වචන අතර සැඟවුණ බයියා හඳුනාගනිමු. 🤭

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙම තමයි හුත්තියේ මුල ඉඳන්ම තියෙන්නේ .දවස ගානේ තොගේ නම දාලා thread එකක් ඇර ගන්නවද ?නැද්ද කියල තොම තීරණය කරපන් ….දෙමලෝ 🤭

    puka palagaththa neda ballige putho, yanawa kiuwanam nambu pitin palana demalunge wahal ponnaya.
    onna tho neha kiyapu eka pennuwa,
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    puka palagaththa neda ballige putho, yanawa kiuwanam nambu pitin palana demalunge wahal ponnaya.
    onna tho neha kiyapu eka pennuwa,
    තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා 😂🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා 😂🤭

    thoge redi galawala iwarai ponnayo. pirimiyek nam dan palayanko. wachane a wage thiyenne one.


    tho dan da dawasa gane kanna hithanne. thowa pahugiya masa tikema kala nawala thiyenne ponnayo.

    eken wedak neha kawadada yanne. danma yanawada?? thawa thread oneda??
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    thoge redi galawala iwarai ponnayo. pirimiyek nam dan palayanko. wachane a wage thiyenne one.


    tho dan da dawasa gane kanna hithanne. thowa pahugiya masa tikema kala nawala thiyenne ponnayo.

    eken wedak neha kawadada yanne. danma yanawada?? thawa thread oneda??
    තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා 😂🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා 😂🤭

    penawa neda 1hours yanna kalin redde rewila ekama coment eka gahana thaththweta asarana una uba.

    1 thread 1 illuwa dunna. pirimiyek nam palanayn. berinam tho ponnayek kiyala pili gamu, harida

    thota 48hrs denawa. nethnam real demalunge wahalek tho.

    tho mawa kanne koheda nugath pako.. me thread eketh tho magen kala inne rewennama
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    penawa neda 1hours yanna kalin redde rewila ekama coment eka gahana thaththweta asarana una uba.

    1 thread 1 illuwa dunna. pirimiyek nam palanayn. berinam tho ponnayek kiyala pili gamu, harida

    thota 48hrs denawa. nethnam real demalunge wahalek tho.

    tho mawa kanne koheda nugath pako.. me thread eketh tho magen kala inne rewennama

    LazyPlumpFritillarybutterfly-size_restricted.gif
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    oluwe idan gu news neda ponnayo. kata puttu una neda. pirimiyek nam palayan, nethnam ada idan tho demalage ponna wahal ballek kiyala card eka gaha ganin

    ආ ඒ කියන්නේ මම දැන් බයියෙක් නෙමෙයි 🖖

    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....

    පහුගිය අව්රුද්ද ඇතුලත ඔහොම තැනක් පෙන්නුවොත් මම කිරියෙන් යනවා.............. දෙමලෝ

    ne en ehema dewal neha
    thoge me wage dewal pennanna kiuwe , thawa 15hours walin ready wela hitapan. mama yanawa

    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....

    තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා 😂🤭
    LazyPlumpFritillarybutterfly-size_restricted.gif
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    thota kalayak ithuru wela neha, tho dan pili gaththa, tho demalunge wahal ballek kiyala

    ප්‍රතිපත්තියක් නැති ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් වීම ගැන උඹට මොනවද දැනෙන්නේ ?

    මරාගෙන මැරෙන්න හිතෙන්නේ නැද්ද ? 🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ප්‍රතිපත්තියක් නැති ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් වීම ගැන උඹට මොනවද දැනෙන්නේ ?

    මරාගෙන මැරෙන්න හිතෙන්නේ නැද්ද ? 🤭

    ahh bola wesige puthi yanawa kiyala pora talk dunna uba dan nahayen adanne ප්‍රතිපත්තියක් නැති ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් nisa neda.

    thota lajjawak nethi eka mulu kiriyama dannawa. dan aluth eka thamai, tho demalunge wahal balla.

    marenna ona uba. yanawa kiyala thawath puka pala gannawata
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ahh bola wesige puthi yanawa kiyala pora talk dunna uba dan nahayen adanne ප්‍රතිපත්තියක් නැති ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් nisa neda.

    thota lajjawak nethi eka mulu kiriyama dannawa. dan aluth eka thamai, tho demalunge wahal balla.

    marenna ona uba. yanawa kiyala thawath puka pala gannawata
    උඹ ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් නේ ? sure එකටම පොන්නයෙක් වෙන්නැති
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උඹ ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් නේ ? sure එකටම පොන්නයෙක් වෙන්නැති

    nikan baila kiyanna epa pons, tho ponnayek kiyala dan thoma pili gaththa neda.
    lejjawa gena ubata katha karana lejja nedda. thoge gelawila godak kal.

    a baila wedak neha, kondak thiyena pirimiyek nam, wachanayak kiuwanam wede karapan. moko kiyanne yanawada nedda??????????????????
    kelin kiyapan ekath berinam confirm tho ponna wahal ballek
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    nikan baila kiyanna epa pons, tho ponnayek kiyala dan thoma pili gaththa neda.
    lejjawa gena ubata katha karana lejja nedda. thoge gelawila godak kal.

    a baila wedak neha, kondak thiyena pirimiyek nam, wachanayak kiuwanam wede karapan. moko kiyanne yanawada nedda??????????????????
    kelin kiyapan ekath berinam confirm tho ponna wahal ballek

    ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයි
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයි

    ai ama lejja wenne. yanawa kiyala pora talk dunna ubata dan lejjai neda ponnayo.
    dan pora talk dunna ethi, thoege redi gelawila iwarai. dan ithin wahal ballek wage hitapan
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ai ama lejja wenne. yanawa kiyala pora talk dunna ubata dan lejjai neda ponnayo.
    dan pora talk dunna ethi, thoege redi gelawila iwarai. dan ithin wahal ballek wage hitapan
    ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයි

    දැන් ඉතින් තෝ දවස ගැනේ ඔලුව කා ගන්න ලෑස්ති වෙයන්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයි

    දැන් ඉතින් තෝ දවස ගැනේ ඔලුව කා ගන්න ලෑස්ති වෙයන්

    dawasa gane newei, tho una lejjawata welalenna ona . eth thota lejjawak nethi nisa dal baila kiyawapan.
    uba kohomath demalunge wahalek kiyala ubama kiuwa mathakada