ලියමනක් සම්බන්දයෙක් ලොකු උදව්වක් ඕනේ.

Hasistranger

Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    ලියමනක් සම්බන්දයෙක් ලොකු උදව්වක් ඕනේ.


    මචන්ලා මට ලොකු උදව්වක් ඕනේ කරලා තියෙනවා.මට බැංකුවට දෙන්න ලියුමක් ලියන්න ඕනේ වෙලා තියෙනවා.කතාව මෙහෙමයි.

    මගේ යාළුවා බැංකුවෙන් නායක අරගෙන තියෙනවා.එතැනදී එයාගේ මුළු පදියම ඒ බැංකුවේ account එකක් හදල එකට deposit වෙනවා monthly , ඒ deposit එකෙන් බංක එක මාසිකව ගානක් කපාගන්නවා.දැන් වෙලා තියෙන්නේ එයා ඒ වැඩ කරන company එකෙන් අයින් වෙලා වෙනත් company එකකට යන්න යන්නේ.එතකොට බැංකුවෙන් කියල තියෙනවා එකට ලියුමක් දෙන්න කියල company එක මරු කරනවා කියල.ඉතින් මට ඕන කරලා තියෙන්නේ කොහොමද ඒ විදිහට බැංකුවට ලියුමක් දෙන්න ඕනේ , format එක සහ අන්තර්ගතය මොන වගේ වෙන්න ඕනෙද කියල.

    පුළුවන් කව්රුහරි ඉන්නවනම් sample ලියුමක් ලියල දෙනවද.

    මේක කරන්න පුළුවන් ලොකු උදව්වක්.
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    මචං,ඕකට හොඳම දේ තමයි බැංකුවේ ඉන්න නෝනා කෙනෙක්ට ගිහින් කෙලින්ම කියන එක අහවල් ලියුම ලියන්න ඕනෑ කොහොමද කියලා පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න කියලා.
    උන් ඒක කැමැත්තෙන් කරනවා.

    අපි හදාගෙන යන ලියුමට වැරදි අඩුපාඩු හදාගන්නවාට වඩා බැංකුවේදීම ඕක කරගෙන ඉවරයක් කරගනින්..
     
    • Like
    Reactions: Hasistranger

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    මචං,ඕකට හොඳම දේ තමයි බැංකුවේ ඉන්න නෝනා කෙනෙක්ට ගිහින් කෙලින්ම කියන එක අහවල් ලියුම ලියන්න ඕනෑ කොහොමද කියලා පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න කියලා.
    උන් ඒක කැමැත්තෙන් කරනවා.

    අපි හදාගෙන යන ලියුමට වැරදි අඩුපාඩු හදාගන්නවාට වඩා බැංකුවේදීම ඕක කරගෙන ඉවරයක් කරගනින්..

    තැන්ක්ස් මචන් , යාළුවා phone එකෙන් කිව්වහම තමයි කියල තියෙන්නේ bank එකට ලියුමක් දෙන්න කියල.
     

    IDCK

    Member
    Sep 28, 2016
    8
    1
    0
    eya aluth company ekata giyahama oya kiyana bank account ekama use karanawada salary transfer wenna?
     

    kaotic

    Member
    Aug 6, 2014
    1,616
    482
    0
    Sri Lanka
    මචං,ඕකට හොඳම දේ තමයි බැංකුවේ ඉන්න නෝනා කෙනෙක්ට ගිහින් කෙලින්ම කියන එක අහවල් ලියුම ලියන්න ඕනෑ කොහොමද කියලා පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න කියලා.
    උන් ඒක කැමැත්තෙන් කරනවා.

    අපි හදාගෙන යන ලියුමට වැරදි අඩුපාඩු හදාගන්නවාට වඩා බැංකුවේදීම ඕක කරගෙන ඉවරයක් කරගනින්..
    :) eka aththa eka hodai