Congratulations machan. Eyata dinanna tips ona nam elakiri eke thread ekak danna kiyanna. Elakiri eke naththey tedd bundy withari..anek serama meke innawa... chat gpt eken ahala hari dinnana kiyala dei
Congratulations machan. Eyata dinanna tips ona nam elakiri eke thread ekak danna kiyanna. Elakiri eke naththey tedd bundy withari..anek serama meke innawa... chat gpt eken ahala hari dinnana kiyala dei