එහෙම හිටියා නේද නව නිපැයුම් සෙට් එකක්? ශුවර් එකට තිබ්බ ආණ්ඩු තෙල් සමාගම්වලටයි උන්ගේ හෙන්චයියන්ටයි යට වෙන්න ඇති..ඒකයි ඒ නවනිපැයුම් ඉස්සරහට නාවේ..දැන් උන්ට ඇමරිකාවේ PR ලැබිලත් ඇති..


අනාගතේ නැගිටින්න බලාගෙන රාවනත් එක්ක බුදි..එහෙම හිටියා නේද නව නිපැයුම් සෙට් එකක්? ශුවර් එකට තිබ්බ ආණ්ඩු තෙල් සමාගම්වලටයි උන්ගේ හෙන්චයියන්ටයි යට වෙන්න ඇති..ඒකයි ඒ නවනිපැයුම් ඉස්සරහට නාවේ..දැන් උන්ට ඇමරිකාවේ PR ලැබිලත් ඇති..![]()
ඔවා ඔයිල් කොම්පැණිවල කුමන්ත්රණ..![]()
![]()
A young inventor, who made claims through the media that he had made a device to convert petrol vehicles to run on water as fuel, was remanded yesterday by Colombo Additional Magistrate Ravindra Premaratne, till October 28, for allegedly defrauding several people of their money by promising to venture into a lucrative business to manufacture the device.
The suspect, Mohotti Arachchilage Thushara Priyamal Edirisinghe of Athurugiriya, was arrested by the Kirulapone Police after investigation of a complaint by Dadallage Nalaka Silva on October 13, that the suspect had defrauded him of Rs. 1,104,693.72 by promising to start a business involving the conversion of petrol cars to water powered ones.
The complainant had come to know of the suspect through a news bulletin telecast over a private television channel regarding his invention of a device to enable petrol cars to run on water.
The complainant had got the suspect`s telephone number from the television channel and contacted him. He had agreed to start a joint venture with the complainant on a 50-50 profit sharing basis.
Thereafter the suspect had collected the money from the complainant saying that he wanted to go to Singapore to buy equipment for the workshop. But he had not purchased any.
Police informed the magistrate that the suspect had defrauded another person, R.M. Tankathilaka of Athurugiriya, of Rs 160,000 and that investigations had revealed that he had defrauded several others as well.
Police moved to remand the suspect as the investigations were not concluded. The magistrate remanded the suspect till October 28 and ordered Police to file their findings in court on that date.
Con artists and cheap youtube beggars are the worst combination a society can have.එහෙම හිටියා නේද නව නිපැයුම් සෙට් එකක්? ශුවර් එකට තිබ්බ ආණ්ඩු තෙල් සමාගම්වලටයි උන්ගේ හෙන්චයියන්ටයි යට වෙන්න ඇති..ඒකයි ඒ නවනිපැයුම් ඉස්සරහට නාවේ..දැන් උන්ට ඇමරිකාවේ PR ලැබිලත් ඇති..![]()
Wathuren duwana car kiyanne wathura current eken electrolysis karala Oxygen + Hydrogen walata wen karala e gas walin car eka duwana ekata. Eka aluth deyak neme. e wagema oya paththara article liyana un prasidda karanne nathi fact eka thamai okata loku current ekak yanawa mulin wathuren Hydrogen/Oxygen hadanna. ita passe gas warga 2k pressure karala thiyan inna one wahane athule. oya okotma wada efficient kelinma battery eka charge karala wahane current eken duwana eka.එහෙම හිටියා නේද නව නිපැයුම් සෙට් එකක්? ශුවර් එකට තිබ්බ ආණ්ඩු තෙල් සමාගම්වලටයි උන්ගේ හෙන්චයියන්ටයි යට වෙන්න ඇති..ඒකයි ඒ නවනිපැයුම් ඉස්සරහට නාවේ..දැන් උන්ට ඇමරිකාවේ PR ලැබිලත් ඇති..![]()
සහතික ඇත්ත මචන් .. හොයා ගන්නවා කියන්නේ පත්තරේ දාන එක නෙවෙයි . research paper එක publish කරලා විද්යාත්මක ක්රමයට අනුව ඔප්පු කරන්න ඕනේ..මුන් එකෙක් වත් ඔහොම කරලා තියනවදඋඹ හිතන්නේ අපි දැන් පිළිකාව හොඳ කරන්න බෙහෙත් කීපාරක් හොයාගත්ත කියලද?
වෙන රටවල් වල එවුන්ට පිළිකාවට බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා. අපේ රටේ මොන බෙහෙත්ද බොන්නේ කියල හිතාගන්න බැරුව මැරෙනවා.
අපේ කැරියල කියන ඒවා ඇත්තටම කරානම් දැන් අපි ලෝකෙම හොල්ලල.
නිකමට facebook එකේ ටිකක් හිටියොත් උඹට ඕනෑතරම් හොයාගන්න පුළුවන් වෙයි සුලන් බලෙන් යන කාර් හදපු එවුන්, වතුරෙන් යන ඒවා හදපු එවුන්, කාලිගෙ පවර් එකෙන් දුවන ඒවා හදපු එවුන්, මොනවත්ම ගහන්නේ නැතුව දුවන ඒවා හදපු එවුන්. මුන් සුද්දට පලු පැලෙන්න බැනබැන ආණ්ඩුවටත් දොස් කියනවා උන්ගෙ වැඩේට සල්ලි දෙන්නේ නැහැ කියල. මුන් අස්සෙ ඇත්තටම දෙයක් හොයාගත්ට එකාටත් තැනක් නැහැ.
meka aththa. mulin Hydrogen/Oxygen wen karanna loku shakthiyak waya karanna one. Current eka waya wenawa ekata. Ita passe e Gases 2 high pressure karala wahane athule store karanne kohomada kiyana prashneth enawa.ඔකේ වැරැද්ද තියෙන්නේ මීඩියා කාරයින්ගේ . උන් හදපු එකා කියන්නේ මොකද්ද එක ඒ හැටියෙන්ම දානවා . පොඩ්ඩක් වත් හොයලා බලන්නේ නැ . මට මතක හැටියට ජලයෙන් දුවන්න නම් ජලයේ හයිඩ්රජන් බන්දන කඩන්න ඕනේ. රොකට් ඉන්ජින් වල කරන්නේ ද්රව හයිඩ්රජන් අරගෙන ඒවා වල බන්දන කඩලා ඒ තුලින් ශක්තිය ලබා ගන්න එක. මන් වැරදියි නම් නිවැරදි කරන්න . ඔච්චර දෙයක් කරයිද මුන්? එහෙම කරලා නම් රොකට් ඉන්ජින් එකකුත් ඔය ගැම්මටම හදන්න පුළුවන් වෙයි ..
බටහිර ඖෂධ සමාගම් වල කුමන්ත්රණ ඔවා.. වතුපිටිවල ඉස්පිරිතාලේ ඩොකාලා කරපු ටෙස්ට් වලින් පැණිය පාස්ඕවා මොනාද බන්. මෙහෙ තක්කඩි කොරෝනා පැනියකුත් හොයාගත්තෙ
ඕනෙ බොරුවක් විස්වාස කරන නූගත් මෝඩ ගොං වහන්සේලා හැතිකරයක් ඉන්න එකයි ප්රශ්නෙ