ලොව_පිලිගත්_පරිගණක_උපාධි_සදහා_සම්පූර්ණ_ශ&#3538

Maruwalliya

Member
Aug 14, 2011
1,000
70
0
Aduma "S" 3k wath ona maths and science walin .arts and commerce walin nam "s"2i "c"1 wath ona aduma tharamin :)
macho meka hena asadaranaine bn..mathz vala 3's = arts and commerce walin nam "s"2i "c"1 ta???
ai bn a???
mathz vala 3's gannath hena gemak denna onene bn,ohoma gannavanm api mokatada bn mathz karanne..revision clz ekak 12hrs thiyenava bn mathz vala,bt art clz ekak gatthanam aduma gane 6hrs vath nane bn...
ai bn ehema venne????
2.gif
2.gif
2.gif
 

leeka

Member
Feb 26, 2008
4,755
649
0
Battaramulla
macho meka hena asadaranaine bn..mathz vala 3's = arts and commerce walin nam "s"2i "c"1 ta???
ai bn a???
mathz vala 3's gannath hena gemak denna onene bn,ohoma gannavanm api mokatada bn mathz karanne..revision clz ekak 12hrs thiyenava bn mathz vala,bt art clz ekak gatthanam aduma gane 6hrs vath nane bn...
ai bn ehema venne????
2.gif
2.gif
2.gif



Oka thama minimum requirement eka.University of WESTMINSTER criteria eka oka thama macho :(