වාරියපොල කම්මුල්පාර.. මෙන්න ඇත්ත නම් ගම් ස&#35

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
ඇදුමේ හිල කියලා , මේ අහිසකයා ගුටි කෑවා , දේශපාලු සුත්තිගේ පුතෙක් ෆුකේ හිල ලොකුද කියලා ඇහුවොත් , මෙකි උට උම්මා දෙයි



:rofl::rofl: මේ තියෙන්නේ.
 

mmaxx

Well-known member
  • Jun 11, 2007
    2,507
    1,612
    113
    ඌ.ඇස්.ඒ


    :rofl::rofl: මේ තියෙන්නේ.

    :rofl::rofl: උඹ alpha male උනාට මාර ඉරිසියාවක්නේ තියෙන්නෙ. සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමතිනම් ඒක ඒ කෙල්ලගේ වැඩක්නෙ. හිඟන්නෝ බඳින්න කොයි කෙල්ලත් කැමති නෑනෙ. උඹලට ලස්සන කෙල්ලෝ පස්සේ යන්න, දෑවැද්ද වැඩි ගෑණු හොයන්න හොඳයි; කෙල්ලෙක් සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමති වෙනකොට ඇහේ කටු ඇනෙනව. ඔච්චර රිදෙනවනම්, සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන පෝසත් වෙයන්.

    අනික බන් ඔය වගේ සල්ලි පස්සෙම යන කෙල්ලෙක් වෙන එකෙක් එක්ක ගියා කියල උඹ දුක් වෙන්නේ ඇයි? ඒකි උඹට කැමති උනා කියල මොකද්ද තියන වාසිය? උඹ මේ එක කෙල්ලෙක්ගෙන් මුළු ගෑණු සංහතියම මනිනවද? එහෙමනම් අර කලින් video එකට අනුව පිරිමි ඔක්කොම කුඩු කට් ගහන්, bus stand වල කෙල්ලොන්ට විහිළු කරන එවුන්.:rofl::rofl:

    උඹ පොඩි එකෙක් වගේ බන් කතා කරන්නෙ. වයස කීයද?
     
    Last edited:

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    අඩපන් තවත්. :angry::angry: මෙන්න කථාව, ඌ විහිළු කරලත් නෑ. ඌ හොදක් නේ යකෝ කියලා තියෙන්නේ. මේකට නම් ගහපු එක සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි.. තවත් කඩේ පලයන්. පලයන් ඉතින් :P


    vy68gW1.png




    :rofl::rofl: උඹ alpha male උනාට මාර ඉරිසියාවක්නේ තියෙන්නෙ. සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමතිනම් ඒක ඒ කෙල්ලගේ වැඩක්නෙ. හිඟන්නෝ බඳින්න කොයි කෙල්ලත් කැමති නෑනෙ. උඹලට ලස්සන කෙල්ලෝ පස්සේ යන්න, දෑවැද්ද වැඩි ගෑණු හොයන්න හොඳයි; කෙල්ලෙක් සල්ලි තියන එකෙක්ට කැමති වෙනකොට ඇහේ කටු ඇනෙනව. ඔච්චර රිදෙනවනම්, සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන පෝසත් වෙයන්.

    අනික බන් ඔය වගේ සල්ලි පස්සෙම යන කෙල්ලෙක් වෙන එකෙක් එක්ක ගියා කියල උඹ දුක් වෙන්නේ ඇයි? ඒකි උඹට කැමති උනා කියල මොකද්ද තියන වාසිය? උඹ මේ එක කෙල්ලෙක්ගෙන් මුළු ගෑණු සංහතියම මනිනවද? එහෙමනම් අර කලින් video එකට අනුව පිරිමි ඔක්කොම කුඩු කට් ගහන්, bus stand වල කෙල්ලොන්ට විහිළු කරන එවුන්.:rofl::rofl:

    උඹ පොඩි එකෙක් වගේ බන් කතා කරන්නෙ. වයස කීයද?
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    මේකේ සමහර උන් කතා කරන්නේ , කාන්තා එන් ජි ඔ කාරයෝ වගේ

    යකෝ උන්ට ඕනා විදියට ඇදගෙන යන්න පුළුවන් අපිට පේන්න , අපිටත් උන්ගේ පෙන දේ කියන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනා උන්ට ඇහෙන්න .....
    අපේ ඇස්දෙකට පේනවා , නම් , අපේ කටින් එකට රිඇක් කලාම ඇති වැරැද්ද මොකෝ.....

    උන්ට ඒ ඇහෙන දෙයින් රිදුනා නම් , අපිට ඒ දැක්ක දෙයින් රිදෙන්නත් පුළුවන්
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    reputation_neg.gif
    වාරියපොල කම්මුල්පාර..... 08-21-2014 02:51 PM palayan moda wesige putho thopi wage ponnayo thamai kellonta pani halanne me thuppahi rate oyawage thamai ganiyek owa andama linde enna gembo owada huththo etath fashionහෆ්ෆා ....පොන්න සුත්තෙකුට සිදිලා.....

    යකෝ ෆැෂන් යනු , පේන්න ඕනේ නැති තැන පෙන්වීම නෙවෙයි .
    තොපේ අම්ම , නංගිලා අක්කල තමයි , අර කොරල පේන්න බෝක්කු ව ඇරගෙන අගල් දෙකේ සායෙන් බොර වුන වහන්න බැරි චිච්චිය පෙන්නන්න බස්වල යන්නේ , ඒ පෙන්නලා එක කොල්ලෝ බලපුවම , අමාරුවෙන් පර්ස් එකෙක් හරි අතින් හරි බෝක්කුව වහගන්නේ , අර උබේ පැෂන් එකට වෙන්නැති
    සුත්තෝ , ඇදුම් තියෙන්නේ විලි වහගන්න මිසක් , එකෙන් මාකට් කරලා තොපේ සහෝදරියන්ගේ ඇග විකිණීම නෙවෙයි
     

    mmaxx

    Well-known member
  • Jun 11, 2007
    2,507
    1,612
    113
    ඌ.ඇස්.ඒ
    අඩපන් තවත්. :angry::angry: මෙන්න කථාව, ඌ විහිළු කරලත් නෑ. ඌ හොදක් නේ යකෝ කියලා තියෙන්නේ. මේකට නම් ගහපු එක සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි.. තවත් කඩේ පලයන්. පලයන් ඉතින් :P


    vy68gW1.png

    උඹලටත් ඉතින් web page එකක හරි පත්තරේ හරි තිබ්බොත්, ඊට වැඩිය ඇත්තක් නෑ. උඹ සිරාවටම හිතනවද, ඔය කෙල්ලවත්, කොල්ලවත් ඇත්ත හරියටම කියනව කියල? හැම එකාම ඌට වාසි වෙන විදිහට තමයි reporter කෙනෙක් ඇහුවම කියන්නෙ. උඹල වගේ එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් ලංකාවෙ පාර්ලිමේන්තුවේ කලකන්නි පිරිලා ඉන්නේ. පත්තරේ දැම්ම කියල ඉස්මුදුනින් පිලිගන්නවා.

    උඹ කොල්ලට කඩේ ගියාට මම එකෙක්ටවත් කඩේ ගියේ නෑ. මම මෙච්චර දවස් කිව්වේ දෙන්නම වැරදියි කියල. කලින් කිහිපදෙනෙක්ම කිව්වා වගේ, උඹට යමක් කියවල අවබෝධ කර ගැනීමේ ප්‍රශ්නයක් තියනවා.
     

    mmaxx

    Well-known member
  • Jun 11, 2007
    2,507
    1,612
    113
    ඌ.ඇස්.ඒ
    reputation_neg.gif
    වාරියපොල කම්මුල්පාර..... 08-21-2014 02:51 PM palayan moda wesige putho thopi wage ponnayo thamai kellonta pani halanne me thuppahi rate oyawage thamai ganiyek owa andama linde enna gembo owada huththo etath fashionහෆ්ෆා ....පොන්න සුත්තෙකුට සිදිලා.....

    යකෝ ෆැෂන් යනු , පේන්න ඕනේ නැති තැන පෙන්වීම නෙවෙයි .
    තොපේ අම්ම , නංගිලා අක්කල තමයි , අර කොරල පේන්න බෝක්කු ව ඇරගෙන අගල් දෙකේ සායෙන් බොර වුන වහන්න බැරි චිච්චිය පෙන්නන්න බස්වල යන්නේ , ඒ පෙන්නලා එක කොල්ලෝ බලපුවම , අමාරුවෙන් පර්ස් එකෙක් හරි අතින් හරි බෝක්කුව වහගන්නේ , අර උබේ පැෂන් එකට වෙන්නැති
    සුත්තෝ , ඇදුම් තියෙන්නේ විලි වහගන්න මිසක් , එකෙන් මාකට් කරලා තොපේ සහෝදරියන්ගේ ඇග විකිණීම නෙවෙයි

    මචන්, ඔය නම දෙන්න කොන්ද පණ නැති එවුන් කියන කතා වලට උත්තර දෙන්න යන්න එපා. එහෙම කොලොත් උඹ උගේ ඒ පහත් ක්‍රියාව පිළිගත්තා වෙනව.
    මේ මතෘකවේදී උඹයි මමයි විරුද්ධ අදහස් දරන බව ඇත්ත. ඒත් මොකෙක් හරි ඔහොම දෙකයි පනහෙ වැඩ කලොත්, මොකාගේ පැත්තෙ උනත්, ඒක වැරදියි. මිනිහෙක් උනාම කියන දෙයක් කෙලින් කියන්න පුළුවන් කම තියෙන්න ඕන.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    උඹලටත් ඉතින් web page එකක හරි පත්තරේ හරි තිබ්බොත්, ඊට වැඩිය ඇත්තක් නෑ. උඹ සිරාවටම හිතනවද, ඔය කෙල්ලවත්, කොල්ලවත් ඇත්ත හරියටම කියනව කියල? හැම එකාම ඌට වාසි වෙන විදිහට තමයි reporter කෙනෙක් ඇහුවම කියන්නෙ. උඹල වගේ එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් ලංකාවෙ පාර්ලිමේන්තුවේ කලකන්නි පිරිලා ඉන්නේ. පත්තරේ දැම්ම කියල ඉස්මුදුනින් පිලිගන්නවා.

    උඹ කොල්ලට කඩේ ගියාට මම එකෙක්ටවත් කඩේ ගියේ නෑ. මම මෙච්චර දවස් කිව්වේ දෙන්නම වැරදියි කියල. කලින් කිහිපදෙනෙක්ම කිව්වා වගේ, උඹට යමක් කියවල අවබෝධ කර ගැනීමේ ප්‍රශ්නයක් තියනවා.

    mamath kiwuwe ekamayi
     

    ratadel

    Well-known member
  • Mar 27, 2007
    2,430
    516
    113
    දෙල්ගස මුදුනේ
    උඹලටත් ඉතින් web page එකක හරි පත්තරේ හරි තිබ්බොත්, ඊට වැඩිය ඇත්තක් නෑ. උඹ සිරාවටම හිතනවද, ඔය කෙල්ලවත්, කොල්ලවත් ඇත්ත හරියටම කියනව කියල? හැම එකාම ඌට වාසි වෙන විදිහට තමයි reporter කෙනෙක් ඇහුවම කියන්නෙ. උඹල වගේ එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් ලංකාවෙ පාර්ලිමේන්තුවේ කලකන්නි පිරිලා ඉන්නේ. පත්තරේ දැම්ම කියල ඉස්මුදුනින් පිලිගන්නවා.

    උඹ කොල්ලට කඩේ ගියාට මම එකෙක්ටවත් කඩේ ගියේ නෑ. මම මෙච්චර දවස් කිව්වේ දෙන්නම වැරදියි කියල. කලින් කිහිපදෙනෙක්ම කිව්වා වගේ, උඹට යමක් කියවල අවබෝධ කර ගැනීමේ ප්‍රශ්නයක් තියනවා.

    අඩෝ beta male. කෙල්ලොන්ට පු* දෙන්නේ නැතිව හිටපන් :angry::angry::angry:

    තේරෙන්නේ නැද්ද බොට කියන දේ? උඹ, මම වගේ beta malesල මේ කෙල්ලට කඩේ යනවා :angry: උඹවත් මමවත් මෙතන reply කරපු වෙන එකෙක්වත් එක වචනෙකින් හරි මේ කෙල්ල කරෙත් වැරද්දක් කියල පිළිගෙන තියෙනවද? :angry::angry::angry:
    අනික මේ කොල්ල කෙල්ලට දීල තියෙන්නේ උපදේශයක් :yes: කෙල්ලගේම හොඳට :yes: ඔය පත්තරේත් තියෙන්නේ :yes: තේරෙන්නේ නැද්ද උඹට? උඹ, මම වගේ කෙල්ලෝ නැති, කෙල්ලෙක් දාගන්න බැරි beta malesල කෙල්ලොන්ට කොච්චර කඩේ ගියත් කෙල්ලෝ අපිට කැමති වෙන්නේ නෑ යකෝ :sorry: සිංහලෙන් කිව්වම තේරුම් ගනින් :sorry: :P :P :P
     

    mmaxx

    Well-known member
  • Jun 11, 2007
    2,507
    1,612
    113
    ඌ.ඇස්.ඒ
    අඩෝ beta male. කෙල්ලොන්ට පු* දෙන්නේ නැතිව හිටපන් :angry::angry::angry:

    තේරෙන්නේ නැද්ද බොට කියන දේ? උඹ, මම වගේ beta malesල මේ කෙල්ලට කඩේ යනවා :angry: උඹවත් මමවත් මෙතන reply කරපු වෙන එකෙක්වත් එක වචනෙකින් හරි මේ කෙල්ල කරෙත් වැරද්දක් කියල පිළිගෙන තියෙනවද? :angry::angry::angry:
    අනික මේ කොල්ල කෙල්ලට දීල තියෙන්නේ උපදේශයක් :yes: කෙල්ලගේම හොඳට :yes: ඔය පත්තරේත් තියෙන්නේ :yes: තේරෙන්නේ නැද්ද උඹට? උඹ, මම වගේ කෙල්ලෝ නැති, කෙල්ලෙක් දාගන්න බැරි beta malesල කෙල්ලොන්ට කොච්චර කඩේ ගියත් කෙල්ලෝ අපිට කැමති වෙන්නේ නෑ යකෝ :sorry: සිංහලෙන් කිව්වම තේරුම් ගනින් :sorry: :P :P :P

    :rofl::rofl::rofl:

    උඹ මට කනට ගහනව වගේ ඇවිත්, අරුගේ කනටම ආයිත් කෙලිය නේද?


    YvEN9.png
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    පොයින්ට් එකට කතාකරපුව දැක්කෙ නෑ වගේ සද්ද නැතුව ලිස්සල දැන් පාලු ගෙයි වලන් බිඳිනව:dull::rofl::rofl::P
     

    ratadel

    Well-known member
  • Mar 27, 2007
    2,430
    516
    113
    දෙල්ගස මුදුනේ
    :rofl::rofl::rofl:

    උඹ මට කනට ගහනව වගේ ඇවිත්, අරුගේ කනටම ආයිත් කෙලිය නේද?


    YvEN9.png

    ;)

    මම try කරා මචන් ඌට පැහැදිලි කරන්න. එත් ඌ reply කරන්නේ මගේ post එක බලල නෙවේද කොහේදෝ :baffled: ඒකයි මම පැත්තකට උනේ :dull:
     

    mmaxx

    Well-known member
  • Jun 11, 2007
    2,507
    1,612
    113
    ඌ.ඇස්.ඒ
    පොයින්ට් එකට කතාකරපුව දැක්කෙ නෑ වගේ සද්ද නැතුව ලිස්සල දැන් පාලු ගෙයි වලන් බිඳිනව:dull::rofl::rofl::P

    මේව වැරදි වැඩ. අපේ එකෙක්ව මෙහෙම කොන් කරන ඒක හරි නෑනෙ?:angry:

    කවුරු හරි අපේ මේ සහෝදරය point එකට කතා කරපු තැනක් දැක්කොත් reply එකක් දාගෙන යන්න.:yes:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    පොයින්ට් එකට කතාකරපුව දැක්කෙ නෑ වගේ සද්ද නැතුව ලිස්සල දැන් පාලු ගෙයි වලන් බිඳිනව:dull::rofl::rofl::P

    මොකක්ද පොයින් එක
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මේව වැරදි වැඩ. අපේ එකෙක්ව මෙහෙම කොන් කරන ඒක හරි නෑනෙ?:angry:

    කවුරු හරි අපේ මේ සහෝදරය point එකට කතා කරපු තැනක් දැක්කොත් reply එකක් දාගෙන යන්න.:yes:
    :rofl: