වර්ෂ 1818දි ලංකාවේ ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණයේ චිත්‍රයක්.....

Lejayange

Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    jRYLUFD.gif

    තැන්කියු ශෙයා කලාට...
    නඩුවක් විමසද්දි, පහළ් කොටසෙ ඉන්න අය, වෙන වෙන කතා නේද කණ්ඩායම් ගැහිලා
    මීයට පිම්බා වගේ ඉන්න ඕන වෙලා නැහැ ඒ කාලෙ...
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,278
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    රාජකාරි වෙලාවෙන් පිට සර් මැඩම් කියල කතා කරන්නේ. පාරෙ යනකොට හම්බ වුනොත් ස්වාමීනි කියන්නෙ නෑ බං. අධිකරණයට අපහාස කිරීම කියන වරදෙ සීමාවල් ගැන මිනිස්සු දැනුවත් නෑ.
    (මම නීතිය දන්නේ නැහැ තනුජක කිව්ව එකක් මතක විදිහට කිව්වේ )
    සුවමීනි කතාවක් මම කිව්වේ නැහැ මම කිව්වේ නම කියල කතා කරන එක ,

    නම කියල කතා කරොත් case දාන්න පුළුවන් පැය 24ම රාජකාරි විදිහට සලකන්නේ .
    sir , මැඩම් නොකිය නම කියල කතා කරොත් case දාන්න පුළුවන් ,
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,708
    113
    Miami
    (මම නීතිය දන්නේ නැහැ තනුජක කිව්ව එකක් මතක විදිහට කිව්වේ )
    සුවමීනි කතාවක් මම කිව්වේ නැහැ මම කිව්වේ නම කියල කතා කරන එක ,

    නම කියල කතා කරොත් case දාන්න පුළුවන් පැය 24ම රාජකාරි විදිහට සලකන්නේ .
    sir , මැඩම් නොකිය නම කියල කතා කරොත් case දාන්න පුළුවන් ,
    ඒක වෙන්න පුළුවන්. මාත් ඔය සම්බන්ධ නීතිය දන්නෙ නෑ හරියටම.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    දැන් වත් නීති මාරු වෙන්න ඕන උසාවි තීන්දු විවේචනය කරන්න පුළුවන් වෙන්න ,
    උසාවියේ කැස්සත් ,නැගිටින්න අමතක උනත්,ඇඳුම ,case අදින්න බැරි වෙන්න නීති මාරු වෙන්න ඕන ,
    මේක නම් අනිවාර්යයෙන් වෙනස් වෙන්න ඕන දෙයක්. උසාවි තීන්දුවක් විවේචනය කරොත් අවරුදු ගානක් ඇතුලේ දානවා. එක නම් අසදාරණයි.
     

    dbug

    Well-known member
  • Sep 7, 2008
    1,844
    2,493
    113
    YT එකේ මම දැකල තියෙනවා, US වල උසාවි වල වීඩියෝ වලත් ජජ්ට කතා කරන්නෙ your honor කියලා. සර් කියලත් කියනවා. අනික් දේ ජජ් චූදිතට sir, ma'am කියල කතා කරනවා.
    eka hari

    habayi USA wala චූදිතය, putuwe idagena mic ekakin tamayi adahas dakwanne. miniha kiyana eewa okkoma record wenawaaa. sakshi wenas karanna baa..

    ooka lankawe karanne naa. lankawe kiyana dewal okkoma type karanawa, naththam manually liyanawa.. mokada passe sakshi wenas karanna puluwan.. owata godak welawata vinisuraa support karanawaa
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    :love:

    දැන් වත් නීති මාරු වෙන්න ඕන උසාවි තීන්දු විවේචනය කරන්න පුළුවන් වෙන්න ,
    උසාවියේ කැස්සත් ,නැගිටින්න අමතක උනත්,ඇඳුම ,case අදින්න බැරි වෙන්න නීති මාරු වෙන්න ඕන ,

    JVP එකේ උන් මේවා වෙනස් කරන්න කතා කරපු උන් වෙනස් කරන්න මිනිස්සු බල නොකරන එක අවුල ආණ්ඩුවට .

    පාරේ ඇඳන් යන්න පුළුවන් ඕන ඇඳුමක් ඇඳන් උසාවියට යන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන , මොකද මිනිස්සු උසාවියට යන්නේ ආසාවට නෙමේ අත්‍යවශ්‍ය දේකට ඒකට ඇඳුම 100% අදාල නොවෙන්න නීති මාරු වෙන්න ඕන .

    උසාවිය කියන්නේ දේවාලයක් නෙමේ ,සුවාමීනි කතා නීතියෙන්ම තහනම් කරන්න නීති හදන්න ඕන .

    අනිවාර්යෙන් වික්ටෝරියන්(රෝම ග්‍රීක බ්ලා බ්ලා...) නිල ඇඳුම් මාරු වෙන්න ඕන වැඩ කරන අයගේ උසාවියේ .

    මේවා සේරම කරන්න පුළුවන් රටේ ජනතා නියෝජිතයෝ 225+1 ට විතරයි , රටේ මිනිස්සු දැන ගන්න ඕන 225+1 ට බල කරන්න මේවා වෙනස් කරනන් + උසාවි වලට පැහැදිලි audio එක්ක CCTV දාන්න .

    👆
     

    Bunji Kuraki

    Well-known member
  • Mar 14, 2023
    1,530
    2,534
    113
    මාළඹේ
    මේ වර්ෂ 1818 දී පමණ James Stephanoff නමැති ච්ත්‍ර ශිලිපියෙකු විසින් අදිනු ලබන ලංකාවේ ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණයේ අනර්ග චිත්‍රයක්. මේ ච්ට්‍රේ අද්‍යනය කරොත් විවිද විවිද ජාතින් වල මිනිස්සු ඒ දවස් වල නඩු වලට ඇවිත් තියනවා කියල බලා ගන්න පුළුවන්. මේ කොලබ උසාවියක් කියල තමයි කියන්නේ, අලුත්කඩේ වෙන්න ඕන.

    මේ ගැන ගොඩක් විස්ටර මෙන්න මේ ලින්ක් එකෙන් බලල ගන්න පුළුවන්. මේකේ ඉන්න අය, මේකේ අහපු නඩු, ගොඩක් විස්ටර මේකේ ටියේ. මම බිල ඉන්න නිසා ඒවා ලියාන බෑ දැන්. ගිහින් කියවල බලපන් පට්ට වටිනවා.
    https://www.histecon.magd.cam.ac.uk/history-law/spaces_of_law/halliday.html

    @Bunji Kuraki මචෝ මේ ගැන දන්නවා උඹ විස්ටර,,


    මොන මොන ජාතිකයෝද මෙතන ඉන්නේ..
    halliday1_lg.jpg

    මං හිතන්නේ මචං දැන් කොළඹ මහාධිකරණය තියෙන තැනද කොහෙද. ඔය වගේ උස දොරවල් තාම තියෙනවා. දොරවල් නම් තාම ඒ වගේමයි. ඒත් හරියටම කියන්න බැහැ මචං.
    දැන් තියෙන ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය නම් අළුතෙන් හැදුවේ 70 ගණන්වල.
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,278
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    දැන් වත් නීති මාරු වෙන්න ඕන උසාවි තීන්දු විවේචනය කරන්න පුළුවන් වෙන්න ,
    උසාවියේ කැස්සත් ,නැගිටින්න අමතක උනත්,ඇඳුම ,case අදින්න බැරි වෙන්න නීති මාරු වෙන්න ඕන ,

    JVP එකේ උන් මේවා වෙනස් කරන්න කතා කරපු උන් වෙනස් කරන්න මිනිස්සු බල නොකරන එක අවුල ආණ්ඩුවට .

    පාරේ ඇඳන් යන්න පුළුවන් ඕන ඇඳුමක් ඇඳන් උසාවියට යන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන , මොකද මිනිස්සු උසාවියට යන්නේ ආසාවට නෙමේ අත්‍යවශ්‍ය දේකට ඒකට ඇඳුම 100% අදාල නොවෙන්න නීති මාරු වෙන්න ඕන .

    උසාවිය කියන්නේ දේවාලයක් නෙමේ ,සුවාමීනි කතා නීතියෙන්ම තහනම් කරන්න නීති හදන්න ඕන .

    අනිවාර්යෙන් වික්ටෝරියන්(රෝම ග්‍රීක බ්ලා බ්ලා...) නිල ඇඳුම් මාරු වෙන්න ඕන වැඩ කරන අයගේ උසාවියේ .

    මේවා සේරම කරන්න පුළුවන් රටේ ජනතා නියෝජිතයෝ 225+1 ට විතරයි , රටේ මිනිස්සු දැන ගන්න ඕන 225+1 ට බල කරන්න මේවා වෙනස් කරනන් + උසාවි වලට පැහැදිලි audio එක්ක CCTV දාන්න .