ලෝක වෙලඳපොලේ බොරතෙල් මිල පහලට

asanka04024

Well-known member
  • Jul 14, 2008
    4,247
    420
    83
    Mississauga
    ලෝක වෙලඳපොලේ බොරතෙල් මිල පහලට

    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(



    Capture.jpg

    අද දිනයේ ලෝක වෙලඳපොලේ තෙල් බැරලයක මිල සටහන් වන්න්නේ 64.5$ ලෙසයි .මෙය 2010 ජනවර්‍ර මසයේ මිලට සමානයි .​


    ඇයි බන් මෙහෙ අඩු වෙන්නෙ නැත්තේ?

    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
     
    • Like
    Reactions: Deadmau5

    Dilzzzz

    Well-known member
  • Jul 12, 2013
    22,530
    1,172
    113
    under the sun
    එහෙම අඩු උනාම කොහොමද බන් ඛනිජ තෙල් ඇමති ජීවත් වෙන්නෙ.
     

    jolySira

    Well-known member
  • Mar 16, 2013
    1,311
    462
    83
    ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි... :)
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි... :)

    gold spike ekak awa :( 150$ iwarai :eek:
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි... :)

    eeka ehema karanne Obamata oni nisa. obama thel wala price eka drop karawala russia walata game ekak denna yanne, russia we economy ekath midde east wage. thel thamay main income eka.
    (russia ewun eekata hariyanna artificial climate change ekak kara USA wala.)
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    යකෝ අපේ තෙල් ලිං හිමියන් ආරක්ෂා කර ගන්න ඕනේ නිසානේ මිල අඩු කරන්නේ නැත්තේ
     

    jolySira

    Well-known member
  • Mar 16, 2013
    1,311
    462
    83
    eeka ehema karanne Obamata oni nisa. obama thel wala price eka drop karawala russia walata game ekak denna yanne, russia we economy ekath midde east wage. thel thamay main income eka.
    (russia ewun eekata hariyanna artificial climate change ekak kara USA wala.)

    මටත් ඕක හිතුනා මචං, ඔය නිසා තමා මම අල්ලගෙන හිටියේ දිගටම. වැඩේ ගොඩ අපේ පුටිං සහ ඔබාමා අංකල්ලට පිං සිද්ධ වෙන්න... :D
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(



    Capture.jpg

    අද දිනයේ ලෝක වෙලඳපොලේ තෙල් බැරලයක මිල සටහන් වන්න්නේ 64.5$ ලෙසයි .මෙය 2010 ජනවර්‍ර මසයේ මිලට සමානයි .​


    ඇයි බන් මෙහෙ අඩු වෙන්නෙ නැත්තේ?

    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    Icecharya...
    අයිස්චර්ය...
     

    asanka04024

    Well-known member
  • Jul 14, 2008
    4,247
    420
    83
    Mississauga
    එහෙම අඩු උනාම කොහොමද බන් ඛනිජ තෙල් ඇමති ජීවත් වෙන්නෙ.

    ඕක වුනේ මචං OPEC එකෙන් තෙල් supply කරන එක සීමා කරන්නැතුව ඉන්න තීරණය කරපු නිසා.. commodities වල trade කරද්දී මමනම් දැන් මාස ගානක හිටන් slope එකේ ලිස්සලා යමි... :)

    gold spike ekak awa :( 150$ iwarai :eek:

    Sunday + Switzerland + NEWS + GOLD

    eeka ehema karanne Obamata oni nisa. obama thel wala price eka drop karawala russia walata game ekak denna yanne, russia we economy ekath midde east wage. thel thamay main income eka.
    (russia ewun eekata hariyanna artificial climate change ekak kara USA wala.)


    බම්ප්

    ;);););)m hving a puss cycle;);););)

    amamta udu meka bump welane mama hithuwa kauruth dalala naa kiyalaaa:shocked::shocked:
     

    asanka04024

    Well-known member
  • Jul 14, 2008
    4,247
    420
    83
    Mississauga
    යකෝ අපේ තෙල් ලිං හිමියන් ආරක්ෂා කර ගන්න ඕනේ නිසානේ මිල අඩු කරන්නේ නැත්තේ

    ඈස්චර්ය..................................:lol:

    බුම්ප්

    රත්තරං හරිම unpredictable බං, මමනම් අත ඇරියා ඔය කරුමේ..

    මටත් ඕක හිතුනා මචං, ඔය නිසා තමා මම අල්ලගෙන හිටියේ දිගටම. වැඩේ ගොඩ අපේ පුටිං සහ ඔබාමා අංකල්ලට පිං සිද්ධ වෙන්න... :D

    බම්ප්

    Icecharya...
    අයිස්චර්ය...

    ඇයි බන් මෙහෙ අඩු වෙන්නෙ නැත්තේ?


    aaaaaascharyaaa thamayi :yes::yes::yes::yes: