විග්නේෂ්වරන් ගෙන් අලුත් ව්‍යවස්ථාවට යෝජ&

pga

Well-known member
  • Oct 4, 2006
    3,965
    914
    113
    මේ දවස් වල නිවුස් වලට බයියන්ගේ හැසිරීම

    දුම්වැටි තහනම් කරන්න යෝජනාවක් -> :nerd:
    මතට තිත -> :nerd:
    වස විසෙන් තොර ගොවිතැනක් -> :nerd:
    අජිනමොටෝ තහනම් -> :nerd:
    විග්නේෂ්වරන්ගෙ ප්‍රකාශයක් -> ටහිකෙයි කිව්වලු වරෙල්ලා :angry::angry:

    පව් බන් තොපි. බෝම්බයක් පුපුරනකම් ඇඟිලි ගැන ගැන හිටහල්ලා :lol::lol:

    biryani recipe එක උඹට අමතක වෙලා :rofl::rofl::rofl:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    GLව ගෙන්නුවේ හිරේ දාන්න නෙවෙයිනේ බන්. තමන් දන්න දෙයක් තියෙනව නම් ආරක්ෂක අංශ වලට ඒවා කියන්න එපැයි. වැල්ලවත්තට බෝම්බේ එන්න තිබ්බා කිව්වම CID එකට තරු පේන්න ඇති GL කොහොමද මේවා දන්නේ කියලා. බෙංගමුවේ නාලකගේ බුද්ධි අංශ සේවා වලින් ආපු ඒවා වෙන්ටෑ මයේ හිතේ.

    උබලෑ වාසනාවට තමයි විග්නේෂ්වරන් වගේ අන්තවාදි නාකියෙක් උතුරේ බිහි උනේ. නැත්නම් උබලට කටක් අරින්න වෙන්නේ නෑ. ඇයි ඉතින් මේ ආණ්ඩුව හොරකම් කරනවා කියලා බනින්නයෑ. මේ ආණ්ඩුවට බනිනවා නම් කොච්චර දේවල් තියෙනවද. උබලා කොහෙවත් ඉන්න හැරමිට්ටක් නැතුව ඇවිදින්න බැරි නාකියෙක් කියන දේවල් අල්ලගෙන දඟලනවා.

    දළඳා මාළිගාව ලඟ රේස් පදිනකොට උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?
    සිරන්ති නෝනේ දළඳා පෙරහැර කැරොල් රීමික්ස් කොරද්දි උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?
    ශරියා බැංකු, කාති උසාවි, හලාල් වගේ දේවල් රටේ ඉහලින් අනුමත වෙද්දි උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?
    විල්පත්තුව හම්බයට ලියලා දෙද්දි උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?

    අනේ මහත්තයෝ උබල වගේ නිවට අවස්ථාවාදියෝ ආගමයි ජාතිය ගැනයි නම් කතා කරන්න එන්න එපා.

    CID එක දැන් දේශපාලකයො කියන ඒවා පිලිගන්න තරන් අකර්මඥයි. බුද්ධි අංශෙ නිළධාරීන් හිරේ දැම්මට පස්සෙ ආයේ තව මොන කතාද?

    හෑ. උඹළා එතකොට වාසනාව එනකන්ද බලන් ඉන්නෙ යාපනේ හොද නායකයෙක් බිහිවෙනකන්? උඹලා වගේ උන් නන් බිහිවෙලා තියෙන්නෙ රටේ අවසනාවට කියල පේනවා.

    දැන් එතකොට ශරියා බැංකු, කාති උසාවි, හලාල් වගේ දේවල් නැද්ද? විල්පත්තුව තමා හම්බයන්ට ලියලා දෙනව නේද? උඹ මොකද කරන්නෙ ඒකට?
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113
    ඔවු යකෝ හමුදාපතිගෙ ප්රකාශෙට වඩා විග්නේශ්වරන්ගේ ප්රකාශෙ ලොකුයි.

    පහුගිය කාලෙ විතරක් නෙමේ දැනුත් හමුදාපති ආන්ඩුව කියන විදියට වැඩ කරන්න ඕනි. උඹ හිතන් ඉන්නෙ හමුදාව වීධායකයෙන්, වයවස්තාදායකයෙන්, අධිකරණයෙන් වෙන් වෙච්ච ස්වාධීන ආයතනයක් කියලද?

    විග්නේෂ්වරන් නැත්නම් උබලා සදා අනාථයි :lol:
    පල්ලියට ගිය වෙලාවක ප්‍රභාකරන්ට ශුද්ධවූ මෙව්වා දීපන්. ඌ නැත්නම් අද විග්නේෂ්වරන් මේවා කියවන්නේ නෑ

    විධායකයෙන් නිරායුධ අහිංසක මිනිස්සුන්ව මරන්න ඔඩර්ස් දෙනකොට ඒ ඔඩර්ස් පිලිපදිනව නම් ඒක හමුදාවක් නෙවෙයි කුලී ඝාතකයෝ පිරිසක්.

    බොසාගෙන් පඩිය ලැබෙනවා කියලා බොසා කියන ඕනම ජහ ජරා වැඩක් උබ කරන්න ලෑස්තිද ? මම නම් අස්වීමේ ලිපිය භාරදෙනවා. ස්වාධීනත්වය කියන්නේ ඒකට.

    පොලිස්පත්ති තුමා ඡන්දෙ දවසේ පාන්දර කරේ ඒක තමයි.
    වහල් මානසිකත්වයෙන්ම හිතන්න එපා බන්. හැමෝම එහෙම නෑ. උබලෑ නිරුවත තමයි පෙන්නේ.
     
    අපේ රටේ එදා ඉඳන් අනතුරකට පත්වෙලා ඉන්න දේවල් කීපයක් තියෙනවා. ජාතික ආරක්ෂාව එයින් එකක් විතරයි. අනිත් ඒවා තමයි අරක්කු, සිගරට්, වසවිස etc
    ඒවාට විරුද්ධව වැඩ කරනකොට පුළුවන් තරම් බාල්දි පෙරල පෙරලා ඉඳලා අවුරුදු 75ක් පැනපු වලපයයි ගොඩපයයි නාකි විග්නේෂ්වරන්ගේ දෙකයි පනහේ ප්‍රාක්ශයක් අල්ලගෙන දඟලනවා.

    හමුදාපතිලට ඉස්සෙල්ලා ජාතික ආරක්ෂාව ගැන කලබල වෙන්නේ, ජාතික ආරස්සාව පිළිබඳ උපාධිය ගත්තේ බෙංගමුවේ නාලකගෙන්ද දන්නේ නෑ
    :rofl::rofl:

    මෝඩ කතා කියන්න එපා බං..ජාතික ආරක්ෂාව කවදත් අනතුරේ තිබ්බේ? උඹට අමු කැවිලද? යකෝ උඹ ගෙදර ගේට්ටු අැරලා දොරවල් ඇරලා හොරුන්ට එන්න ඉඩ දිලා රැට බුදිය ගන්නවද බං?
    ලංකාවේ එවුන් තමන්ගේ ගෙදරට ඔක්කොම දාන්න පුළුව්න ආරක්ෂාව දාගෙන ලංකාවේ ජාතික ආරක්ෂාව කවදත් අවුල් නේ කියන්න තමයි එන්නේ...

    මෙතන ඒක අවුල් වෙන්න බැ...ඒක අවුල්නම් එතන ලොකු ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා...

    මෙතන තිියෙන්නේ වර්තමානයේ තියන අවුලක් විතරක් නෙමෙයි අපිට අනාගතයේදි එන්න පුළුවන් අවුලක් ගැන...අනික මේක ජාතික ආරක්ෂාව ගැන එකක් නෙමෙයි......පළාත් සභා ඇමති කෙනෙක් මේ වගේ ප්‍රකාශ කරද්දි ඒ කෙ ලොකු අවුලක් තියනවා....

    කඳුකරයට වෙනම පාලනයක් ඉල්ලන ඉල්ලිම මේ රජය ආවට පස්සේ ආව තුන්වෙනි වතාව....
    කිප සැරයක් මුස්ලිම් වෙනම පාලනයක් ඉල්ලලා ආවා....ඒ කියන්නේ මෝඩ ගොනෝ ශරියා නිතිය තියන තිප්පලවල් අපේ රටේ තැන් තැන් වල හදන්න දෙන්න කියන එක නෙමෙයි ද?

    යුද්ධයෙන් පස්සේ නැගෙනහිර ඡන්දයත් එක්ක මහින්ද කරපු ලොකුම මොලේ ඇති වැඩේ උ-නැ
    වෙන් කිරිම....ඒක දේශපාලන ජයග්‍රහණයක්...ඒක නැති කරන්න නෙමෙයි ද මේ හදන්නේ...

    කඳුකරයේ දෙමළ පැත්තක් වෙනම දෙන්නයි කියන ඉල්ලිම තනිකර අසාධාරණයි..උන් උඹලගේ රටේ උඹට තියන අයිතිය නැති කරන්න හදන්නේ.....ඒක දැන්ම තියා පියවර අරගෙන විසඳන්න ඕන දෙයක්....ඒක මේ රජයෙන් වෙන්නේ නැ....මුන් තවත් ඒ බෙදිම ඇති කරන වැඩ කරන්නේ
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    විග්නේෂ්වරන් නැත්නම් උබලා සදා අනාථයි :lol:
    පල්ලියට ගිය වෙලාවක ප්‍රභාකරන්ට ශුද්ධවූ මෙව්වා දීපන්. ඌ නැත්නම් අද විග්නේෂ්වරන් මේවා කියවන්නේ නෑ

    විධායකයෙන් නිරායුධ අහිංසක මිනිස්සුන්ව මරන්න ඔඩර්ස් දෙනකොට ඒ ඔඩර්ස් පිලිපදිනව නම් ඒක හමුදාවක් නෙවෙයි කුලී ඝාතකයෝ පිරිසක්.

    බොසාගෙන් පඩිය ලැබෙනවා කියලා බොසා කියන ඕනම ජහ ජරා වැඩක් උබ කරන්න ලෑස්තිද ? මම නම් අස්වීමේ ලිපිය භාරදෙනවා. ස්වාධීනත්වය කියන්නේ ඒකට.

    පොලිස්පත්ති තුමා ඡන්දෙ දවසේ පාන්දර කරේ ඒක තමයි.
    වහල් මානසිකත්වයෙන්ම හිතන්න එපා බන්. හැමෝම එහෙම නෑ. උබලෑ නිරුවත තමයි පෙන්නේ.

    මොකා? එහෙනන් ප්රභාකරන්ට නෙමේ ‍පොන්නම්බලම් රාමනාදන්ට තමා මෙව්වා දෙන්නෙ වෙන්නෙ.

    හමුදාව කරන්නෙ ලොක්කො දෙන නියෝග පිලිගන්න එක. උඹ ඒක වත් දන්නෙ නෑ නේ. අනික කොහේද ඔය අහිංසක නිරායුධ වැසියෝ හිටියේ? පොඩ්ඩක් කියපන්කෝ.

    හමුදාවේ ස්වාධීනත්වයක් නෑ. ඒකයි හමුදාව කියන්නෙ. වෙලාවට උඹ හමුදාවට නොගියේ. නැත්නන් උඹ මෙලහකට ඔෆිසර් කෙනෙක්ගෙන් වෙඩි කාලා අපායට ගිහින්. :rofl::rofl:

    ජන්දෙ දවසේ පාන්දර මොනාද බන් කලේ? කියපන්කෝ දැනගන්න? පොල්ගෑවද?
     
    අනේ වහලෝ උබට හමුදාපතිලට වඩා විග්නේෂ්වරන්ගේ ප්‍රකාශ ලොකුයි

    පහුගිය කාලේ නම් හමුදාපතිලා ආණ්ඩුවට ඕන විදිහට වැඩ කරා. ඒකනේ රතුපස්වල වතුර ඉල්ලපු නිරායුධ අහිංසක මිනිස්සුන්ටත් වෙඩි තිබ්බේ. අපේ හමුදාව තාමත් කුලී ඝාතකයෝ කියලා උබ හිතන් ඉන්නව නම් ඒක වැරදියි මචන්.

    මෙතන විග්නේෂ්වර්න කියන පකයා එහෙම කියන්න බය නැති වෙන එකයි අවුල පකෝ.....මු ඉ්සසර මහින්දට එහෙම කියන්න ආවද?

    තෝ දන්නේ නැති වුණාට විග්නේෂ්වරන් කියන පකයා කියන දේවල් කලින් මේ රජය ආවට පස්සේ වෙන පාර්ෂව වලින් කි වතාවක් කිව්වද පකෝ.....විග්නේෂ්වරන් තනියෙන් නෙමෙයි මේවා කියන්නේ අවජාතක පකෝ.....

    මේවා සැලසුම් එක්ක එන්නේ.....හැම බෙදුම්වාදි නායකයෙක් ගේම සිහිනය උ-නැ ඒකාබද්ධ කිරිම....වෙනම මුස්ලිම් පළාතක් එන්නේ ඒ ඉල්ලිමත් එක්ක...ගොන් පකෝ
     
    විග්නේෂ්වරන් ගේ කතාව ඉන්දියාවේ පළාත් ඇමති කෙනෙක්..ජයලලිතා වගේ කිව්ව නම් මෙලහට ඒ ගැනිගේ පුරවැසි අයිතිය පවා අයින් කරලා...

    එච්චර පොන්නයි තොපේ ආණ්ඩුව
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    විග්නේෂ්වරන් ගේ කතාව ඉන්දියාවේ පළාත් ඇමති කෙනෙක්..ජයලලිතා වගේ කිව්ව නම් මෙලහට ඒ ගැනිගේ පුරවැසි අයිතිය පවා අයින් කරලා...

    එච්චර පොන්නයි තොපේ ආණ්ඩුව

    උඹ දැන් PDF එන් නෑ නේ.
     
    GLව ගෙන්නුවේ හිරේ දාන්න නෙවෙයිනේ බන්. තමන් දන්න දෙයක් තියෙනව නම් ආරක්ෂක අංශ වලට ඒවා කියන්න එපැයි. වැල්ලවත්තට බෝම්බේ එන්න තිබ්බා කිව්වම CID එකට තරු පේන්න ඇති GL කොහොමද මේවා දන්නේ කියලා. බෙංගමුවේ නාලකගේ බුද්ධි අංශ සේවා වලින් ආපු ඒවා වෙන්ටෑ මයේ හිතේ.

    උබලෑ වාසනාවට තමයි විග්නේෂ්වරන් වගේ අන්තවාදි නාකියෙක් උතුරේ බිහි උනේ. නැත්නම් උබලට කටක් අරින්න වෙන්නේ නෑ. ඇයි ඉතින් මේ ආණ්ඩුව හොරකම් කරනවා කියලා බනින්නයෑ. මේ ආණ්ඩුවට බනිනවා නම් කොච්චර දේවල් තියෙනවද. උබලා කොහෙවත් ඉන්න හැරමිට්ටක් නැතුව ඇවිදින්න බැරි නාකියෙක් කියන දේවල් අල්ලගෙන දඟලනවා.

    දළඳා මාළිගාව ලඟ රේස් පදිනකොට උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?
    සිරන්ති නෝනේ දළඳා පෙරහැර කැරොල් රීමික්ස් කොරද්දි උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?
    ශරියා බැංකු, කාති උසාවි, හලාල් වගේ දේවල් රටේ ඉහලින් අනුමත වෙද්දි උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?
    විල්පත්තුව හම්බයට ලියලා දෙද්දි උබේ ආගම ජාතිය මොකක්ද?

    අනේ මහත්තයෝ උබල වගේ නිවට අවස්ථාවාදියෝ ආගමයි ජාතිය ගැනයි නම් කතා කරන්න එන්න එපා.


    https://www.colombotelegraph.com/index.php/treasury-bond-scams-continue-at-the-central-bank/

    යකෝ මහ බැංකු හොරකම තාම යනවා...හොරකම් නැ කියල කියන්නේ තොගේ කටින් ද පකෝ.....මයිත්‍රි ගේ පරම්පරාව කරන ඒවා රවිලා ගේ හොරකම් පකෝ....

    දළදා මාලිගාව කවුද හුත්තෝ රෙස් පැද්දේ? අහපිය නුවර එකෙක් ගෙන් කොහෙද රේස් ගියේ කියලා.....දළදා මාලිගාව ගාව රෙස් ගියාලු හැබැයි දළදා මාලිගාව ළඟ පාර අරින්න මේ පොන්න් ආණ්ඩුව හදද්දි මුන් හොයා ග්නන නැ...
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113

    මෙතන විග්නේෂ්වර්න කියන පකයා එහෙම කියන්න බය නැති වෙන එකයි අවුල පකෝ.....මු ඉ්සසර මහින්දට එහෙම කියන්න ආවද?

    තෝ දන්නේ නැති වුණාට විග්නේෂ්වරන් කියන පකයා කියන දේවල් කලින් මේ රජය ආවට පස්සේ වෙන පාර්ෂව වලින් කි වතාවක් කිව්වද පකෝ.....විග්නේෂ්වරන් තනියෙන් නෙමෙයි මේවා කියන්නේ අවජාතක පකෝ.....

    මේවා සැලසුම් එක්ක එන්නේ.....හැම බෙදුම්වාදි නායකයෙක් ගේම සිහිනය උ-නැ ඒකාබද්ධ කිරිම....වෙනම මුස්ලිම් පළාතක් එන්නේ ඒ ඉල්ලිමත් එක්ක...ගොන් පකෝ

    ඕන එකෙක් ඕන එකක් කියන්න පුළුවන්. උන්ගේ හිතේ එහෙම අදහසක් තියෙනව නම් උන්ගේ කටවල් වහලා උන්ගේ අදහස නැති කරන්න බෑනේ. ඒක පරද්දන්න ඕනේ විදිහක් තියෙනවා. කටවල් වහලා නීතී දාලා බය කරලා කෙරුම්කාර කම් වලින් පාලනය කිරීම තාවකාලිකයි. ඕනෑම වෙලාවක දෙදරලා යන්න පුළුවන්.

    මොකෝ බන් කුණුහර්ප දෙසා බාන්නේ උදේ පාන්දරම සිල් අරගෙන වත්ද
     
    විග්නේෂ්වරන් නැත්නම් උබලා සදා අනාථයි :lol:
    පල්ලියට ගිය වෙලාවක ප්‍රභාකරන්ට ශුද්ධවූ මෙව්වා දීපන්. ඌ නැත්නම් අද විග්නේෂ්වරන් මේවා කියවන්නේ නෑ

    විධායකයෙන් නිරායුධ අහිංසක මිනිස්සුන්ව මරන්න ඔඩර්ස් දෙනකොට ඒ ඔඩර්ස් පිලිපදිනව නම් ඒක හමුදාවක් නෙවෙයි කුලී ඝාතකයෝ පිරිසක්.

    බොසාගෙන් පඩිය ලැබෙනවා කියලා බොසා කියන ඕනම ජහ ජරා වැඩක් උබ කරන්න ලෑස්තිද ? මම නම් අස්වීමේ ලිපිය භාරදෙනවා. ස්වාධීනත්වය කියන්නේ ඒකට.

    පොලිස්පත්ති තුමා ඡන්දෙ දවසේ පාන්දර කරේ ඒක තමයි.
    වහල් මානසිකත්වයෙන්ම හිතන්න එපා බන්. හැමෝම එහෙම නෑ. උබලෑ නිරුවත තමයි පෙන්නේ.

    හුත්තෝ මහින්ද ආයිත් එන්නේ නැ..ඒ නිසා මේ ආණ්ඩුව රට කද්දි.......රටක් සිංහලය ට නැති කරද්දි ඒකට විරුද්ධව වැඩ කරපන් පකෝ.....ජනාධිපති අණින් කොහෙද ඕයි මිනි මැරුවේ?

    විග්නේෂ්වරන් කියන්නේ පකෝ මේ රටේ පළාත්සභා මහ ඇමති.....තොගේ විරුද්ධ පක්ෂ නායකයාගේ පක්ෂයේ එකෙක්...තොලේ විපක්ෂ නායකයත් මේවට එකඟයි....

     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113
    හුත්තෝ මහින්ද ආයිත් එන්නේ නැ..ඒ නිසා මේ ආණ්ඩුව රට කද්දි.......රටක් සිංහලය ට නැති කරද්දි ඒකට විරුද්ධව වැඩ කරපන් පකෝ.....ජනාධිපති අණින් කොහෙද ඕයි මිනි මැරුවේ?

    විග්නේෂ්වරන් කියන්නේ පකෝ මේ රටේ පළාත්සභා මහ ඇමති.....තොගේ විරුද්ධ පක්ෂ නායකයාගේ පක්ෂයේ එකෙක්...තොලේ විපක්ෂ නායකයත් මේවට එකඟයි....


    උබ ඒක කියන්න ඕන නෑ. මහින්දව ගෙන්නත් ඡන්දෙ දුන්නා. එලවන්නත් ඡන්දෙ දුන්නා. ආයි එන්න දෙන්නත් නෑ. සහතිකයි බ්‍රො :love:
     
    ඕන එකෙක් ඕන එකක් කියන්න පුළුවන්. උන්ගේ හිතේ එහෙම අදහසක් තියෙනව නම් උන්ගේ කටවල් වහලා උන්ගේ අදහස නැති කරන්න බෑනේ. ඒක පරද්දන්න ඕනේ විදිහක් තියෙනවා. කටවල් වහලා නීතී දාලා බය කරලා කෙරුම්කාර කම් වලින් පාලනය කිරීම තාවකාලිකයි. ඕනෑම වෙලාවක දෙදරලා යන්න පුළුවන්.

    මොකෝ බන් කුණුහර්ප දෙසා බාන්නේ උදේ පාන්දරම සිල් අරගෙන වත්ද

    කුනු හරුප මතක් වෙනවා පකෝ...සමහර බැල්ලියන් ගේ පුත්තු කියන ඒවට


    පකෝ විග්නේෂ්වරන් ඔහොම ඒවා කිව්වද මහින්ද ඉන්න කොට?
    උඹ දන්නවද විග්නේෂ්වරන් විතරක් නෙමෙයි ඕක කියන්නේ කියලා? උඹ දන්නවද උඹේ විපක්ෂ නායකත් උ-නැ ඒකාබද්ධ කරන්න ඉල්ලනවා කියලා...
    උඹලා ද්නනවාද කඳුකරයේ දේශපාලන පක්ෂ වල අයත් ඕක කියනවා කියල..
    උඹට මතකද අර සේගුදින් කාරයා මොකද්ද කිව්වේ කියලා මුස්ලිම් ඒකකය්ක ගැන..

    උඹ දන්නවද කඳුකරයේ දැන් ඉන්දියානු රජයේ මැදිහත් විමෙන් ස්ථිර කඳුකර දෙමළ කොලනි හදනවා කියලා? මෙච්චර කල් මහින්ද ගේ ආණ්ඩුය ඒ ඉන්දියන් යෝජනාව ප්සසට දදා හිටියේ..මේ පොන්න රැළ ආව ගමන් ඒක වැඩ කියලා ද්නනවාද?

    ඕන එකෙක්ට ඕන එකක් කියන්න බැ...විශේෂයෙන් මේ වගේ රටේ වැදගත් දෙයක් ගැන....

    මේක ඉදිරියට එන්න පුළුවන් ප්‍රහ්නයක් ඒ කියන්නේ දැන්මම ඒකට විසඳුම් ඕන කියන එක


    කෙහෙල්මල් රනිල් ගේ අලුත් ව්‍යවස්ථාව නිසා මේ ප්‍රශ්න ඇති වෙච්ච බව

    වෙන රටක නම් මෙහෙම පළාත් ඇමති කෙනෙක් කතා කරන්නත් බය බව..ඒකෙ තේරුම පොන්නස් රටේ ආණ්ඩුවට පළාත් ඇමති ලා පාලනය කරගන්න බැ කියන එක

    1. මේක ඉදිරියට එන්න පුළුවන් ප්‍රශ්නයක්....ඒ කියන්නේ දැන්මම එ
     
    උබ ඒක කියන්න ඕන නෑ. මහින්දව ගෙන්නත් ඡන්දෙ දුන්නා. එලවන්නත් ඡන්දෙ දුන්නා. ආයි එන්න දෙන්නත් නෑ. සහතිකයි බ්‍රො :love:

    උඹ දෙන්න එපා...හැබැයි මහින්ද ඉතුරු කරපු රටවත් රැක ගනින්....උඹ පත්කරපු ආණ්ඩුව පොන්න රැළට මේ රටේ තියන තර්ජන කළමනාකරණය කරගන්න බැ....
     
    රුචිරයා ට රටක් නැති වුණත් කමක් නැ මහින්ද එන්නේ නැත්තම්
    .....පකෝ තොට වටින්නේ නැති වුණාට අපිට රට වටිනවා...අපේ 27000ක් මළා මේ රට නිසා පකෝ....
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113
    උඹ දෙන්න එපා...හැබැයි මහින්ද ඉතුරු කරපු රටවත් රැක ගනින්....උඹ පත්කරපු ආණ්ඩුව පොන්න රැළට මේ රටේ තියන තර්ජන කළමනාකරණය කරගන්න බැ....

    ඔව්. මහින්ද හම්බයට විකුනපු රට, බුද්ධාගම කරපු වින වලින් අපි රට බේර ගන්නවා.
     
    ඔව්. මහින්ද හම්බයට විකුනපු රට, බුද්ධාගම කරපු වින වලින් අපි රට බේර ගන්නවා.

    ආ නේ හම්බයට වික්ක හින්ද ද පකෝ හම්බයෝ මහින්දට මෙච්චර වෛරකරන්නේ? හම්බයා මහින්ද එළවන්න වැඩ කරන්නේ? එළකිරියෙත් වැඩියෙන්ම ගු න්පියට කඩේ යන්නේ හම්බයෝ කියල දන්නවද?

    බුකියේ මහින්දට මඩ ගහන බහුතරය හම්බයෝ කියල දන්නවාද? හම්බයට රට වික්ක නම් කොහෙද පකෝ එහෙම වෙන්නේ