වැඩියෙන්ම_Sex බලන්නේ කෙල්ලෝ!

adrianou

Well-known member
  • Nov 20, 2016
    979
    314
    83
    අපො ඔව බොරු අය්යෙ
    ගැනුද පිරිමිද කියල කොහොමද එයල දන්නෙ :lol:
    පිරිමියෙක්ට උනත් ගැනු නමකින් එකවුන්ට් හදන්න් පුලුවන්
    ඔය pornhub එකෙ එකවුන්ට් ටික බලල කියනව ඇත්තෙ :rofl:
    HD XXX බලන අය ඔවය් යන්නෙ නැ :no:

    ehenam monawatada yanne
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    giphy.gif
     

    mmahanama1

    Active member
  • Apr 29, 2009
    381
    182
    43
    අපො ඔව බොරු අය්යෙ
    ගැනුද පිරිමිද කියල කොහොමද එයල දන්නෙ :lol:
    පිරිමියෙක්ට උනත් ගැනු නමකින් එකවුන්ට් හදන්න් පුලුවන්
    ඔය pornhub එකෙ එකවුන්ට් ටික බලල කියනව ඇත්තෙ :rofl:
    HD XXX බලන අය ඔවය් යන්නෙ නැ :no:

    කවුද බන් පොර්න් හබ් එකේ අකවුන්ට් හදන්නෙ? ෆෝන් එකෙන් ලොගින් උනාම මේල් අකවුන්ට් ඔක්කොම උන්ට පාස් වෙනවනෙ....තමන්ගෙ ෆෝන් එකේ කවුද වෙන එකෙක්ගෙ මේල් එකවුන්ට් සයින් අප් වෙලා ඉන්නෙ? අනික හිතලා හන්ගන්න ට්‍රයි කරන්නෙ මොකටද උන් දන්නවද උන් පොර්න් බලනව කියල වෙන උන් මොනිටර් කරනව කියල...නෑනෙ
     
    Jan 1, 2017
    971
    291
    0
    Matara,Colombo-LK,Aichi-JP
    අපො ඔව බොරු අය්යෙ
    ගැනුද පිරිමිද කියල කොහොමද එයල දන්නෙ :lol:
    පිරිමියෙක්ට උනත් ගැනු නමකින් එකවුන්ට් හදන්න් පුලුවන්
    ඔය pornhub එකෙ එකවුන්ට් ටික බලල කියනව ඇත්තෙ :rofl:
    HD XXX බලන අය ඔවය් යන්නෙ නැ :no:
    මොකෝ මල්ලි රිදිලා වගේ :lol:
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    අපො ඔව බොරු අය්යෙ
    ගැනුද පිරිමිද කියල කොහොමද එයල දන්නෙ :lol:
    පිරිමියෙක්ට උනත් ගැනු නමකින් එකවුන්ට් හදන්න් පුලුවන්
    ඔය pornhub එකෙ එකවුන්ට් ටික බලල කියනව ඇත්තෙ :rofl:
    HD XXX බලන අය ඔවය් යන්නෙ නැ :no:


    Welcome to the internet :lol:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    පට්ට බොරුවක් බං. කෙල්ලෝ අපි වගේ පෝන් බලන්නෙ නෑ.
    ටිකක් බලනවා ඒත් කොලෝ තරම් කොහෙ බලනවද.
     

    Nimesh_LK

    Member
    Sep 7, 2015
    2,117
    129
    0
    27
    ලංකාවේ
    කවුද බන් පොර්න් හබ් එකේ අකවුන්ට් හදන්නෙ? ෆෝන් එකෙන් ලොගින් උනාම මේල් අකවුන්ට් ඔක්කොම උන්ට පාස් වෙනවනෙ....තමන්ගෙ ෆෝන් එකේ කවුද වෙන එකෙක්ගෙ මේල් එකවුන්ට් සයින් අප් වෙලා ඉන්නෙ? අනික හිතලා හන්ගන්න ට්‍රයි කරන්නෙ මොකටද උන් දන්නවද උන් පොර්න් බලනව කියල වෙන උන් මොනිටර් කරනව කියල...නෑනෙ
    එහෙම කරන්නෙ කොහොමද කියන්න් එහෙනම්
    ෆොන් වලින් xxx බලල වැඩක් තියෙද :frown:


    මොකෝ මල්ලි රිදිලා වගේ :lol:
    :rofl::rofl::rofl:

    Welcome to the internet :lol:
    :frown::frown::frown:
    හා ඉතින් කියන්න් එහෙම බලන්නෙ කොහමද කියල
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    පිරිමි බොරුවට ගෑණු කියල vote කරනව :yes: :yes:
    එලකිරියෙම බලපං කෙල්ලන්ගෙ නම් වලං පිරිමි අය කී දෙනක් එනවද :yes: :yes:
    සාම්පල් එකක් තෝරල අරං කරන සමීක්ශනේකිං ඇරෙන්න ඔය site වල උන් vote කරන ඒවගෙන් කෙල්ලොද කොල්ලොද කියල හොයන එක සාර්ථක නෑ :no: :no:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    අපො ඔව බොරු අය්යෙ
    ගැනුද පිරිමිද කියල කොහොමද එයල දන්නෙ :lol:
    පිරිමියෙක්ට උනත් ගැනු නමකින් එකවුන්ට් හදන්න් පුලුවන්
    ඔය pornhub එකෙ එකවුන්ට් ටික බලල කියනව ඇත්තෙ :rofl:
    HD XXX බලන අය ඔවය් යන්නෙ නැ :no:

    උඹ වෙබ් ඇනලිටික්ස් ගැන මොනාද මලේ දන්නේ? ඕව ලොකු බිස්නස් විදිහට කරන්නේ..ඔය ස්ටට්ස් ගන්නේ ලොකු ගණන් වලට...බොරු සල්ලි දීල ගන්නේ නැනේ...

    අනික ෆෝන්ස් වලින් ගොඩක් වෙලාවට ඔය හැම එකම ට්‍රැක් කරන්න පුළුවන්..
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    පිරිමි බොරුවට ගෑණු කියල vote කරනව :yes: :yes:
    එලකිරියෙම බලපං කෙල්ලන්ගෙ නම් වලං පිරිමි අය කී දෙනක් එනවද :yes: :yes:
    සාම්පල් එකක් තෝරල අරං කරන සමීක්ශනේකිං ඇරෙන්න ඔය site වල උන් vote කරන ඒවගෙන් කෙල්ලොද කොල්ලොද කියල හොයන එක සාර්ථක නෑ :no: :no:

    Owa vote karala ganna ewa nemeine? :baffled:
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    Owa vote karala ganna ewa nemeine? :baffled:

    register වෙද්දි male female තෝරනව කියන්නෙ vote කිරීමක් තමා යකෝ :angry: :angry:
    ඕවගෙ රෙජිස්ටර් වෙද්දි පිරිමි උන් සෑහෙන්න ගෑණු නම් වලිං රෙජිස්ටර් වෙනව :dull: :dull:
    පිරිමි නම් වලිං රෙජිස්ටර් වුන අයත් ගොඩක් අවතාරෙට දාන් ඉන්නෙ කෙල්ලන්ගෙ පින්තූර :yes:
    :yes:
     

    Nimesh_LK

    Member
    Sep 7, 2015
    2,117
    129
    0
    27
    ලංකාවේ
    උඹ වෙබ් ඇනලිටික්ස් ගැන මොනාද මලේ දන්නේ? ඕව ලොකු බිස්නස් විදිහට කරන්නේ..ඔය ස්ටට්ස් ගන්නේ ලොකු ගණන් වලට...බොරු සල්ලි දීල ගන්නේ නැනේ...

    අනික ෆෝන්ස් වලින් ගොඩක් වෙලාවට ඔය හැම එකම ට්‍රැක් කරන්න පුළුවන්..

    හරි නකියො කොහොමද ගන්නෙ කියන්න්කො
    එයල දන්නෙ කොහොමද කියන්න් කෙල්ලො මෙච්චරයි කොල්ලො මෙච්චරය් කියල :frown:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    register වෙද්දි male female තෝරනව කියන්නෙ vote කිරීමක් තමා යකෝ :angry: :angry:
    ඕවගෙ රෙජිස්ටර් වෙද්දි පිරිමි උන් සෑහෙන්න ගෑණු නම් වලිං රෙජිස්ටර් වෙනව :dull: :dull:
    පිරිමි නම් වලිං රෙජිස්ටර් වුන අයත් ගොඩක් අවතාරෙට දාන් ඉන්නෙ කෙල්ලන්ගෙ පින්තූර :yes:
    :yes:

    Owa release karanne user account eke namen nemei yako :rofl:

    Ewata kauda anlytics kiyanne :angry: