යාළුවනේ,
මගේ වාහනේ නම්බර් ප්ලේට් මාරු කරගන්න ඕන. ඒක කරගන්නේ කොහොමද ?
දැන් තියෙන්නේ SG එකක්. ඒක WP කරගන්න ඕන.
මගේ වාහනේ නම්බර් ප්ලේට් මාරු කරගන්න ඕන. ඒක කරගන්නේ කොහොමද ?
දැන් තියෙන්නේ SG එකක්. ඒක WP කරගන්න ඕන.
දැන් එහෙම වෙනස් කරන්න අත්යවශ්ය නෑ නේද....
පොතේ තියෙන එඩ්රස් එකට ආදායම් බලපත්රෙ එන්නෙ.... ඒකනං අවුලක් නෑ.ඒක නම් දන්නේ නෑ බ්රෝ. මම ගත්තු පලවෙනිම වාහනේ. මේ නිසා ඔය සීන් එකක්වත් දන්නෙ නෑ.
ඒක ආදායම් බලපත්රේ ගන්නකොට ප්රශ්නයක් වෙනවද ? වාහනේ පොත නම් මාරු වෙලා තියෙන්නේ බස්නාහිර පලාතට
එතකොට province මාරු වෙද්දි plates දැන් මාරු කරන්න ඕනෙ නැද්ද?පොතේ තියෙන එඩ්රස් එකට ආදායම් බලපත්රෙ එන්නෙ.... ඒකනං අවුලක් නෑ.
ඉස්සර වාහනේ පළාත වෙනස්වෙනකොට නම්බර්ප්ලේට් බාරදීම අනිවාර්යයි. ට්රාන්සර් එක කරනකොට, ඔයාගෙන් ඒව ඉල්ලුවෙ නෑ කියන්නෙ, අවුලක් නෑ කියන එක....
නම්බර් ප්ලේට් නීතියනං කාලෙකට කලින් අයින් කරා...
ආයෙ ගෙනාවද දන්නෑ....
වෙනස් වුනේ නෑ...පොත ආවා නන් කච්චේරියට ගිහින් පරන නම්බර ප්ලේට්ස් ද්ර්ක දීලා අලුත් දෙක ගන්න ඕනිපොතේ තියෙන එඩ්රස් එකට ආදායම් බලපත්රෙ එන්නෙ.... ඒකනං අවුලක් නෑ.
ඉස්සර වාහනේ පළාත වෙනස්වෙනකොට නම්බර්ප්ලේට් බාරදීම අනිවාර්යයි. ට්රාන්සර් එක කරනකොට, ඔයාගෙන් ඒව ඉල්ලුවෙ නෑ කියන්නෙ, අවුලක් නෑ කියන එක....
නම්බර් ප්ලේට් නීතියනං කාලෙකට කලින් අයින් කරා...
ආයෙ ගෙනාවද දන්නෑ....
maru krnta oni.එතකොට province මාරු වෙද්දි plates දැන් මාරු කරන්න ඕනෙ නැද්ද?
ඒක කෙරෙන්නෙ නෑලු...එතකොට province මාරු වෙද්දි plates දැන් මාරු කරන්න ඕනෙ නැද්ද?
Plates වලින් province එක අයින් කරනව කියලනම් කිව්වනේ.. ඒක දැන් ක්රියාත්මක ද?
හපොයි... මම හිතුවෙ දැන් ඕක ඕනෙ නෑ කියල...වෙනස් වුනේ නෑ...පොත ආවා නන් කච්චේරියට ගිහින් පරන නම්බර ප්ලේට්ස් ද්ර්ක දීලා අලුත් දෙක ගන්න ඕනි
owවෙනස් වුනේ නෑ...පොත ආවා නන් කච්චේරියට ගිහින් පරන නම්බර ප්ලේට්ස් ද්ර්ක දීලා අලුත් දෙක ගන්න ඕනි
අලුතින් දෙන number plates දෙකටත් transfer එකේදි charge කරන්න ඕනෙ නේද එහෙනම්?වෙනස් වුනේ නෑ...පොත ආවා නන් කච්චේරියට ගිහින් පරන නම්බර ප්ලේට්ස් ද්ර්ක දීලා අලුත් දෙක ගන්න ඕනි