Mamath me set eka halunata passe balana eka atha ariya.. dan nikan Commercial magulak ne bung.. talent ekak naa.. inne mokkuda danneth naa.. unwa danne badu gahala charter unahamaWasim and Waqar ge palaweni overs 10 nan pissuwak. E kaale power play wage ponna rules tibbe na. Batsman la ballo wage out wenne. Wicket polu galawila karakenawa muge balls walata.
Dan nan man cricket balanne na. Kotinma lankwe team eke inna un kawuda kiyalawath danne na
Mata mathakai Aravinda e dawaswala ambrose ge da koheda over ekaka bat eka palenna gahanawa..