ලෝකෙයේ ලස්සනම ගෑණු ටිකලු මේ , ප්‍රසිද්ධ සය&#35

Sharma01

Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    btw umbe wayasa kiyada ban? :lol::lol::lol::lol:
    dila thiyan talk walata pukenuth hina yanawa :lol::lol:
    not sure if trolling or just being serious :rolleyes:
    මම කතාකරන්නෙ සීරියස් මචන්. උඹ සුද්දියන්ව ආශ්‍රය කරල තියනවනම් දන්නව ඇතිනෙ මන් කියන්නෙ ඇත්ත කියල. මේකප් දැම්ම නැතා උන් ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට වඩා දාහකින් ලස්සන නැද්ද? සුද්දියො කොල්ල මත යැපෙන්නෙ නෑ කියල එක සහතිකම ඇත්ත. ලංකාවෙ මචන් ගෑනු හෙන දුර්වලයි. ඒ රටවල ගෑනුන්ට කියල වෙනම සැලකිලි නෑ ලංකාවෙ වගේ. එයාලට තනියම ඕන ප්‍රශ්නෙකට මූන දෙන්න ශක්තියක් තියනව. අනිත් එක උඹ කියනවනං උන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට කැමති නෑ කියල උණවටුන පැත්තෙ බලපං. උඹෙ කෙල්ලත් සුද්දියෙක් නේද? එහෙම වෙලත් ඇයි ඔහොම කතා කරන්නෙ?
     
    Last edited:

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    unnamed_2.jpg


    ado me vampire diaries eke inna kella ne bng :P
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    ඇත්ත තමා. යුරෝපෙ සුදු කෙල්ලො තමා ලෝකෙ පට්ටම ලස්සන කෙල්ලො. වෙනස තියෙන්නෙ එහෙ නිළියන්ගෙයි සාමාන්‍ය කෙල්ලන්ගෙයි වෙනසක් නෑ. එහෙ කවුරුත් මේකප් ජරාවල් පාවිච්චි කරන්නෙ නෑ. ලංකාවේ කෙල්ලො දැන් හොයනව ඇති උන් කෝ කියල. ලංකාවේ ගෑනු ලෝකෙ පජාතම උන් කියල දන්නෙ පිටරට ගිය උන්ම තමා.

    gon kathaa kiyanna epa puuuso :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
    Aug 11, 2015
    394
    40
    0
    ane munuth nlassana gaanuda?.. munuth makeup daala thamai ban inne search karala balahan without makeup photos tikak.. ubalata andei thani ahata.. ara scarlette johannson gaani nan pattama kathai.. munge sudai angai witharai ganna dekata thiyenne..
     
    Aug 11, 2015
    394
    40
    0
    මම කතාකරන්නෙ සීරියස් මචන්. උඹ සුද්දියන්ව ආශ්‍රය කරල තියනවනම් දන්නව ඇතිනෙ මන් කියන්නෙ ඇත්ත කියල. මේකප් දැම්ම නැතා උන් ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට වඩා දාහකින් ලස්සන නැද්ද? සුද්දියො කොල්ල මත යැපෙන්නෙ නෑ කියල එක සහතිකම ඇත්ත. ලංකාවෙ මචන් ගෑනු හෙන දුර්වලයි. ඒ රටවල ගෑනුන්ට කියල වෙනම සැලකිලි නෑ ලංකාවෙ වගේ. එයාලට තනියම ඕන ප්‍රශ්නෙකට මූන දෙන්න ශක්තියක් තියනව. අනිත් එක උඹ කියනවනං උන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට කැමති නෑ කියල උණවටුන පැත්තෙ බලපං. උඹෙ කෙල්ලත් සුද්දියෙක් නේද? එහෙම වෙලත් ඇයි ඔහොම කතා කරන්නෙ?


    ane me wage gonnu
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    well , this is awkward . sri lankan girls might not be the prettiest , majority have brown skin . Europeans tend to call us "indians" .

    "Curry Muncher " - Insult to indians cause they smell like curry . :lol: .

    any male/female is unlikely to date person outside his/her race , thats a fact .
     

    Similar threads