~වසරේ~දැවැන්තම~විවාහයේ~අපූරුව~(Royal Wedding)

Kumara456

Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    mozillage team ekata thawa kattiyawa add karamu ;)
    ape ekata ubai mai witharak athi :P mathaka athuwa hidden cameras set eka genen :cool:

    ela ela..night vision camera 2k set koran inne mama.. nethnam wedee patan ganna kalin light off karama mala keliyai..
     

    Mozilla

    Well-known member
  • :rolleyes:
    mata enna kiwuwe honey moon eka dawase ada hadannane :P

    uba thamai cleaner.. ubata beri unoth api podi supp ekak dennam..

    MOZILLA FROM SIRI LANKA...(breaking news from BBC)

    math ube team eke needa machan..api thamai honeymoon room eka design koranne... MOZILLA is the cleaner...

    ela ela..night vision camera 2k set koran inne mama.. nethnam wedee patan ganna kalin light off karama mala keliyai..

    Magula thama palado yanna...mn thama honey moon eke wada tika set korala thiyenne..ubalata paw kiyala chance ekak dunnama matath arinna enawa...hitahanko ubala denne na..ubata danne nathi unata honey moon mn mehe ganna set kale...thana kiyanne na ubata :yes:
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    Magula thama palado yanna...mn thama honey moon eke wada tika set korala thiyenne..ubalata paw kiyala chance ekak dunnama matath arinna enawa...hitahanko ubala denne na..ubata danne nathi unata honey moon mn mehe ganna set kale...thana kiyanne na ubata :yes:

    onna ithin.. ara mokageda wedee ara mokaada koranna yanawa kiyanne okata thamai.. uba ube paduwe cleaner wedee koran hitiyanan iwarane ape job ekata paaara denne nethuwa..hitapan mama WILLIAM ta kiyannam ube charter seen tika... ethakota mans mehe petthe pas paagannewath nethi wei..
     

    Mozilla

    Well-known member
  • onna ithin.. ara mokageda wedee ara mokaada koranna yanawa kiyanne okata thamai.. uba ube paduwe cleaner wedee koran hitiyanan iwarane ape job ekata paaara denne nethuwa..hitapan mama WILLIAM ta kiyannam ube charter seen tika... ethakota mans mehe petthe pas paagannewath nethi wei..

    :shocked: pala pala ubala okkkotama kalin mn eka kale..ubata uda balan inna wenne:shocked::shocked:
     

    cspmaxx

    Well-known member
  • Feb 12, 2007
    12,622
    1,354
    113
    42
    පැය 3.5 කලියෙන්
    ගූගල් දෙයියා මට එහෙමයි කිව්වෙ :P:rofl:

    ප්ලේස් හොයා ගෙන යමුද අපි :P:P

    kohomath un ithin 14+ wechcha gaman mulinma karaganne okane ;)
    habai meki machan hena pure character ekaklu :)
    eth owa sure na :P

    අපේ උන්ට ඕව වටිනව උනාට උන්ට ඕව වටින්නෙ නෑ බන් :rofl::rofl:
    මොනව කරන්නද අපි ඕවයෙ ඉපදුනෙ නැති එකට බන් :sorry::sorry:
    මොනව වුනත් ලස්සන ගෑණු ළමය :P:P;)
     

    Djram

    Member
    Mar 23, 2007
    24,304
    1,652
    0
    37
    PaNaDuRa : The City of HeAvEn
    ප්ලේස් හොයා ගෙන යමුද අපි :P:P

    අපේ උන්ට ඕව වටිනව උනාට උන්ට ඕව වටින්නෙ නෑ බන් :rofl::rofl:
    මොනව කරන්නද අපි ඕවයෙ ඉපදුනෙ නැති එකට බන් :sorry::sorry:
    මොනව වුනත් ලස්සන ගෑණු ළමය :P:P;)

    ow ban kalla nam sira :)

    ane ubatath kali gana hewilla hara wena deyak na neda :P
    naki wise getath use kiwuwalu :lol: