A valuable thread .. Tnx brother for sharing... Rep++++
bandara77 Well-known member Feb 1, 2009 2,448 209 83 48 Oman Oct 7, 2012 #141 A valuable thread .. Tnx brother for sharing... Rep++++
E eregoda899 Well-known member Sep 12, 2012 852 119 63 37 Kandy Oct 11, 2012 #146 ela niyama post ekak..
Podi kusala Junior member Oct 15, 2010 233 6 18 35 ෴*Galle*෴ Oct 11, 2012 #147 Ela ela...supiri.Thanks machan
E eregoda899 Well-known member Sep 12, 2012 852 119 63 37 Kandy Oct 12, 2012 #149 එල.. ආසම සබ්ජෙක්ට් එකක්..
coolparkinglot Well-known member Sep 17, 2008 4,054 737 113 38 කන්ද උඩරට Oct 21, 2012 #151 NUWAN BUWA said: පුසෙක් නෙමෙයි බන්,,,,,,, ඔය අපේ සචියා නානවා (බොහෝම කලාතුරකින් තමයි ඕකා නාන්නේ) එම නිසා මෙය ලොව අතිශය දුර්ලබ චායාරුප වලින් එකක්............................. Click to expand...
NUWAN BUWA said: පුසෙක් නෙමෙයි බන්,,,,,,, ඔය අපේ සචියා නානවා (බොහෝම කලාතුරකින් තමයි ඕකා නාන්නේ) එම නිසා මෙය ලොව අතිශය දුර්ලබ චායාරුප වලින් එකක්............................. Click to expand...
Shamil Max Well-known member May 18, 2008 7,379 2,206 113 Boralesgamuwa Oct 22, 2012 #157 Rep 6+.Good Work
chanakacm Well-known member Nov 18, 2006 13,064 1,609 113 36 Colombo Oct 25, 2012 #158 අම්මට හුඩු පට්ට තෙඩ් එක
Satan_at_Hell Well-known member Nov 10, 2014 3,977 2,210 113 Adelaide Oct 29, 2015 #159 Good post machan.. TFS Rep ++
shenic Member May 9, 2013 13,213 1,290 0 Bermuda ∆ Oct 29, 2015 #160 Patta thread eka machan..... Thanks for sharing... Mama hithanne othana eewain wadi deyak abirahas newe. Oya mee apee loke minissungema atheethaya. Budu rajanan wahanse deshana kala dewal enna ennama aththa kiyala oppu wenawa misak wena deyak na. Oya looka vinashayakata pera apeema minissunge wada thama.
Patta thread eka machan..... Thanks for sharing... Mama hithanne othana eewain wadi deyak abirahas newe. Oya mee apee loke minissungema atheethaya. Budu rajanan wahanse deshana kala dewal enna ennama aththa kiyala oppu wenawa misak wena deyak na. Oya looka vinashayakata pera apeema minissunge wada thama.