

ආරච්චි උකලා පැවතගෙන එන සෙට් එකක්ඒව පස්සෙ කතා කරමු.. මොකද්ද මේ surname එක කියපල්ලා..![]()
Htto mama NM iphone ekak nathi handa danne natteඅපි පොටෝ, වීඩියෝ දාන්නේ නැත්තේ අපි සතුටින් ඉන්න නිසා නෙවෙයි. අපි කැතයි, පොටෝ එකක් ගන්න තරම් හැකියාවක්, ගට් එකක් නෑ. කෙටියෙන්ම වස ලැජ්ජාවයි.
ලක්ෂ ගණන් හම්බකරන එකාට iPhone එකක් නෑ? ඒ මදිවට Gen-Z නේද? අපේ ගමේ කඩේ උදව්වට ඉන්න මල්ලිටත් iPhone එකක් තියෙනවා.Htto mama NM iphone ekak nathi handa danne natte
Lat eke Dora nathi kello kiyak gawa iphone tynwd bn danලක්ෂ ගණන් හම්බකරන එකාට iPhone එකක් නෑ? ඒ මදිවට Gen-Z නේද? අපේ ගමේ කඩේ උදව්වට ඉන්න මල්ලිටත් iPhone එකක් තියෙනවා.
meh seen eka mokakda ?Lat eke Dora nathi
අවුරුදු 15 ට කලින් මෙහෙම පොටෝ දැම්මේ නෑ ගිය උන්වත්. ඒ කාලේ ඔය රෝගේ තිබ්බ අය ගෙදර ගියාම ඇල්බම් ටික ඔක්කම පෙන්නවා . දැන් ඒ සෙට් එකම තමා ලැට් එකට යන එකේ ඉදන් දාල වැලිඩේශන් එකක් ගන්න බලන්නේ.ubata lassanata photo ekak ganna beri unama, kohewath yanne nethuwa muspenthu life ekak gatha karanakota e musala widiyatama inna ekek wena pettakin ubatama match wena talk ekak demmama ubata athal. ekai uba demme