hehe lolz
delmar Well-known member Oct 29, 2007 27,269 3,865 113 හැමතැනම Jun 17, 2011 #182 Sunimal Jayasiri said: සල්ලි සල්ලි කියලා බැලුවේ නැහැ ඔන්න මන් ගානේ Click to expand... mahinda maamage wawula koleee
Sunimal Jayasiri said: සල්ලි සල්ලි කියලා බැලුවේ නැහැ ඔන්න මන් ගානේ Click to expand... mahinda maamage wawula koleee
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Jun 18, 2011 #184 බම්පියෝ
smsanjaya Well-known member Jul 7, 2010 7,477 398 83 Jun 18, 2011 #186 ඔන්න සල්ලි සල්ලි කියල බැලුවේ නැ මෙන්න බැංකුවක්ම
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Jun 19, 2011 #187 smsanjaya said: ඔන්න සල්ලි සල්ලි කියල බැලුවේ නැ මෙන්න බැංකුවක්ම View attachment 30735 Click to expand...
smsanjaya said: ඔන්න සල්ලි සල්ලි කියල බැලුවේ නැ මෙන්න බැංකුවක්ම View attachment 30735 Click to expand...
ම මාතර කිඹුලා Member May 17, 2011 3,615 261 0 man ek ekata join une 05-17-2011 giye ada July 2 Jun 19, 2011 #188 smsanjaya said: ඔන්න සල්ලි සල්ලි කියල බැලුවේ නැ මෙන්න බැංකුවක්ම View attachment 30735 Click to expand...
smsanjaya said: ඔන්න සල්ලි සල්ලි කියල බැලුවේ නැ මෙන්න බැංකුවක්ම View attachment 30735 Click to expand...
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Jun 20, 2011 #189 මාතර කිඹුලා;10420205 said: Click to expand...
gkcnalaka Well-known member Jun 6, 2011 1,729 258 83 ...ලංකාවේ ... Jun 20, 2011 #190 ඔන්න මම ගනේ........ Attachments rupees0001.jpg 20.8 KB · Views: 50
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Aug 1, 2011 #191 අපගේ ඉල්ලීම පරිදි ඔබතුමන්ලාගෙන් ලැබුනු ආධාර මුදල් අපගේ වතිල මහතාගේ භාර්යාව වෙත භාරදීමට මේ අවස්ථාවේදී ගනන් කිරීමේ කටයුතු සිදුකරමින් පවතින අතර, මේ පුණ්යකරමය සඳහා දායක වූ ඔබ සැමට වතිල මහතාගේ භාරයාව සමඟ ජායාරූපයකට පෙනීසීටීමට අවස්ථාව උදාවනු ඇත. අධාර කල නොකල සැම දෙනාටම මාගේ ප්රණාමය
අපගේ ඉල්ලීම පරිදි ඔබතුමන්ලාගෙන් ලැබුනු ආධාර මුදල් අපගේ වතිල මහතාගේ භාර්යාව වෙත භාරදීමට මේ අවස්ථාවේදී ගනන් කිරීමේ කටයුතු සිදුකරමින් පවතින අතර, මේ පුණ්යකරමය සඳහා දායක වූ ඔබ සැමට වතිල මහතාගේ භාරයාව සමඟ ජායාරූපයකට පෙනීසීටීමට අවස්ථාව උදාවනු ඇත. අධාර කල නොකල සැම දෙනාටම මාගේ ප්රණාමය
rooshan2008 Well-known member Apr 16, 2008 5,896 1,271 113 CALL 0x754EA Aug 1, 2011 #192 oka mage ganen Wife Ta denda menna meka wathilayata denda salli salli kiyala balanne nethiwa kelinma dunna blank cheque ekak
oka mage ganen Wife Ta denda menna meka wathilayata denda salli salli kiyala balanne nethiwa kelinma dunna blank cheque ekak
Welusumana Well-known member Aug 16, 2010 2,108 154 63 why would I tell you Aug 1, 2011 #195 ඉතින් මම උගේ Wife ව බලා ගන්නම්.එකත් ලොකු අධාරයක් නෙ.
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Aug 2, 2011 #197 Welusumana said: ඉතින් මම උගේ Wife ව බලා ගන්නම්.එකත් ලොකු අධාරයක් නෙ. Click to expand... එවා අපි බලා ගන්නනම් උබ පුළුවන් විදියට මුදලින් අධාරයක් කරපන්
Welusumana said: ඉතින් මම උගේ Wife ව බලා ගන්නම්.එකත් ලොකු අධාරයක් නෙ. Click to expand... එවා අපි බලා ගන්නනම් උබ පුළුවන් විදියට මුදලින් අධාරයක් කරපන්
rooshan2008 Well-known member Apr 16, 2008 5,896 1,271 113 CALL 0x754EA Aug 2, 2011 #199 chthuwa cheque eka wathilayata dunnada ?
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Aug 2, 2011 #200 rooshan2008 said: chthuwa cheque eka wathilayata dunnada ? Click to expand... වතිලයට නෙමෙයි බන් දෙන්නේ, වතිලයගේ පවුලට, මම msg එකක් දැම්මා තනියෙම ඇවිත් මාව හම්බවෙන්න කියලා. එයා මට reply කරලා තිබ්බා, "පූසා බුලත් කාලා, හොද උනාම එන්නම්, නිකන් ඇවිත් වැඩක් නැහැනේ කියලා" එත් මට ඒක තෙරුනේ නැහැ බන්. මොකක්ද බන් ඒ කියන්නෙ.
rooshan2008 said: chthuwa cheque eka wathilayata dunnada ? Click to expand... වතිලයට නෙමෙයි බන් දෙන්නේ, වතිලයගේ පවුලට, මම msg එකක් දැම්මා තනියෙම ඇවිත් මාව හම්බවෙන්න කියලා. එයා මට reply කරලා තිබ්බා, "පූසා බුලත් කාලා, හොද උනාම එන්නම්, නිකන් ඇවිත් වැඩක් නැහැනේ කියලා" එත් මට ඒක තෙරුනේ නැහැ බන්. මොකක්ද බන් ඒ කියන්නෙ.