ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි...![]()
150$ iwarai 
gold spike ekak awa150$ iwarai
![]()
ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි...![]()
ඈස්චර්ය..................................ඇයි බන් මෙහෙ අඩු වෙන්නෙ නැත්තේ?

gold spike ekak awa150$ iwarai
![]()
eeka ehema karanne Obamata oni nisa. obama thel wala price eka drop karawala russia walata game ekak denna yanne, russia we economy ekath midde east wage. thel thamay main income eka.
(russia ewun eekata hariyanna artificial climate change ekak kara USA wala.)

![]()
අද දිනයේ ලෝක වෙලඳපොලේ තෙල් බැරලයක මිල සටහන් වන්න්නේ 64.5$ ලෙසයි .මෙය 2010 ජනවර්ර මසයේ මිලට සමානයි .
ඇයි බන් මෙහෙ අඩු වෙන්නෙ නැත්තේ?
එහෙම අඩු උනාම කොහොමද බන් ඛනිජ තෙල් ඇමති ජීවත් වෙන්නෙ.
ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි...![]()
gold spike ekak awa150$ iwarai
![]()
Sunday + Switzerland + NEWS + GOLD
eeka ehema karanne Obamata oni nisa. obama thel wala price eka drop karawala russia walata game ekak denna yanne, russia we economy ekath midde east wage. thel thamay main income eka.
(russia ewun eekata hariyanna artificial climate change ekak kara USA wala.)
bump
බම්ප්
m hving a puss cycle
![]()


යකෝ අපේ තෙල් ලිං හිමියන් ආරක්ෂා කර ගන්න ඕනේ නිසානේ මිල අඩු කරන්නේ නැත්තේ
ඈස්චර්ය..................................![]()
බුම්ප්
රත්තරං හරිම unpredictable බං, මමනම් අත ඇරියා ඔය කරුමේ..
මටත් ඕක හිතුනා මචං, ඔය නිසා තමා මම අල්ලගෙන හිටියේ දිගටම. වැඩේ ගොඩ අපේ පුටිං සහ ඔබාමා අංකල්ලට පිං සිද්ධ වෙන්න...![]()
බම්ප්
Icecharya...
අයිස්චර්ය...
ඇයි බන් මෙහෙ අඩු වෙන්නෙ නැත්තේ?
Thanks




යකෝ අපේ තෙල් ලිං හිමියන් ආරක්ෂා කර ගන්න ඕනේ නිසානේ මිල අඩු කරන්නේ නැත්තේ


