වාහන මිල ඇත්තටම අඩු වෙයිද? ඔස්තාර්ලගේ උපදෙස් අවශ්‍යයි

reddit

Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    thawa aud wenawa
    dannam aye wedi bn, CAJ wagon R 2014 (rent karapu ekak) api December 38 ta dunne, dan e range eka ayema 43-45 yanawa bn,
    leasing rate adu nisa market eka fast move wenawa me tike

    dan tiyena repair cost ekath ekka business karanna be, e hinda apith serama tika release karala rent a car business eken ain wenawa
     
    • Sad
    Reactions: Kolama

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    dannam aye wedi bn, CAJ wagon R 2014 (rent karapu ekak) api December 38 ta dunne, dan e range eka ayema 43-45 yanawa bn,
    leasing rate adu nisa market eka fast move wenawa me tike

    dan tiyena repair cost ekath ekka business karanna be, e hinda apith serama tika release karala rent a car business eken ain wenawa
    thawa adu wei isarahata eth

    sarcasm
     
    • Haha
    • Sad
    Reactions: Kolama and reddit