වචන අතර සැඟවුණ බයියා හඳුනාගනිමු. 🤭

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    dawasa gane newei, tho una lejjawata welalenna ona . eth thota lejjawak nethi nisa dal baila kiyawapan.
    uba kohomath demalunge wahalek kiyala ubama kiuwa mathakada
    වචනයක් වයනයක් විදිහට තියාගන්න බැරි ලැජ්ජාවක් නැති , ප්‍රතිපත්තියක් නැති පොන්න බල්ලෙක්.

    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    වචනයක් වයනයක් විදිහට තියාගන්න බැරි ලැජ්ජාවක් නැති , ප්‍රතිපත්තියක් නැති පොන්න බල්ලෙක්.

    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.

    wachana tiken penawa rewila ine katada kiyala. challange ekak bara ganna beri fail ponnayek neda uba. ada nam tho erozanta wada balu una neda. a balu wela madiwata pora talk, oka thamai born again agame style eka. ekath tho lejja nethuwa oppu kara.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    wachana tiken penawa rewila ine katada kiyala. challange ekak bara ganna beri fail ponnayek neda uba. ada nam tho erozanta wada balu una neda. a balu wela madiwata pora talk, oka thamai born again agame style eka. ekath tho lejja nethuwa oppu kara.
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.

    redda ira gaththu widiyata dan nahayen adanna una neda. oka thamai eda idan kiuwe tho maha nugath ponnayek kiyala. dan ithin hema dama pukshanaya wenna balagena ware, ehema nethnam pahugiya dawasa wala wage hangilama hitapan
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    redda ira gaththu widiyata dan nahayen adanna una neda. oka thamai eda idan kiuwe tho maha nugath ponnayek kiyala. dan ithin hema dama pukshanaya wenna balagena ware, ehema nethnam pahugiya dawasa wala wage hangilama hitapan
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.

    anna a baya. penawa neda tho peradila dan wahal ballek wage inna heti. oka thamai kalin uneth , issarahata wenneth
     

    tushi81

    Active member
  • Jan 17, 2009
    984
    132
    43



    සැගවුණු බයියන් හදුනාගනිමු ( 2023 Version )

    1. රටේ ප්‍රශ්නෙට හේතුව පාලකයාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ වැරදි බව පෙන්වන පොස්ට් "වැඩියෙන්" share කිරීම
    2. නලින් ද සිල්වා ගේ පොස්ට් share කිරීම
    3. අධි පරිබෝජනය , මධ්‍යම පන්තියේ නය ගැනීම් ගැන ලියවෙන හෑලි
    4. ස්වදින අපේක්ෂකයෝ
    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....


    යන්තං විලිවහගන්න හැදුවත් හෙලුව පේන බයියා 👇🤭


    "මේ හැදිල තියෙන්නෙ ගෝටට වගේ රැල්ලක්"
    "කාට දුන්නත් ඔක්කොම එකයි"



    උබල අහපු තව ඒව කියාගෙන පලයල්ලා 🤭🤭

    මේ බයියෙක් ඉස්මතු වන අකාරය. ඈත්තම හෙතුව පෞද්ගලික වාසි හා අවාසි.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    anna a baya. penawa neda tho peradila dan wahal ballek wage inna heti. oka thamai kalin uneth , issarahata wenneth
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ponnaya thawa giye nedda???
    lejjawak thiyena ekek nam gihilla
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි.
    yanawa kiyala pora talk dunna ponnaya lejja nathuwa thawama inne ai
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    yanawa kiyala pora talk dunna ponnaya lejja nathuwa thawama inne ai
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    lejjai neda, kiyanna deyak nethuwa hira wela neda inne. loku talk denna kalin hithanna ona dewal
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    lejjai neda, kiyanna deyak nethuwa hira wela neda inne. loku talk denna kalin hithanna ona dewal
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..

    කාල සීමාව දාලා challenge කලාට පස්සේ රෙවිලා නටන්න තරම් මුන් විලි ලජ්ජා නැති නිහීන තත්වටේ පත් උන කියන්නේ මනුසයෙක් නම් වෙන්න බෑ .

    ප්‍රේත ආත්මයක් වෙන්න ඕනේ. ඊය ලැජ්ජයි
    ඊයා යකෝ මුන් ජෙප්පොන්ට කඩේ යන උන් නේද..