික උන්ගේ නෝමල් කතාවකට කොහොමද සෙකස් ටෝක් ඇදලා මිකිස් කතා කියන්නේ ඩබල් මීනින්..උන්ව මෝල් වෙන කතා එහෙම. උදා ටිකක් කියපන් එතකොට හොදට පැහැදිලියි. උන්ගේ ඇඳ ගැනද කතාව, නැත්තම් හුකන සීන් ගැනද කතාව, නැත්තම් කිස් කරන සීන්, නැත්තම් බොරුවට කෙල්ලෙක් හිටියා ඒකි මට කිස් එකක්වත් දීලා නැහැ එහෙම කතා ඇදලා ගන්නද...ටිකක පැහැදිලි කරපන්.උන්ව අල්ලනවද නෝමල් කතා කරද්දි එහෙම...

    එක්ස්පීරියන්ස් නැති නිසයි අහන්නේ මේවා..

    3. උන්ව මෝල් කරන්න එය වගේ කතාවක් ඇරදා ගත්තම උන් බැන්ද මිනිහට එහෙම ඕවා කියන්නේ නැ කියලා විශ්වාස කරපන්න පුළුවන්ද...

    ඔන්න ඕවා තමයි මට මතක් වුනේ මිල්ෆ් හුකන්න කල්පනා කැරද්දි...
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎

    "මාව ගණිකාවක් කළේ පිරිමි""පිරිමියා ලිංගික අසහනයෙන්"

    ගැහැණියකු සහ පිරිමියකු අතර ඇතිවන අනුරාගික බැඳීම යටපත් කරමින් පිරිමි මනස විකෘති වී ඇති බව



    ගෑණු අය අතිං පාලනය වෙන සමාජයක් හදන්න එතකොට හරි
    පිරිමි අයගෙ කොහොමත් අසහනෙත් වැඩියි ප්‍රචන්ඩත්වයත් වැඩියි
    male dominated වෙනුවට female dominated, ස්ත්‍රී අවශ්‍යතා වලට මුල් තැන දෙන සමාජයක් හැදුව නං ඔය ප්‍රශ්න ගොඩකට විසඳුම් නිකංම ලැබෙනව