මෙච්චර දවස් පොර රටද හිටියේ එකපාරටම මතු උන නිසා බැලුවේ
Sri_Sampath Well-known member Jan 26, 2010 14,744 12,771 113 May 23, 2020 #1 මෙච්චර දවස් පොර රටද හිටියේ එකපාරටම මතු උන නිසා බැලුවේ Reactions: හෙනයා, kasun69, djnick and 2 others
RLT4U Well-known member Dec 12, 2006 12,491 1 10,613 113 ගෙදර බන් !! May 23, 2020 #2 Muta labana benefits apahu gov ekata gaththada machan?
Los pollos hermanos Well-known member Mar 15, 2018 5,061 2 5,923 113 Albuquerque, New Mexico, United States May 23, 2020 #3 පිරිමි නර්ස් නැවත කරලියට මූ ඩොක්ටර්ස් ලාට වඩා දන්නවා
Garrus Well-known member Aug 27, 2015 5,652 967 113 නෝර්මැන්ඩි SR2 May 23, 2020 #4 ඇමරිකාව දැන් සතුටු තත්වෙකද ඉන්නේ.. මුන්ට ඉතින් බය වෙන්න දෙයක් නෑනේ.. කියන විදිහට කොරෝනා පාලනේ වෙලා නැත්තම් චන්දෙ තියෙන දවස් වෙද්දී හොස්පිටල් පිරිලා තියෙයි..
ඇමරිකාව දැන් සතුටු තත්වෙකද ඉන්නේ.. මුන්ට ඉතින් බය වෙන්න දෙයක් නෑනේ.. කියන විදිහට කොරෝනා පාලනේ වෙලා නැත්තම් චන්දෙ තියෙන දවස් වෙද්දී හොස්පිටල් පිරිලා තියෙයි..
LazyLizard Well-known member Aug 27, 2015 59,445 14,448 113 11 කටුකරෝලගම May 23, 2020 #5 දැන් නං අපිට බයවෙන්න දෙයක් නෑ බේතකුත් හොයාගනී සමන් සර්
Pinkbc Well-known member Nov 14, 2017 1,072 960 113 May 23, 2020 #6 UNP National list inna maha ugatha neda me?
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,987 2 116,134 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ May 24, 2020 #9 ඇමරිකාවෙ ඉඳන්ද ඇවිල්ල තියෙන්නෙ? Reactions: XpressM
djnick Well-known member Jul 5, 2010 29,023 2,383 113 අදාල නෑනේ May 24, 2020 #10 Gota monada kranne me specialist la halala puluwanda rata beranna Rate sampath mewa Curfew asse damma nam patta athal ekak ganna tibba Dan wadak na
Gota monada kranne me specialist la halala puluwanda rata beranna Rate sampath mewa Curfew asse damma nam patta athal ekak ganna tibba Dan wadak na
Dr.Amdan Well-known member Sep 26, 2015 26,412 1 28,507 113 May 24, 2020 #11 මේක රට පුරා බෝ වුනා නම් කොහොමද පොන්ස්ලා ටික සතුටු වෙන්නේ
Sri_Sampath Well-known member Jan 26, 2010 14,744 12,771 113 May 24, 2020 #12 LazyLizard said: දැන් නං අපිට බයවෙන්න දෙයක් නෑ බේතකුත් හොයාගනී සමන් සර් Click to expand...
bestdivx Well-known member Dec 17, 2007 1,814 1,350 113 Cryptosphere May 24, 2020 #13 Reactions: _nimal and jcj
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,017 35,954 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් May 24, 2020 #14 Ay apet photo eka dala media wala danna bari Api mun taram gon kata kiyanne nane Api hichchi nisada Hari wedanay mata
Ay apet photo eka dala media wala danna bari Api mun taram gon kata kiyanne nane Api hichchi nisada Hari wedanay mata
1 1987amare Well-known member Jun 5, 2016 889 266 83 gampaha May 25, 2020 #15 ado me wage knowledge ekak tiyana ungen api prayojana gannawa madi neda. Reactions: Los pollos hermanos