වරෙල්ලකො විස්තරයක් කියන්න..

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Congratulations machan. Eyata dinanna tips ona nam elakiri eke thread ekak danna kiyanna. Elakiri eke naththey tedd bundy withari..anek serama meke innawa... chat gpt eken ahala hari dinnana kiyala dei :D
     
    • Haha
    • Love
    Reactions: supun_sg and a2mdb

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,991
    5,672
    113
    Congratulations machan. Eyata dinanna tips ona nam elakiri eke thread ekak danna kiyanna. Elakiri eke naththey tedd bundy withari..anek serama meke innawa... chat gpt eken ahala hari dinnana kiyala dei :D
    he he