ඔය The Hindu එකේ චැනල් එකgoogle කෙරුවට පස්සෙ මුලින්ම ආවෙ මේ video එකද?
ඒකෙ comment ටිකත් කියවල බලපං,ඔප්පු කරල තියෙනව මේක බොරුවක් කියල![]()
![]()
හොඳට කියවල බලපං nuclear පොන්නයො ,concept එකක් විතරයි,ඔය The Hindu එකේ චැනල් එක
UNP මොඩයා කියලා දන්නවා මෝඩ කමට ත් සීමාවක් තියෙනවා . උබලා වගේ හරක්ට කොහොමත් කියන දෙය තේරුම් ගන්න බැහැ .එකට ඉතින් අපිට කරන්න දෙයක් නැහැ . අමුවෙන් මාළු කාපු මොඩයෝ නේ
මේකත් කියවලා බලනන කෝ එහෙනම් මේකේ කොමෙන්ට නැහැ
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diamond_battery
ඔය The Hindu එකේ චැනල් එක
UNP මොඩයා කියලා දන්නවා මෝඩ කමට ත් සීමාවක් තියෙනවා . උබලා වගේ හරක්ට කොහොමත් කියන දෙය තේරුම් ගන්න බැහැ .එකට ඉතින් අපිට කරන්න දෙයක් නැහැ . අමුවෙන් මාළු කාපු මොඩයෝ නේ
මේකත් කියවලා බලනන කෝ එහෙනම් මේකේ කොමෙන්ට නැහැ
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diamond_battery
අම්මටහුඩු. න්යෂ්ටික බයියෙක්කරන්න තියෙන හොදම දේ ජල විදුලි බලාගාර ටිකෙන් ටික අඩු කරලා න්යශ්ටික බලාගාර වලට මාරු වෙන එක . පරිසරයට උනත් ඒක තමා හොඳ
කරන්න තියෙන හොදම දේ ජල විදුලි බලාගාර ටිකෙන් ටික අඩු කරලා න්යශ්ටික බලාගාර වලට මාරු වෙන එක . පරිසරයට උනත් ඒක තමා හොඳ

අම්මටහුඩු. න්යෂ්ටික බයියෙක්![]()

හොඳට කියවල බලපං nuclear පොන්නයො ,concept එකක් විතරයි,
මාව category කට දාන්න එපා පුතේ, UNP නෙවෙයි![]()
https://www.energylivenews.com/2020...lear-waste-that-could-last-up-to-28000-years/The company says the development of the first commercial prototype battery is currently underway and will be available later this year.
කිරියෙ ත්රෙඩ් ගානෙ රේප් වෙලා උඹ හරිම වේදනාවෙන් ඉන්නෙ කියල තේරෙනවhttps://www.energylivenews.com/2020...lear-waste-that-could-last-up-to-28000-years/
මොක ද මළ පැනලා
අම්මෝ ඉතින් අමු මාළු පොන්සියගේ මොලේ තරම
concept උනේ 2016 පොන්ස් මේ 2020
ඇයි තරහ ගිහිං මොඩයෝ. තොට Article එකම මෙතැන දාන්න ඕනෙද pons හොයලා කියවා ගන්න බැරිද අමු මාළු පොන්න යෝ![]()

පරමාණු පොන්නයාhttps://www.energylivenews.com/2020...lear-waste-that-could-last-up-to-28000-years/
මොක ද මළ පැනලා
අම්මෝ ඉතින් අමු මාළු පොන්සියගේ මොලේ තරම
concept උනේ 2016 පොන්ස් මේ 2020
ඇයි තරහ ගිහිං මොඩයෝ. තොට Article එකම මෙතැන දාන්න ඕනෙද pons හොයලා කියවා ගන්න බැරිද අමු මාළු පොන්න යෝ![]()
එහෙමද? හොඳ අයිඩියා එක.
අවුල තියෙන්නෙ සල්ලි නැති එක ඕව හදන්න.
පො*න විරුව, කලින් පො*න්න හතිකරෙ ඇන්ඩ් හොරු ටික එක්ක එකතුවෙලා රටෙන් බාගයක් චීනෙට හෝ වෙන රටකට විකුනලා න්යෂ්ටික බලාගාර හදනවට වඩා කරන්ට් කප කප තියෙන එක හොඳයි.
******************************************
Unta therenna nuclear plant gahanna yana capital cost adhikai kiyala. Issarath oya yojanava thibuna. Salli thiyana kaaleka hondavei.
Eth kiyanna ba. Comis kuttiya honda nam Rajapaksala okath patangani. Mattala airport etc ehemaney.
un ekapaarak gennanna haduwalu wena ratawal kaalayak thisse pawichchi karapu reactorsUnta therenna nuclear plant gahanna yana capital cost adhikai kiyala. Issarath oya yojanava thibuna. Salli thiyana kaaleka hondavei.
Eth kiyanna ba. Comis kuttiya honda nam Rajapaksala okath patangani. Mattala airport etc ehemaney
කරන්න තියෙන හොදම දේ ජල විදුලි බලාගාර ටිකෙන් ටික අඩු කරලා න්යශ්ටික බලාගාර වලට මාරු වෙන එක . පරිසරයට උනත් ඒක තමා හොඳ
Chernobyl tele series eka balala waren
හැම බලගරයක්ම චානොබිල් වෙන්නේ නැහැ. ඒ පළවෙනි පරම් පාරවේ බලාගාර දැන් යන්නේ 4 වැනි පරම්පරාවේ බලාගාර . හදිසියකදී ShutDown කරලා දාන්න පුලුවන් විදියට තමා හදන්නේ . හැම න්යෂ්ටික බලාගාරයක් ම තර්ජනයක් කියන එක මිනිස්සුන්ගේ බොරු මතයක් .
න්යෂ්ටික බලාගාරයක් කියන්නේ අද හදන්න පුළුවන් හොදම පරිසර හිතකාමී විදුලි ජනන ක්රමයක් .

ලංකාවේ අමු මාළු කන වනචාරින්ට නුෂ්ටික බලය කියපු ගමන් නිකන් පුකෙ කුබී කනවා වගේ . න්ය්ටික බලය කියලා විතරයි කියන්න ඕනේ පිස්සුවෙන් කෑ ගහනවා පුපුරනවා කියලා . එහෙනම් ගල් අඟුරු බලාගාරය ත් පුපුරනවාසිරාවට. හෙට අනිද්දා වෙද්දි ලෝකයටම තියන එකම එකම විකල්පය ඕක. කොච්චර පුක උඩදාන් රැගුවත් සුර්ය බලය වේවා සුලං බලය වේවා ඕවා වල එෆියඅඩුයි.
චනොබිල් බලලාද බං නියුක්ස් ගැන ටොක්ස් දෙන්නේ. දුකයි දුකයි. යකු ඇක්සිඩන්ට් එක නිසා ගොඩක් දේවල් වෙනස් වුනා. අනික උබ හිත්න්නේ ඕකේ පෙන්නපු ඔක්කෝම ඇත්ත කියලාද? සුපිරි රටවල් බලන්න ඕනා නැ, අල්ලපු ඉන්දියාවේ කුන්ඩන්කුලම් බලාගාරය බලපං ලංකාවට ලගින්ම තියන. සුප්පා තාක්ෂණයක් තියෙන්නේ.
සිරාවට. ටෙලියක් බලලා ආචාරි මහචාරි වෙලා මුන්. අංගවිකල ජිවිත
නොරොච්චෝලෙ ගැනද උඹ කියන්නෙ?ලංකාවේ අමු මාළු කන වනචාරින්ට නුෂ්ටික බලය කියපු ගමන් නිකන් පුකෙ කුබී කනවා වගේ . න්ය්ටික බලය කියලා විතරයි කියන්න ඕනේ පිස්සුවෙන් කෑ ගහනවා පුපුරනවා කියලා . එහෙනම් ගල් අඟුරු බලාගාරය ත් පුපුරනවා![]()
නොරොච්චෝලෙ ගැනද උඹ කියන්නෙ?
ලිඳේ ඉන්න ගෙම්බෙක් වගේ න්යෂ්ටික න්යෂ්ටික කිය කිය ඉන්නෙ නැතුව වෙන options ගැනත් හොයල කියවල බලපං,චීනෙ කොච්චර solar farms ගහනවද කියල බලපං, පැය 24ම රෙදි හෝද හෝද ඉන්නෙ නැතුව, පරමාණු පොන්නයා![]()
![]()