maha loku control ekak tibbe ne.... hamadema kare waradiyata... quarantine karana eka tamath hafriyata karanne ne.... wede del une garment factory kata set una... eka wenakan balan hitiye lokko set ekaane manda machanla athatama meka hisa radayak machanla nidahase kohewath yanna na me magul mask dagena ina giyamath epa wenawa aparade mulin ganata control karala thibe dan කාක්කා වලක් කරගෙන තියෙන්නේ
now 2/3 obtained so let people die! If not some distraction such as killing of known criminal or 20A can solve , Covid 19 spreadසමාජයේ පැතිරිලා නැති නිසා ඕවා එච්චර හිතන්න දේවල් නෙවෙයි.
This is going to become disaster... government don’t bother to control COVID they have their own agenda to solve.now 2/3 obtained so let people die! If not some distraction such as killing of known criminal or 20A can solve , Covid 19 spread