වැඩිපුරම ෆොටෝ දාන්නේ අසතුටෙන් ඉන්න මිනිස්සු

KarolisAppu

Well-known member
  • Nov 25, 2025
    522
    508
    93
    අවුරුදු 15 ට කලින් මෙහෙම පොටෝ දැම්මේ නෑ ගිය උන්වත්. ඒ කාලේ ඔය රෝගේ තිබ්බ අය ගෙදර ගියාම ඇල්බම් ටික ඔක්කම පෙන්නවා . දැන් ඒ සෙට් එකම තමා ලැට් එකට යන එකේ ඉදන් දාල වැලිඩේශන් එකක් ගන්න බලන්නේ.

    thama ge eka thamage space eke dana eka aanith ubata awul wage penawanam, ek ube issue ekak misak aru ne nemei.
    u athal eka gannawa eka uge space eke danawa, samaharu athal eka gannawa danne ne
    thawa un innawaa unta athal ne, muspenthuwo wage idala arunta baninawa

    den balapan kawda rogiya kiyala
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,653
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    thama ge eka thamage space eke dana eka aanith ubata awul wage penawanam, ek ube issue ekak misak aru ne nemei.
    u athal eka gannawa eka uge space eke danawa, samaharu athal eka gannawa danne ne
    thawa un innawaa unta athal ne, muspenthuwo wage idala arunta baninawa

    den balapan kawda rogiya kiyala
    මට නම් කිසිම අවුලක් නෑ 1ක් නෙමෙයි 1000 දැම්මත්. අවුල පබ්ලික් සවස් වල ස්පේස් යනවා , අපෙ ෆීඩ් වල හින්දි ෆිල්ම් වල වගේ මස්තබාල්දුව පිරෙනවා. සමහරු ලැට් එකේ ඉදලත් දානව, ලිංක් වට්ස් ඇප් කරනවා බලන්නලු , කමෙන්ට් දාන්නලු කුඩු සික් වගේ. ආතල් ගත්තට කිසිම අවුලක් නෑ ආතල් ගන්න ඕනේ . එක කරලා අපිට ඇනයක් නොවෙනවන්ම් එච්චරයි .
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    මට නම් කිසිම අවුලක් නෑ 1ක් නෙමෙයි 1000 දැම්මත්. අවුල පබ්ලික් සවස් වල ස්පේස් යනවා , අපෙ ෆීඩ් වල හින්දි ෆිල්ම් වල වගේ මස්තබාල්දුව පිරෙනවා. සමහරු ලැට් එකේ ඉදලත් දානව, ලිංක් වට්ස් ඇප් කරනවා බලන්නලු , කමෙන්ට් දාන්නලු කුඩු සික් වගේ. ආතල් ගත්තට කිසිම අවුලක් නෑ ආතල් ගන්න ඕනේ . එක කරලා අපිට ඇනයක් නොවෙනවන්ම් එච්චරයි .

    Gon GasBan :yes:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    ඒ ගෑනිගෙ මූණ නිකන් optimus prime වගේ. 🤷‍♂️
    images
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    ලෝකයට අපි තමයි හෙන සතුටින් ඉන්නේ කියලා පේන්න රඟන උන් නම් ඇත්තටම ඉන්නේ දුකෙන්, ප්‍රශ්ණ වලින්