ලේසියෙන්ම PR ගන්න පුලුවන් රටවල්?

DiksonAlex

Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    Me dawas wala Canada walata PR denawa neda? Canada wala point base system 1k tyenne. Me dawas wala e range 1 adu karala.
    එහෙට ඇප්ලයි කරද්දි අපි සල්ලි ගෙවන්න ඕනද නැත්තම් ඇමරිකාවේ වගේ ග්‍රීන් කාඩ් සීන් එකක් වගේද වැඩේ වෙන්නේ

    PR bala bala inna epa, skills qualifications tiyanawanam visa sponsor karana jobak hoyagena paninna
    කැනඩාවල වර්කින් වීසා ස්පොන්සර් දෙනවද බන්
    ------ Post added on Sep 14, 2021 at 12:15 PM
     

    ShadowSeeker

    Well-known member
  • Apr 4, 2014
    658
    915
    93
    Nope. Only a BSc degree would be enough. Google for German Blue card visa and requirements. If you can get a work contract then you‘d definitely can get the visa and with Blue Card you are on the fast track to get the PR (No need of German fluency as well).
    Machan How did you get a job in germany? Can you pls explain the process?
     

    husa

    Well-known member
  • Mar 22, 2008
    1,422
    475
    83
    Paid PR ganna puluwna ratawaluth thiyenawa neda..habay ithin apita num bari wei..so expensive..Malta wala ehema invest karoth denawa koti 10k withar
     

    FFAlpha

    Well-known member
  • Jan 11, 2017
    935
    666
    113
    Yes, I got a job as a Software Engineer in German company and when you have a work contract and a BSc degree you can easily get a Blue card visa.
    How many years of experience in SE before moving into german Bro?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Paid PR ganna puluwna ratawaluth thiyenawa neda..habay ithin apita num bari wei..so expensive..Malta wala ehema invest karoth denawa koti 10k withar

    ඒ උබ කියන්නෙ pr නෙමෙයි citizenship.

    ගොඩක් රටවල් තියෙනවා pay කරලා pr ගන්න පුළුවන්. සමහර ඒවට investment through pr තියෙනවා.