ගෑණිට පින් දීපන් උබව හැදුවට.

ඔව් ඔව් උබ ඇල්වතුරත් නිවලා බොන්නේ.![]()

සිරාවටම නිවලා බොන්නෙ වතුරගෑණිට පින් දීපන් උබව හැදුවට.

ඔව් ඔව් උබ ඇල්වතුරත් නිවලා බොන්නේ.![]()

සිරාවටම නිවලා බොන්නෙ වතුරඇදුමේ හිල කියලා , මේ අහිසකයා ගුටි කෑවා , දේශපාලු සුත්තිගේ පුතෙක් ෆුකේ හිල ලොකුද කියලා ඇහුවොත් , මෙකි උට උම්මා දෙයි




ඇදුමේ හිල කියලා , මේ අහිසකයා ගුටි කෑවා , දේශපාලු සුත්තිගේ පුතෙක් ෆුකේ හිල ලොකුද කියලා ඇහුවොත් , මෙකි උට උම්මා දෙයි

මේ තියෙන්නේ.
මේ තියෙන්නේ.

උඹ alpha male උනාට මාර ඉරිසියාවක්නේ තියෙන්නෙ. සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමතිනම් ඒක ඒ කෙල්ලගේ වැඩක්නෙ. හිඟන්නෝ බඳින්න කොයි කෙල්ලත් කැමති නෑනෙ. උඹලට ලස්සන කෙල්ලෝ පස්සේ යන්න, දෑවැද්ද වැඩි ගෑණු හොයන්න හොඳයි; කෙල්ලෙක් සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමති වෙනකොට ඇහේ කටු ඇනෙනව. ඔච්චර රිදෙනවනම්, සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන පෝසත් වෙයන්.


මෙන්න කථාව, ඌ විහිළු කරලත් නෑ. ඌ හොදක් නේ යකෝ කියලා තියෙන්නේ. මේකට නම් ගහපු එක සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි.. තවත් කඩේ පලයන්. පලයන් ඉතින්
උඹ alpha male උනාට මාර ඉරිසියාවක්නේ තියෙන්නෙ. සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමතිනම් ඒක ඒ කෙල්ලගේ වැඩක්නෙ. හිඟන්නෝ බඳින්න කොයි කෙල්ලත් කැමති නෑනෙ. උඹලට ලස්සන කෙල්ලෝ පස්සේ යන්න, දෑවැද්ද වැඩි ගෑණු හොයන්න හොඳයි; කෙල්ලෙක් සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමති වෙනකොට ඇහේ කටු ඇනෙනව. ඔච්චර රිදෙනවනම්, සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන පෝසත් වෙයන්.
අනික බන් ඔය වගේ සල්ලි පස්සෙම යන කෙල්ලෙක් වෙන එකෙක් එක්ක ගියා කියල උඹ දුක් වෙන්නේ ඇයි? ඒකි උඹට කැමති උනා කියල මොකද්ද තියන වාසිය? උඹ මේ එක කෙල්ලෙක්ගෙන් මුළු ගෑණු සංහතියම මනිනවද? එහෙමනම් අර කලින් video එකට අනුව පිරිමි ඔක්කොම කුඩු කට් ගහන්, bus stand වල කෙල්ලොන්ට විහිළු කරන එවුන්.
උඹ පොඩි එකෙක් වගේ බන් කතා කරන්නෙ. වයස කීයද?
අඩපන් තවත්.මෙන්න කථාව, ඌ විහිළු කරලත් නෑ. ඌ හොදක් නේ යකෝ කියලා තියෙන්නේ. මේකට නම් ගහපු එක සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි.. තවත් කඩේ පලයන්. පලයන් ඉතින්
![]()
![]()
වාරියපොල කම්මුල්පාර..... 08-21-2014 02:51 PM palayan moda wesige putho thopi wage ponnayo thamai kellonta pani halanne me thuppahi rate oyawage thamai ganiyek owa andama linde enna gembo owada huththo etath fashionහෆ්ෆා ....පොන්න සුත්තෙකුට සිදිලා.....![]()
යකෝ ෆැෂන් යනු , පේන්න ඕනේ නැති තැන පෙන්වීම නෙවෙයි .
තොපේ අම්ම , නංගිලා අක්කල තමයි , අර කොරල පේන්න බෝක්කු ව ඇරගෙන අගල් දෙකේ සායෙන් බොර වුන වහන්න බැරි චිච්චිය පෙන්නන්න බස්වල යන්නේ , ඒ පෙන්නලා එක කොල්ලෝ බලපුවම , අමාරුවෙන් පර්ස් එකෙක් හරි අතින් හරි බෝක්කුව වහගන්නේ , අර උබේ පැෂන් එකට වෙන්නැති
සුත්තෝ , ඇදුම් තියෙන්නේ විලි වහගන්න මිසක් , එකෙන් මාකට් කරලා තොපේ සහෝදරියන්ගේ ඇග විකිණීම නෙවෙයි
උඹලටත් ඉතින් web page එකක හරි පත්තරේ හරි තිබ්බොත්, ඊට වැඩිය ඇත්තක් නෑ. උඹ සිරාවටම හිතනවද, ඔය කෙල්ලවත්, කොල්ලවත් ඇත්ත හරියටම කියනව කියල? හැම එකාම ඌට වාසි වෙන විදිහට තමයි reporter කෙනෙක් ඇහුවම කියන්නෙ. උඹල වගේ එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් ලංකාවෙ පාර්ලිමේන්තුවේ කලකන්නි පිරිලා ඉන්නේ. පත්තරේ දැම්ම කියල ඉස්මුදුනින් පිලිගන්නවා.
උඹ කොල්ලට කඩේ ගියාට මම එකෙක්ටවත් කඩේ ගියේ නෑ. මම මෙච්චර දවස් කිව්වේ දෙන්නම වැරදියි කියල. කලින් කිහිපදෙනෙක්ම කිව්වා වගේ, උඹට යමක් කියවල අවබෝධ කර ගැනීමේ ප්රශ්නයක් තියනවා.
උඹලටත් ඉතින් web page එකක හරි පත්තරේ හරි තිබ්බොත්, ඊට වැඩිය ඇත්තක් නෑ. උඹ සිරාවටම හිතනවද, ඔය කෙල්ලවත්, කොල්ලවත් ඇත්ත හරියටම කියනව කියල? හැම එකාම ඌට වාසි වෙන විදිහට තමයි reporter කෙනෙක් ඇහුවම කියන්නෙ. උඹල වගේ එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් ලංකාවෙ පාර්ලිමේන්තුවේ කලකන්නි පිරිලා ඉන්නේ. පත්තරේ දැම්ම කියල ඉස්මුදුනින් පිලිගන්නවා.
උඹ කොල්ලට කඩේ ගියාට මම එකෙක්ටවත් කඩේ ගියේ නෑ. මම මෙච්චර දවස් කිව්වේ දෙන්නම වැරදියි කියල. කලින් කිහිපදෙනෙක්ම කිව්වා වගේ, උඹට යමක් කියවල අවබෝධ කර ගැනීමේ ප්රශ්නයක් තියනවා.



උඹවත් මමවත් මෙතන reply කරපු වෙන එකෙක්වත් එක වචනෙකින් හරි මේ කෙල්ල කරෙත් වැරද්දක් කියල පිළිගෙන තියෙනවද? 


කෙල්ලගේම හොඳට
ඔය පත්තරේත් තියෙන්නේ
තේරෙන්නේ නැද්ද උඹට? උඹ, මම වගේ කෙල්ලෝ නැති, කෙල්ලෙක් දාගන්න බැරි beta malesල කෙල්ලොන්ට කොච්චර කඩේ ගියත් කෙල්ලෝ අපිට කැමති වෙන්නේ නෑ යකෝ
සිංහලෙන් කිව්වම තේරුම් ගනින්

අඩෝ beta male. කෙල්ලොන්ට පු* දෙන්නේ නැතිව හිටපන්
තේරෙන්නේ නැද්ද බොට කියන දේ? උඹ, මම වගේ beta malesල මේ කෙල්ලට කඩේ යනවාඋඹවත් මමවත් මෙතන reply කරපු වෙන එකෙක්වත් එක වචනෙකින් හරි මේ කෙල්ල කරෙත් වැරද්දක් කියල පිළිගෙන තියෙනවද?
අනික මේ කොල්ල කෙල්ලට දීල තියෙන්නේ උපදේශයක්කෙල්ලගේම හොඳට
ඔය පත්තරේත් තියෙන්නේ
තේරෙන්නේ නැද්ද උඹට? උඹ, මම වගේ කෙල්ලෝ නැති, කෙල්ලෙක් දාගන්න බැරි beta malesල කෙල්ලොන්ට කොච්චර කඩේ ගියත් කෙල්ලෝ අපිට කැමති වෙන්නේ නෑ යකෝ
සිංහලෙන් කිව්වම තේරුම් ගනින්
![]()
![]()
![]()
![]()



උඹ මට කනට ගහනව වගේ ඇවිත්, අරුගේ කනටම ආයිත් කෙලිය නේද?
![]()

ඒකයි මම පැත්තකට උනේ 
පොයින්ට් එකට කතාකරපුව දැක්කෙ නෑ වගේ සද්ද නැතුව ලිස්සල දැන් පාලු ගෙයි වලන් බිඳිනව![]()

පොයින්ට් එකට කතාකරපුව දැක්කෙ නෑ වගේ සද්ද නැතුව ලිස්සල දැන් පාලු ගෙයි වලන් බිඳිනව![]()
මේව වැරදි වැඩ. අපේ එකෙක්ව මෙහෙම කොන් කරන ඒක හරි නෑනෙ?
කවුරු හරි අපේ මේ සහෝදරය point එකට කතා කරපු තැනක් දැක්කොත් reply එකක් දාගෙන යන්න.![]()
